Eu : Ai ?
Anto povestește
Mi-e greu , dar am sa-i spun , nu-mi place sa îmi aduc aminte de acele momente....
Eu : O sa iti spun...Dar încep cu începutul...
Selly : Zi...
Eu : Ei bine...ști ca în clasa a IX-a am fost cu Raul nu ?
Selly : Da...
Eu : Si na...dupa un an și ceva de relație lucrurile nu mai mergeau atât de bine ca la început , nu mai știam unul de altul , ne întâlneam pe strada și ne salutam și în tot acest timp mă împrietenisem cu Tudi ( coleg de clasa )...
Selly : Da...
Eu : Si atunci când i-am povestit el mi-ai zis ca ar fi mai bine sa ne despărțim...Și am stat , m-am gândit cred ca 2 sau 3 zile și pana la urma am decis sa pun capăt relației , i-am scris un mesaj în care i-am scris ca trebuie sa discutam ceva neapărat și chestii..
Selly : Începi sa mă sperii...
Eu : Ne-am întâlnit , am vorbit și i-am zis ca ar trebui să ne despărțim și așa, atunci a răbufnit în parc , bine măcar ca nu a mai fost nimeni , și a început sa țipe ca îl înșel cu toți băieții, ca sunt o tarfa ambulanta și ca o sa regret ca l-am înșelat , prostii din imaginația lui. Okay, deci au trecut vreo 2 luni cam așa. Ok...deci...Am ieșit de la liceu mai repede deoarece eram răcită și mi s-a făcut super rau, iar afară era super naspa, adică ploua și Jesus am zis sa iau un taxi. A venit am urcat și așa...dupa ce urc și mă uit mai bine îl văd pe unchiul lui Raul..Mă speriasem puțin dar zic "Ce se poate întâmpla? Adică...stai cu un pușcăriaș în mașina, a cărui frate e polițist , și nepotul lui e fostul tău iubit adică na...nu se poate întâmpla nimic !" S-a lăsat liniștea în mașina, nimeni nu mai ziceam nimic așa ca eu îmi pun căștile. Și chiar în secunda aia, mi-am amintit ca trebuie sa îmi iau pastilele și nu mai aveam apa așa ca l-am întrebat dacă îmi poate da puțină. A ranjit și mi-a dat. După toată scena asta mi s-a făcut foarte somn, așa ca am închis doar puțin ochii. Când m-au trezit eram dezbrăcată, ciufulita și transpirata pe bancheta din spate. Am fost....
Selly : Nu spune dacă Îți e greu...
Eu : Am fost violată...
Atunci izbucnesc în plâns iar Selly mă ia în brațe și începe sa mă sărute scurt pe frunte.
Selly : Şşş , gata , nu mai plânge...nu mai plânge. Te rog , pentru mine , fi puternica !
Eu : M-am speriat enorm, dacă rămâneam însărcinată, ce îi spun mamei când ajung acasă. Pe lângă faptul ca și-a bătut joc de mine m-a și amenințat ca mă omoară dacă spun cuiva ceva. M-am îmbrăcat cu viteza luminii și am fugit acasă. Am început sa plâng. A doua zi dimineață când am mers la liceu mi-am luat superi pastila de a doua zi.
A trecut și ziua de liceu. Nu am vorbit cu nimeni în ziua aia. Când am ajuns acasă i-am povestit mamei despre cele întâmplate și mi-a zis ca o sa merg la psiholog și așa am reușit sa trec peste.
Selly : Oh, nu am știut..
Eu : Nici nu aveai de unde...Sper sa nu te superi dar vreau sa rămân singura după acest moment.
Selly : Ok, dacă ai nevoie de mine, ști unde mă găsești! Și dacă ai o problema Suna-ma.Îmi șterg lacrimile și mă duc în parc. În acest moment vreu doar sa nu mă mai gândesc.
După 1 ora
Suna telefonul
CONVORBIRE TELEFONICA
Selly : Ce faci ?
Anto : Mă plimb...
Selly : După ce te plimbi vi pana la mine sa ne uitam la un film sau ceva gen..
Anto : Vin acum !CONVORBIRE TELEFONICA ÎNCHEIATĂ
În timp ce merg spre casa , mă prinde Raul de mana și mă întoarce.
Raul : Salut !
Eu : Ce vrei?
Raul : Știu ca nu prea vrei sa vorbești cu mine dar...
Eu : Nu vreau sa vorbesc cu tine !
Raul : Uite...
Eu : Zi repede !
Raul : Pai ști ca în urma cu trei ani ai fost...
Eu : Taci !
Raul : Am fost obligat de Naty sa îl pun pe unchiul meu sa facă asta..nu ti-am vrut niciodată răul..
Eu : De cine ?
Raul : De Naty..
Eu : Na..
Raul : Da..
Eu : Stai , cum ? Nu înțeleg !
Raul : Când am fost cu tine...Am organizat petrecerea aia la care nu ai putu sa vi na și atunci m-am îmbătat și ea s-a culcat cu mine și....Mi-a spus ca (,) dacă nu mă despart de tine o sa iti arate clipul și acum , de când s-a despărțit de Gami , e tot după Selly...
Eu : Nu pot sa cred !Urc nervoasa și intru la ea fără sa bat la ușă și când intru îl văd pe Selly cum se săruta cu ea.
Eu : Deci a avut dreptate ! *tipand*
Selly : Anto, nu e ceea ce pare !
Eu : Nuu , nu e ceea ce pare ! Ba da ! Chiar aia e ! În timp ce erai cu mine tu te lingeai cu cu**a asta ?
Naty : Ăă , te rog? Cum mi-ai zis ?
Eu : Nu mă fa sa sar la tine ai înteles? Tu l-ai pus pe unchiul lui Raul sa mă violeze !
Selly : Ce ai făcut?
Eu : Tu sa taci ! După ce mi-ai distrus viața, te-ai culcat cu toți iubiți pe care i-am avut , da ție chiar nu Îți e rusine? Tarfa ce ești!
Naty : Te rog sa încetezi!
Eu : Nu , nu , nu tu sa încetezi ! Ești o nesimțită ordinara ! Pa ! Lingeti-va în continuare și ca sa știți, eu nu mai vorbesc cu nici unul dintre voi !Ies din bloc sunt....
CITEȘTI
Doar noi doi❤💞 F.F. ANDREI SELARU
FanfictionAceasta carte este un pamflet ! Trebuie tratata ca atare ! ESTE FĂCUTĂ PENTRU AMUZAMENT !! NU ESTE INSPIRATA DINTR-O POVESTE REALA SAU IDK. ROLUL EI ESTE SA FIE CRINGE ! ms pt înțelegere💕💜