CAPITOLUL 37

624 18 11
                                    

După 1 an

Bună, eu sunt Antonia și am 19 ani. Am terminat clasa a 12 a și am luat bacul cu media 9.96 . Acum sunt în Londra. Urmez una dintre cele mai bune universității de acolo.

M-am despărțit de Selly acum 11 luni. După acea cearta nimic nu am mai fost la fel și am luat aceasta decizie de comun acord.

Flashback

Selly : Am ajuns..
-Trebuie sa vorbim.. *spunem la unison*
Eu : Începe tu..
Selly : Nu, începe tu.
Eu : La trei spunem ce aveam de spus în același timp, ok ?
Selly : 1
Eu : 2
Selly : 3
-Vreau sa ne despărțim... *La unison*
Eu : Wow...Nu am crezut niciodată ca o sa spun asta...
Selly : Nici eu...dar...O sa rămânem prieteni, nu ?
Eu : Selly, sa fim serioși..Ce cupluri mai păstrează legătura după despărțire?
Selly : Mda...
Îl îmbrățișez.
Eu : Ai grija de tine !
Selly : Si tu ! Dacă ai nevoie, de orice..Sunt aici mereu pentru tine !
Eu : Multumesc!

Flashback

A fost cea mai grea despărțire din viața mea, dar am trecut peste. În tot acest timp m-am împrietenit cu Magda. E o persoana minunata și țin enorm la ea.

Am ajuns la suma de 800k pe YouTube și 650k pe insta.

Nu am o relație noua, ca și el, dar am întâlnit super mulți oameni faini aici cu care mă înțeleg extrem de bine. Nu știu dacă am avut o relație toxica, dar într-un fel mă bucur ca s-a terminat. Adică fiecare am luat-o pe drumul nostru.
Cu George nu am mai vorbit de atunci. Și-a cerut scuze de multe ori, dar nu am vrut sa îl mai ascult.

Acum, am vacanta 10 zile. Trebuie sa învățăm pentru niște examene foarte importante, așa ca o sa vin în România, deoarece aici o sa învăț mai ușor...Sper...
Diseară am avion :)

Selly povestește

Salut, eu sunt Selly și am 19 ani. Am terminat liceul și m-am mutat la București cu noua mea iubita, Smara. Ne înțelegem foarte bine !
Cu Antonia nu am mai vorbit deloc. Am mai urmărit-o pe YouTube puțin timp.
Pe canalul 5GANG de YouTube am făcut 1 milion și am avut petrecerea acum 1 luna, iar pe insta avem 920k.
Și eu o duc super bine. Adică pe YouTube am 3 milioane și pe insta 2.
Sunt cel mai urmărit vlogger din România, dar am și cei mai mulți hateri, adica după ce m-am despărțit de Antonia toată comunitatea ei și jumătate din a mea a început sa sară pe mine, ca și cum numai eu as fi fost vinovat iar după ca s-au liniștit apele, am făcut marea greseala de a face noua relație publica. Acum și Smara primește foarte mult hate și îmi pare foarte rău pentru asta.

Se pare ca în ultimul timp iau doar decizii proaste.

A doua zi
București, România
Antonia povestește

Și am ajuns de unde am plecat. Câteva prietene m-au așteptat la aeroport.
Urmează sa merg acasă, sa mă schimb, apoi sa ies cu Magda și cu alți prietenii și de mâine mă apuc de invatat.

Ok, m-am schimbat, m-am machiat și am și baterie la telefon...deeeci...Sunt gata.





Magda : Heeeeeeiii!
Eu : Bunaaaaaa!
Magda : Nu cred ca ai veniiiitttt!
Eu : Mda..

Acolo mai erau și Vlad, Cristi, Cezara, și Anca.

Cristi : Deci nu îmi vine sa cred ca stăm la masa cu fostele lui Selly ! *spune apoi rade*
Eu : Cine ar fi crezut.
Cezara : Peste un an ne întâlnim și cu Smara..
Anca : Nu fi rea.
Magda : Mda..Nu s-a comportat urat cu noi..
Eu&Magda : A fost cea mai faina relație ever.
Cristi : Voi mai țineți la el ?
Eu : Eu NU ! Ne-am despărțit acum 11 luni.
Magda : Si noi acum 3 ani.
Vlad : Mai pot exista sentimente.
Eu : Da, de ura :)
Cezara : Dar intre tine și Bianca ce s-a întâmplat?
Vlad : Eh..
Cristi : S-au despărțit.
Anca : De ce ?
Vlad : Pentru ca nu ne-am mai înțeles.
Magda : V-ati despartit de mult ?
Vlad : Nu știu, 7 sau 8 luni cred.

După muulte discuții absolut neinteresante și-a făcut apariția cuplul anului. Selly cu nelipsita Smaranda. Au venit sa îi salute Cristi și Vlad.

Selly : Nu am știut ca sunteți în București.
Vlad : Pai Anto s-a întors din Londra din am zis sa ne vedem, apoi pleacă iar.
Smara : Nu am știut ca te-ai întors.
Eu : Nici nu trebuia :)
Selly : Mda, pai cred ca știți deja, ea e Smara, iubita mea.
Nu știu ce a fost în capul meu dar am zis asta...
Eu : Mda...Și el e noul meu iubit, Vlad.

Atunci toate privirile s-au îndreptat spre mine, inclusiv a lui Vlad, care nu părea deloc deranjat de situație.

Smara : Sa va tina atunci, dar noi trebuie sa plecam !

Magda : Ce a fost asta ?
Eu : Nu am idee.

Apoi toți începem sa radem.

Selly povestește

Nu îmi vine sa cred ce am auzit. Antonia e împreună cu Vlad ? Nu pot sa cred ! Când s-a întâmplat asta ? De ce sunt gelos ? Cred ca mai am sentimente pentru Antonia.

Anto povestește

Selly nu a avut nici o reacție.

Magda : Chiar nu îmi vine sa cred ca ea e iubita lui. Adică are mai mult glet pe fata decât are tot localul ăsta :)
Cristi : Nu comentez !

După vreo 3 ore de povestit am plecat. Cristi a condus-o pe Magda, Cezara a plecat cu Anca și Vlad a venit sa mă conduca pe mine.

Când ajungem în fata blocului Vlad sparge gheata și zice :
Vlad : Anto, de ce m-ai ales pe mine atunci când ai zis ca el este iubitul meu ?
Eu : Pentru ca tu erai lângă mine, lol !
Vlad : Ști...Selly se cam apropie de noi..
Eu : Săruta - mă!
Vlad : Ești sigura ? Adică...
Atunci m-am ridicat pe vârfuri și l-am sărutat. Cred ca i-a plăcut, adica...a fost doar un sărut.

Selly : Wow, voi chiar nu glumiți !
Eu : De ce as fi glumit ?
Selly : Nu pot sa cred ! Am crezut ca îmi ești prieten, dar tu te vezi cu fosta mea?
Eu : Asculta, TU nu ai dreptul sa îl jude...
Selly : TU NU TE BAGA!
Atunci mă împinge atât de puternic încât îmi pierd echilibrul, iar atunci când cad, capul meu se izbește de bordura.

Vlad : Ce ai făcut? Ești nebun ?
Selly : Nu am vrut..Nu știu. A murit?
Vlad : Antonia, spune ceva, te rog!
Eu : Te iubesc...
Vlad : Pe cine? Heeyyy ! Antonia ! Frate, suna ambulanta! Nu mai are puls.

Doar noi doi❤💞  F.F. ANDREI SELARU Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum