CAPITOLUL 15 ACCIDENTUL

1.2K 24 1
                                    

Problemele par sa treacă, intr-o săptămână părinții mei vin acasă deoarece au scos casa la vânzare și se pare ca cineva e interesat. De-abea astept ca fratele meu sa se mute în București, cu prietena lui . Nu înțelegeți greșit, dar îmi place sa stau singura , e greu , dar fain. Și poate va  întrebați unde vor sta părinții mei, ei bine...mama urmează sa fie profesoara la o universitate din București iar tata profesor de romana la liceu (tot în București ) și normal ca o sa stea în Bucuresti😂au vrut sa mă mut și eu acolo dar nu am fost de-acord deoarece eu într-un an sunt majora , iau carnetul și o sa fiu acolo la universitate așa ca...Oricum eu și Selly o sa fim acolo cel puțin de 2 ori pe săptămână , o sa vorbim..În fine..
Azi e o zi speciala deoarece Dia si Alvi fac un an de relație și le facem o surpriza la București. Eu și Selly avem tren la 13:30 așa ca trebuie sa mă pregătesc.





DUPĂ O ORA





Acum trebuie sa plec la gara.
Selly : Ești gata ?
Anto : Da , hai sa mergem !
Selly : Hai !
Dupa ce am ajuns în București m-am dus la un chioșc sa-mi iau apa deoarece îmi era super sete.
Selly: Sa vi repede !
ANTO : Ok
Acolo îi văzusem mașina Laurei dar nici prin cap nu mi-a trecut ca se va întâmpla așa ceva..După chioșc este o trecere de pietoni cu semafor  pe care trebuie sa trec ca sa ajung la locul unde urma sa ne întâlnim cu băieții și iubitele lor. Între timp au ajuns . Am plecat  cu un taxi normal , pentru ca penthose-ul în care făceam petrecerea era departe. În primul taxi eram eu în fata , Naty  (iubita lui Gami ) , Miruna și Ioana , iar în celălalt erau băieții. Din nefericire..De pe o străduță a ieșit o mașină care ne-a izbit în ceva , adica nici măcar nu știu ce a fost. Noi am ajuns la spital și băieții în penthose.

SELLY POVESTEȘTE

Nu știu ce se întâmplă! A trecut un sfert de ora și fetele nu au mai ajuns .
Selly : Oare ce s-a întâmplat cu fetele?
Gami : Las' frate ! De ce te îngrijorezi, poate sunt prinse în trafic.
Exploit : Ba..vreți sa radem puțin?
Gami: Normal !
Exploit : Hai da-ti drumul la tv.

LA ȘTIRILE PROTV (știu ca e puțin cringe dar asta e , n-am avut alta idee😂😂😂)

BUNĂ ZIUA DOAMNELOR ȘI DOMNILOR ! AICI, LA PRO TV AVEM NIȘTE ȘTIRI DE ULTIMA ORA! UN TAXI A FOST LOVIT DE O MAȘINĂ ÎN CENTRUL BUCUREȘTIULUI. ÎN MAȘINA SE AFLAU 4 ADOLESCENTE , DOUA DE 17 ANI , UNA ABEA CE ÎMPLINISE 18 ȘI UNA 19

Selly : Nu se poate !
Exploit : Poate nu sunt ele !

SINGURA CARE NU A FOST RĂNITĂ, A FOST CEA DE 19 ANI CARE A FOST ÎN MIJLOC , FATA SE NUMEȘTE MIRUNA IORDACHE. UNA DINTRE CELE DE 17 ANI ESTE ÎN STARE GRAVA , DEOARECE FATA A STAT ÎN FATA. IAR CELE DOUA , AU RĂNI UȘOARE ÎN JURUL GATULUI ȘI A PICIOARELOR .

Selly: Opreste-l !
Exploit : Dar..
Gami: Opreste-l !
Nu pot sa cred ! Trebuie sa merg repede la spital .
Gami : Știu la ce spital sunt !
Pain: Cine ?
Selly: Misca-ti curu' de "cățel împuțit" în taxi si nu mai pune atâtea întrebări!
Odată ajunși la spital am început sa întrebăm ,dar nimeni nu ne-a zis nimic . După vreo 30 de minute a ieșit un doctor.
Doctorul : Bună ziua !
Selly : Bună ziua ! Și...aveți ceva vesti?
Doctorul : Pai cam da..
Selly: Ce s-a întâmplat?
Doctorul : Pai, domnișoara Miruna e perfect ok , domnișoarele Ioana și Natalia au răni ușoare  dar..domnișoara Antonia...E în coma , și taximetristul a murit !
Gami: Nu pot sa cred !
Eu nu mai aveam puterea de a zice nimic !
Selly : Pot sa o văd?
Doctorul : Sigur ! Au saloane diferite, adica domnisoara Antonia e singura iar celelalte în salonul 203.
Părinții ei au spus ca o sa i-a primul avion spre România, o sa ajungă poimâine. Când am intrat în salon și am vazut-o cu masca de oxigen pe gura și legata la miliarde de aparate...nu știu cum sa va explic !





DUPĂ O SĂPTĂMÂNĂ





Anto e tot așa...nu pot sa mănânc, sa dorm , nu-mi pot da seama ce monstru ar fi putut sa facă asta! Azi , după ce merg la spital o sa mă duc cu fratele ei la politie sa văd dacă au aflat ceva..





*LA SPITAL*





Am intrat în salon si asistenta mi-a zis ca îi dau 5% șanse sa mai trăiască, când am auzit mi s-au înmuiat picioarele. Părinții ei erau extenuați așa ca le-am zis sa meargă sa se odihnească și sa-si rezolve problemele . Merg lângă ea si îi spun :
Selly : Anto, tu ești o persoana minunata ! Ai renunțat tu vreodată la ceva ? Te rog..nu renunța acum! Te rog ! Nu ne lăsa ! Nu mă lăsa ! Te iubesc ! apoi deschide ochi și zice :
Anto : Si eu te iubesc !
Când aud , mă ridic de pe scaun si încep sa urlu.
Selly : S-a treziiiiiit!  S-a trezit !
Atunci vine asistenta în salon și începe a spune mirandu-se :
Asistenta : Cum de..? Nu se poate !





DUPĂ TREI ZILE





ANTONIA POVESTEȘTE
Ieri am ieșit din spital și azi mergem la politie unde suntem informați ca Laura a fost cea care a făcut asta . Nu pot sa cred ! Eu și Laura am fost ca doua surori ! De ce mi-a făcut asta? În fine..

acasă

Mama : Scumpo , trebuie sa ramai  cu noi în București!
Anto : Dar nu pot !
Tata : Draga mea , nu poți sa stai nesupravegheata!
Selly : Dar nu e nesupravegheata! Eu am fost , sunt și voi fi mereu alături de ea !
Fratele meu : Tata , mama , eu cred ca e destul de mare sa rămână singura acasă! 
Mama : Da...
Anto : Deci...
Tata : Maine poți sa mergi la Craiova cu prieteni tai !
Eram atât de fericita! În seara asta aveam tren spre Craiova . În drum spre gara Selly mi-a povestit ce s-a întâmplat. 
Anto : Si ce s-a întâmplat cu aniversarea?
Selly : Pana la urma nu a mers , fără tine care sa organizezi tot..s-au prins și nu au mai venit. Adică na..Nici eu nu am mers , am stat cu tine .
Anto : Mersi ca ești mereu alături de mine ! Te iubesc !
Selly : Si eu pișcotelul meu ! Dar sa ști..Cat am fost cu tine la spital nu cred ca am fost toată viața mea ! spune el râzând.
Anto : Hai urca în tren și taci din gura ! :)))
În seara asta Selly a rămas la mine...

Heey ! Scuze ca nu am mai postat dar chiar nu am avut idei ! Va pup !❤❤

Doar noi doi❤💞  F.F. ANDREI SELARU Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum