Eu : Nu pot sa cred !
Selly : Ce ?Eu : Ce te sperii așa? Am uitat fondul de ten acasă! Calmează te !
Ies din bloc și încerc sa alerg pe scării sa ajung cât mai repede.
După vreo 2 ani de căutat l-am găsit, nu știu ce căuta pe masa în bucătărie dar mda..
Înapoi la vlogEu : Așa, începem iar.
Selly : Ok.
Eu : Salut, eu sunt Antonia și astăzi an revenit cu un nou clip. Fiind primul vlog din 2 0 1 9 și se spune ca 'Exact așa cum începi, o sa o duci tot anul' bine, nu e așa dar în fine, vreau sa fiu vesela și....îl machiez pe Selly.
Selly : Da, o sa fie absolut extraordinar.
Eu : Pentru mine da.
Selly : Eu am pus un storry pe insta ca sa ne lăsați câteva întrebări.
Eu : Dacă greșesc ceva, te duci, te speli și te fac iar !
Selly se uita la mine speriat.
Selly : Întrebările! 😂
Eu : Spune !
Selly : Aveți în plan sa faceți o vacanta în alta tara?
-Da ! Spunem la unison.
Selly : Selly, în clipul Diei pt un milion de dolarii ai spus ca ai lasa orice fata. Deci, ai părăsi - o pe Antonia pentru un milion de dolarii? Sincer, nu !
Eu : Pentru ca mă iubești?
Selly : Da, și pentru ca ai pe lângă tine o gramada de obiecte cu care ai putea sa îmi scoți ochii !
Eu : Ha, ha, ce amuzant! 'spun ironica'
Selly : Hai ca am glumit !
Eu : Următoarea intrebare..
Selly : La ce ani v-ati pierdut virginitatea?
Eu : Serios ? Ști ca nu vreau sa vorbesc despre asta !
Selly : Scuze..Ce îmi pui pe fata ?
Eu : Fond de ten! Și gata cu întrebările pt ca greșesc.
.
.
.
.
.
.
Încheierea clipului meuSelly : Îl începem pe al meu ?
Eu : Da, după trebuie editate și eu dimineață vr sa îl postez..
Selly : OkPune camera pe trepied și începe
Selly : Yo, salut eu sunt Selly și astăzi am revenit cu un nou vlog. Sunt aici alături de Antonia și o sa citim un fan fic. Mda..Am găsit unul cât de cât ok, după o lista lunga de căutări. Ca de obicei eu sunt Selly și Antonia este fata.
Bla, bla, bla
526281819 glume și râsete mai târziu clipul e gata.Selly : Da deoarece vlog ul este aproape fumat v-as ruga sa dați un pumn butonului de like, sa dați un share pe Facebook fiind ca mă ajuta foarte, foarte mult, dacă nu ați făcut-o sa va abonați, eu m-am dus, pa!
După ce editam clipurile eu plec acasă deoarece se făcuse destul de târziu. Merg în camera mea și ma pun sa dorm..
1 luna mai târziu
E o dimineață plictisitoare, ca și restul dimineților din viața mea. Mă trezesc, și îmi verific Instagram-ul. Deci efectiv sunt spamata cu clipul cu andra gogan, făcând prostii. Imediat îl sun pe Selly.
CONVORBIRE TELEFONICA
Eu : Hey iub, ce faci ?
Selly : Acum câteva minute m-am trezit, tu ?
Eu : Bine, ti-ai verificat insta - ul?
Selly : Nu, de ce ?
Eu : Nu ai văzut clipul cu Plusica?
Selly : Ce clip ?
Eu : În care face prostii..
Selly : Omg...
Eu : Bine, nu prea seamănă cu ea dar..
Selly : Cu cine ?
Eu : Dar de unde vrei sa știu ? Părea unul mai bătrân..
Selly : În fine, nu ai vrea sa ne întâlnim astăzi? E duminica gen..
Eu : Gen mâine avem liceu.
Selly : Te rogg !
Eu : Ok..auzi...joi e Valentine's Day...
Selly : Da, știu...
Eu : Nu ai vrea sa mergem la București sau...
Selly : Iub, mergem unde vrei tu !După 2 ore de vorbit la telefon..
CONVORBIRE TELEFONICA ÎNCHEIATĂ
Ok...Ce sa fac ? Mai am teme...E groaznic. Cu greu mă ridic din pat, îmi fac rutina și mă apuc de teme.
Hey, știu ca nu am mai postat de foarte mult timp dar sunt ffffffffffffffffff, ocupata. Am olimpiada la mate și un concurs foarte important de muzica. Pt următorul capitol nu am absolut nici o idee, de aceea as vrea sa va rog ( dacă vreți sa apară capitolul mai repede ) sa îmi lăsați idei în comentarii. Sa fie cu multa drama dar în același timp și ceva cringe. Nu trebuie sa scrieți voi capitolul, doar sa lăsați idei !
Pace și dragoste! Happy Valentine's Day !💜💜❤❤
CITEȘTI
Doar noi doi❤💞 F.F. ANDREI SELARU
FanficAceasta carte este un pamflet ! Trebuie tratata ca atare ! ESTE FĂCUTĂ PENTRU AMUZAMENT !! NU ESTE INSPIRATA DINTR-O POVESTE REALA SAU IDK. ROLUL EI ESTE SA FIE CRINGE ! ms pt înțelegere💕💜