CAPITOLUL 38

424 12 11
                                    

Am sperat ca asta o sa se întâmple, am sperat ca o sa mor atunci, dar viata a vrut sa ma mai pună la pământ inca o data, sa ma mai lovească.

Am ajuns la spital foarte repede si m-am trezit la fel de repede. Langa patul meu se afla persoana la care ma așteptăm cel mai putin sa fie aici. Era el, persoana care ma facut fericita atat de mult timp, care mi-a arătat ca iubirea exista cu adevărat. Omul cu care ma culcam in gând, si cand ma trezeam nu plecase de acolo. Cel care a fost acolo cand am avut nevoie de o îmbrățișare si sa-mi spună ca totul o sa fie bine...Era chiar Selly. Nu m-am așteptat nici o secunda ca o sa mai vina aici.

Eu : Ce cauți aici? Ce s-a întâmplat?
Selly : Imi pare extrem de rău pentru ce s-a întâmplat. Nu m-am gândit ca o sa te rănesc in halul asta.
Apoi, fara sa se gândească mult vine si ma săruta.
Selly : Scuze, scuze, sunt un bou, numai ca nu inteleg ce se întâmpla cu mine, de ce mi-ai zis ca Vlad este iubitul tau lumea mea s-a dat peste cap.
Eu : Uite, nu stiu ce a fost in capul meu, defapt eu si Vlad nu ne-am mai vazut de cand am plecat din Anglia.
Selly : Deci...nu e iubitul tau?
Eu : Nu...
Răsufla liniștit, si apoi imi spune ca este intr-o relație cu Smara deoarece nu a putut trece peste.
Selly : Cred ca despărțirea de tine a fost cel mai groaznic lucru pe care l-am facut vreodată?
Eu : Doar crezi asta? Sau esti sigur?
*cioc, cioc*

Intra Smara :
Smara : Buuuna, ma bucur ca esti bine si ca nu ai pățit nimic. Sunt sigura ca Selly nu a vrut sa te împingă. Sper ca o sa te faci bine cat mai repede!

Eu : Multumesc! Dar acum, daca ma scuzați, chiar as vrea sa ma odihnesc!
Smara : Nici o problema, haide Selly!
Selly : Nu, mai putem rămâne, nu ne deranjează!
Eu : Selly...pleacă, si te rog, nu te mai întoarce! Imi faci mai mult rău!

Nu mi place acest loc. Ma plictisesc si ma simt singura. Am vorbit cu mama, dar i-am zis sa nu se întoarcă deoarece ma simt mai bine. Normal ca nu ma simt bine, am mii de gânduri. Pot sa mor in orice clipa! M-am trezit printr-o minune, cine ar fi crezut? Nu am vrut sa vina deoarece, daca o vedeam pe ea suparata ma întristăm si eu, si nu cred ca e momentul bun.

Ora de vizita s-a încheiat. Toata lumea a plecat, iar eu am rămas cu o doamna in salon.

Doamna : Scuza-ma ca te întreb, dar ce ti-a facut acel baiat?
Eu : Nimic, este doar fostul meu.
Doamna : Esti sigura? Te privea așa cum nu am mai văzut pe nimeni să privească pe cineva.Cred că ești foarte norocoasă.
Eu:de ce sunteți așa sigură de gol R. Semnul întrebării
Doamna :În tinerețea mea am văzut foarte multe lucruri draga mea nici nu-ți vine să crezi câți oameni am întâlnit și câte personalități cunosc.Voi tineri sunteți atât de încăpăținați și nu vreti să ne ascultați pe noi cei care știm și care am trecut prin viață. Dar acea domnișoară cine era?
Eu : Cu tot respectul, eu si acel baiat ne-am despărțit acum mult timp, si sunt 100% sigura ca nu mai exista sentimente nici din partea mea, nici din partea lui. Iar acea domnișoara este actuala lui. Nu spun ca nu sunt încăpățânată, dar sunt absolut convinsă ca dupa o despărțire de un an, nu te mai atrage neaparat acea persoana. Plus ca eu am cunoscut alte persoane noi, care mi-au deschis ochii in privința lui.
Doamna : In ce sens "ti-au deschis ochii"?
Eu : Nu vreau sa intru in detalii neaparat. Dupa despărțire a zis extrem de multe lucruri la care nu m-am gandit niciodată. In fine, sa lăsam asta. Acest subiect nu imi face bine.
Ma scuzați, numele meu este Antonia.
Doamna : Maria, psiholog de meserie.
Eu : Incantata! Eu sunt studenta la facultatea de Medicina din Anglia.
Doamna : Si dupa o sa te întorci in țara?
Eu : Având in vedere cat de nefericita ma fac aceste locuri, nu cred.

Doar noi doi❤💞  F.F. ANDREI SELARU Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum