CAPITOLUL 22 DOAR NOI DOI

1K 34 4
                                    

ANTO POVESTEȘTE

Eu : Te gândești la ceva?
Selly : Nu nu , stai liniștită...ăăă...fac eu micul dejun?
Eu : Da , te rog..

*Dupa o ora*

Selly : Ști la ce m-am gândit ? spune în timp ce intra cu mâncarea în camera.
Eu : Zi !
Selly : Pai...sa mergem în parc , la un film ști tu..sa ne distram..
Eu : Ok.. *spun cu mâncarea în gura*
Selly : Tu ști ca nu se vorbește cu mâncarea în gura ? *râzând*
Atunci îi stampilez o palma peste fata sa-si dea seama ca nu e de joaca cu mine😂
Selly : Iubito , nici măcar nu m-ai gâdilat...*tot râzând*
Eu  : Ha , ha , ce amuzant..Aa , scuze , am uitat sa rad...
Atunci începem sa radem ca doi prosti.
După ce termin de mâncat mă ridic din pat și merg sa caut ceva haine...Pana la urma mă îmbrac așa 👇👇👇

Pana la urma mă îmbrac așa 👇👇👇

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Si cu o pereche de tenișii albi. Ieșim și prima oară mergem în parc acolo ne așezăm pe o banca și începem sa vorbim și sa radem ca doi prosti.

Eu : Nu mai zi ca mă faci sa rad !
Selly : Asta-i ideea !
După câteva ore bune de vorbit am decis sa plecam. Ne-am dus sa ne luam înghețată , pe drum ne-am întâlnit cu o gramada de copii și adolescenți care voiau sa facă poze, apoi în sfârșit am plecat și noi la film. A fost filmul meu preferat : "Prințesa îndărătnică 2" 1 a fost ieri.





DUPĂ 4 ORE









SELLY POVESTEȘTE

Cred ca s-a distrat , a fost cu zâmbetul pe buze , iar ochii ei căprui , aproape negrii îi străluceau ca doua stele.

Eu : Mergem ?
Anto : Acasă?
Eu : Da' unde ?😂
Anto : Nu știu...

Plecam acasă unde Anto se pune în pat și începe sa se scarpine.

Anto povestește

Mă mănâncă rău pielea , sper ca nu am varicela..
Selly : Ai patit ceva ?
Eu : Nu...nu cred...tu ai avut varicela? 
Selly : Da , într-a V-a , de ce ?
Eu : Așa...

Ne culcam iar de dimineață mă trezesc cu niște mâncărimi insuportabile. Selly era lângă mine, e atât de drăguț când doarme..parul lui, ochi lui , buzele lui..Toate sunt perfecte...
Mă ridic din pat și merg sa îmi fac un ceai afară ploua deci cred ca mi-ar prinde bine. Când vreau sa gust din ceai observ ca pe mâini am niște bubițe foarte ciudate pe care nu le aveam înainte , mă uit mai atent și eram plina , pe tot corpul. Selly intra în bucătărie .
Selly : Neata iub , cum te simiți? și încearcă sa mă sărute dar mă feresc.
Selly : Ce ai ?
Eu : Cred ca am varicela...
Selly : Eu am avut deci....
Eu : Deci cheamă un doctor.

După 10 minute

Doctorul : Bună ziua !
EU&SELLY : Bună ziua !
Selly : Intrați !
Doctorul : Dvs va trebui sa stați pe hol pana când o sa o consult pe domnișoara..
Selly : Ok..
Am văzut ca nu îi convine dar asta e..

Selly povestește

Stau pe hol de 10 minute , nu e gata odată..
Doctorul : Puteți intra ! Ei bine pacienta nu are nimic e doar un început de varicela , nimic mai mult ! Dvs ați avut ?
Eu : Da ! Pai...Cat ne costa?
Doctor : Nimic ! Am făcut o simpla consultație.. La revedere!
Eu : Bună ziua ! Dar...Anto...tu nu ai mai avut încă odată varicela în clasa a 9-a când ai lipsit o luna de la școală ?
Anto : Pai...Trebuie sa iti povestesc ceva foarte important..
Eu : Ce e ?
Anto : În clasa a noua nu am avut varicela am....

Heyy, scuze ca a fost scurt dar capitolul următor o sa aibă multa drama😂😂😂Sper ca a fost ok capitolul. Când vreți sa fie postat următorul?

2 voturi : săptămâna viitoare
12 voturi : pese 3 zile
20 voturi : maine

Pwp❤❤❤

Doar noi doi❤💞  F.F. ANDREI SELARU Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum