CAPITOLUL 39

281 8 9
                                    

Eram inca la spital, povestind cu acea doamna.
Eu : Nu vreau sa par nepoliticoasă...daar, dumneavoastră de ce sunteti aici?
Doamna : Zilele mele le pot numără pe degetele de la o mana, draga mea.
Eu : Serios? Imi pare atat de rau, ce s-a întâmplat?
Doamna : Cancer...cancer la sân.
Eu : Am avut exact aceasi problema...dar...nu ati facut operația, nu?
Doamna : Exact...imi pare rau ca a trebuit sa treci prin asta, esti o fata atat de tânăra.
Eu : Mda...

Notificare noua
3 mesaje noi de la 07*****89
-Sunt eu, Selly.
-As vrea sa iti faci timp sa vorbim
-Cat mai repede.
Selly, de ce nu vrei sa
intelegi ca intre noi nu
mai e nimic?
seen✅
-Ultima oara, te rog
-Când te externează?
Sapt viitoare
seen✅
-Vin la tine. Si nu accept un refuz.

Doamna : S-a întâmplat ceva?
Eu : Nu, e ok.

Zilele trec atat de greu, maine ma externează, dar am nevoie de supraveghere constanta. Maine Selly vrea sa vina la mine sa vorbim. Sunt confuza. O parte din mine il iubește, iar cealaltă stie ca o sa fie rănită si il respinge. Nu stiu ce sa fac. El are iubita, si nu vreau ca ea sa sufere asa cum am suferit eu.

Ziua întâlnirii
Cioc, cioc

El trebuie sa fie spun in gândul meu.
Selly : Buna! Ma bucur ca ai acceptat sa ne vedem.
Eu : Nu prea aveam alta opțiune :)))
Selly : Aceasi Antonia...*se apropie se mine dar il resping*
Eu : Spune ce ai de zis cat mai repede, apoi pleacă. Nimeni nu trebuie sa ne vada.
Selly : M-am despărțit de Smara in seara in care am plecat de la tine de la spital. Mi-am dat seama ca niciunul nu mai era fericit in acea relație, asa ca am decis sa pun punct, pentru tine.
Eu : Nu! Nu!
Selly : Ce e?
Eu : Nu vezi? Te-ai despărțit de iubita ta, brusc vrei sa vi sa ne împăcăm, ce e asta?
Selly : Nu inteleg care este defapt problema? TE IUBESC, ok? NU AM ÎNCETAT NICIODATĂ! Vrei sa tip?
Eu : Nu, te rog, ar fi prea-
Selly : TE IUBESC FEMEIE! TE IUBESC DIN TOT SUFLETUL MEU!
Eu : TERMINA! Tu ai stricat relația asta, nu eu! Tu ai fost cel care a avut incredere in alta, tu ai fost cel care m a înșelat, TU m-ai facut sa sufăr, din cauza TA am plecat in străinătate, din cauza TA, am fost in spital, DIN VINA TA SUNTEM AICI ACUM! zic eu printre lacrimi
Selly se apropie de mine si ma săruta atat de puternic încât nu ma pot îndepărta. Sincer, mi-a fost extrem de dor de asta. Mi-a lipsit...
Si de la un sărut, am ajuns la mai mult, si mai mult, exact ca la inceput.

Dupa ce ne-am trezit, ma săruta ușor pe frunte si imi zice :
Selly : Vad ca ai ținut minte toooate lucrurile rele pe care eu le-am facut, dar cele bune? Atunci cand am ras? Cand am fost alături de tine? Cand te-am îmbrățișat atunci cand aveai nevoie? Se pare ca nu am fost un iubit chiar asa rau.
Eu : Hah...asa se pare.
Selly : Si tu ai fost, si esti cea mai buna iubita din lume, promit ca nu o sa iti mai dau drumul niciodată!
Eu : Te iubesc!
Selly : Mereu!


                        Sfârșit...

Doar noi doi❤💞  F.F. ANDREI SELARU Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum