Merhaba! Bu bölümü bana yorum yapan okuyucum için yazdım :)) Umarım beğenirsiniz :)) İyi okumalaar!
Bu ara fazla şanslıyım galiba... Şuan TS şirketinin içinde olmam harika değilmiş gibi bide tam karşımda bana doğru yürüyen çok tatlu bir Zelo var! Fanlar haklıymış gerçekte 10 kat hatta 10.000 kat daha tatlı ve yakışıklı! Ve niye her şey fılmelerdekı gibi ağır çekimde oluyor? Ya tek bana öyle geliyorsa 10 dkdır Zeloya bakarak dalıp gıtmıssem? Gitti olmayan karızmam da gitti... Onun yokluğuna nasıl dayanıcam? Bu kadar sacmalamak yeter. HEMEN SEÇMELERE KAÇMALIYIM! Arkamı dönüp yürümeye başlamıştim ki, küçük yaramaz çocuğumuz, "Hyung, bak oyun oynarken yakaladığım unnı orda!" diye bağırdı. Tek yapmam gereken duymamış gibi yapıp yürümeye devam etmek... Sakın ol! Evet seni takmadı sanırım ama bu iyi mi kötü şimdi? Iyı tabiki rezil olmadın. Köşeyi dönünce koşmaya başladım en azından secmelere geç kalmıyım. Kadını takip ettiğim yere kadar koşarak geldim. Sonra hızımı düşürüp etrafıma baktım. Bugün gerçekten şanslıyım görevli unnimmm 10 metre ötemde.. Tabi bana kızgın bir boğa gibi bakışını saymaysak.. Bakışlarıyla öldürecek sanki... Bana doğru geliyor... Kaçmak için 10 sanıyem var.. 9,8,7,6, seçmeler mi canım mi?,5,4 kaçarsam daha mı iyi yoksa daha mı kötü?,321 artık çok geç. Görevli unnim Korelilerin özgün bağırmasıyla bağırarak, " Yaahh sen! Nereye kaçtığını sanıyorsun? Bide geri dönmüş! Sankibengeldedımhsjsneb" " Unnıcıgım kızmaa bana bi çocuk gördüm kayboldu sandığım için yanına gittim sonra abısıne götürüp hemen geri geldim beni affeeet!" dedim. Bi cocuk tarafindan kaçırıldım diyip karızmamı bozamazdım. Küçücük bi yalan. Zelo gelip bunu benim küçük kuzenim kaçırdı demez ya! Unnıcıgımın bakışları yumuşadı ve karşıdaki kapıyı göstererek" Orası giyinme odası, istediğin kıyafeti seç tabi kaldıysa" dedi. Teşekkür edip önünde hafif bir şekılde eğilerek odaya ilerledim. Kapının önüne gelince durdum. Nefesimi tuttum ve kapıyı yavaş bir sekilde açıp kafamı uzattım. İçerisi fazlasıyla kalabalıktı. Her türlü insan vardı. Koreli,Çinli, japon, ve diğer ülkelerden... Herkes bir şeyle meşguldü. Bazıları makyajlarını yapıyo bazıları saçlarını bazıları pratik yapıyor. Ama giyinen yok çünkü herkes kıyafetini giymiş. Askılıktakı elbise sayısı en fazla 10... Arkamdan birinin itirmesi ile içeriye girdim. "Ucube niye kapıda dikiliyorsun? Korktun mu? Korkmalısın ben varken seçilmen imkansız" Kızdakı özgüven patlamasına bakın. Bana karşı bide! Bu kadar güvenecek bir sesi mi var? Görünüşüne güveniyorsa, ki büyük ihtimalle öyle, yüzü sıradan hatlara sahip gözleride sadece çekik ama beyaz teni var ve gölgeli sarı saçları.. Benim ise Beyaz tenım yeşil gözlerim ve kumral saçlarım var. Ve yüzüm kesinlikle sıradan hatlara sahip değil! Gamzelerım ve elmacık kemiğim bile var! Yüzde öndeyim ama Fiziği bana göre baya iddalı ki mini elbisesiyle bunu sergiliyor.. Ben onun yanında kilolu kalıyorum ki normal bir kilom ve fızıgım var. Kıza en sert bakısımı gönderdim ve omuz atarak fazla dikkat çekmeden köşede oturan kıza doğru yürümeye başladım. Niye o kıza doğru yürüdüğümü merak ettiniz değil mi? Çünkü buradaki herkes gibi değil. Farklı bir tarzı var ve ukala biri gibi gözükmüyor. Hatta en normal gözüken o! Herkesde idol havası var. Kızın tarzına gelirsek, pembe kısa saçları var ve burnunda piercing vardı! Wooow gerçekten yakışan kişilerden.. Bende hep istemişimdir ama cesaret edemedim... Üzerinde kısa bir şort ve siyah baskılı bol bir bluz vardı. Fazla süslenmiş olmaması suan yanına gitme nedenim. Çünkü bende üzerimdeki kıyafetlerle katılıcam. Kapri ve bol bi bluz. Kızın yanına oturdum. Kafasıni kaldırıp, bana baktı. Ardından, (müzik dinlediğini fark etmemiştim) tek kuraklığını çıkartıp, "Merhaba, sanırım biraz önce yeni bir düşman edindin" dedi. "Merhaba ve evet sanırım başım belada" diyip bana satasan kıza baktım,bana kötü kötü bakıslar gönderiyordu. Yanındaki arkadaşları makyajını yaparken.. Sanırım tipik kötü popüler kızlardan. Bakışlarımı kötü kızımızdan çekip yanımdaki kıza döndüm. Telefonunda birseyler yapıyordu. "Bu arada ben Rüya tanışmamıştık" diyip elimi uzattım. "Ben de quinn" dedi ve elimi sıktı.(tokalaşma oldu nasıl yazacağımı bilemedim de) Acaba şimdi ne yapmalıyım? Arkadaş edinmede hiç iyi değilim ki.. Ben ne desem diye düşünürken kurtarıcım geldi. Görevli unnim "Jüri yerine yerleşti ve Başkan seçmeleri başlatmamızı istedi. 5 dk içinde hazır olun. Çıkacağınız sırayı buraya asıyorum. Söyleyeceğiniz şarkıyı sahnede soracaklar. Sadece 6 kişi seçilecek. Seçmeler nasıl olacak diye sorarsanız. Başkan ve yardımcısı 1. performansınızdan sonra aranızdan 10 kişiyi seçicek. Kimse torpilli girmesin diye de 10 kişinin arasından 6 kişiyi jüri 2. performansınızdan sonra seçicek. Ve Son birşey jüri B.A.P" diyip çıkıp gitti. Ve o anda ses duyuldu "TS'nin 2014-2015 yılı seçmelerine hepiniz hoşgeldiniz" Gerisini dinlemedim. Jüri B.A.P mi? Ben favori grubumun karşısında -özellikle Zelo'nun- şarkı mi söyleyeceğim? İşte şimdi heyecanlandım. Önce astığı kağıdın yanına gidip, sırama baktım. 7. kişiyim. Zelo'nun favori sayısı belki dikkatini çekerim? Şimdi onu düşünmemeliyim sadece daha fazla heyecan yapmama neden oluyor. Bi dk ben daha saçımı bile düzeltmedim! Ve şuan 2. kız çıkmak üzere! Hemen aynanın karşısına geçtim ve kabarmış saçlarıma merhaba dedim. Saçımı düzleştirmem lazım ama ben daha önce hiç saçımı düzleştirmedim! Saçımı yakmamayı umarak düzleştiriciyi aradım odada. Ve bulmam kolay oldu. Benim Sol tarafımda Koreli bir kız düzleştiriciyi masaya bırakıyordu. Hızlı adımlarla kızın yanına vardım. Beni görünce kafasıyla selam verip düzleştiriciyi bana uzattı. Bende kafamla selam verip kızdan uzattığı düzleştiriciyi aldım ve bakısmaya başladım. Bu sırada 5. Kızın Anons edildiğini duydum. Benden önceki herkesin adını ezberlemiştim. Ne yapıcam ben şimdi? Yardım edecek birini bulma umuduyla etrafıma baktım. Ilk önce beni bakıslarıyla ezen kötü kızımızı gördüm ve bana bir küçümseyen bakış ve gülücük armağan etti. Sinirle kafamı diğer yanıma çevirdiğimde gülümseyerek bana gelen quinni gördüm ve en içten gülümsememi gönderdim. Yanıma geldiğinde "Yardıma ihtiyacın olduğunu düşündüm" dedi.
Bu bölümü umarım seversiniz. Özellikle quinn assdfg Yeni bölümde görüşmek üzere kendinize iyi bakın!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Neej You!
FanfictionHayatın zorluklarından sıkılıp, hayallerinin ülkesine kaçan bir kız... Ünlü ve ünlü olmaktan bıkmış bir erkek.... Saçma bir şekilde kesişen hayatları... Peki sonları nasıl olucak?