Zdravím všechny zbloudilce! :D
Neuvěříte...po necelém roce se vracím k psaní tohoto příběhu ^^ !
Ano, už je to tak. Jsou prázdniny a s prázdninami se pojí právě tento nedopsaný příběh, jehož pokračování vymýšlím po večerech při místovaní boxů.
Vracím se plná sil, inspirace a natěšená na psaní dalších kapitolek. A jelikož jsem tu tak neskutečně dlouho nebyla, jsem ukecaná jak nikdy, takže se předem omlouvám za rozvlekle napsanou kapitolu...protože mi to prostě nedalo a náležitě jsem si psaní užívala! :D :D
Budu vám moc vděčná za každý komentář, vote...protože budu aspoň vědět, že se tu najde pár úžasných lidí, co na tenhle příběh mají ještě náladu a těší se na něj ^^ <3
Tak už konec tlachání...užijte si další kapitolu a mějte krásné léto! ^^
---
,,Saviour will be there... “
vytrhla mě známá melodie metalové písničky ze spánku.Úplně mimo jsem přejel po displeji telefonu a odložil budík o pět minut. Co nejúspornějším pohybem jsem si přetáhl polštář přes hlavu tak, abych slyšel další budík tlumeněji a začal se opět propadat do spánku.
,,When I hear your cries, praying for...“ ,,drž hubu!“ Zasyčel jsem do polštáře a znova vypnul budík. Moje již probuzená racionální část mysli však věděla, že i když bude budík už potichu, budu chtě nechtě muset vstát.
Stále se zavřenýma očima jsem odhodil polštář ze svého obličeje a protáhl se. Po pár sekundách příjemného pnutí ve svalech jsem ucítil počínající křeče v lýtkách, které mi jasně dávaly najevo, že mi čtyři hodiny spánku dnes opravdu nestačily.
Posadil jsem se a mžoural do tmy.Za okny se o své slovo hlásilo další ráno - na východě světlala obloha.
Potichu jsem došel do malé kuchyňky mého pronajatého bytečku a rozsvítil led světýlko pod linkou. Na velké světlo z lustru jsem se ve čtyři ráno opravdu ještě necítil.
Místo vaření kávy nebo čaje jsem se rozhodl pro rychlejší a užitečnější variantu ranního nápoje. Do sklenice jsem si napustil vodu a vhodil do ní šumivou horčíkovou tabletu.
Zatímco tabletka tiše pouštěla do vody bublinky, vzal jsem z kuchyňské linky plastovou krabičku se snídaní, kterou jsem si připravil předchozího dne, nějak před půlnocí, a odnesl ji do svého značkového batohu, se kterým jsem chodil na přednášky do školy.
Pak jsem se umyl ve skromné koupelně a prsty si několikrát projel své černé vlasy. Ze zrcadla na mě koukal unavený vysokoškolák.
Rezignovaně jsem potřásl hlavou, odvrátil pohled a oblékl si černé kraťasy, šedé tričko a přes hlavu si přetáhl volnou černou mikinu s bílým malým logem dostihové stáje vyšitým na pravé straně hrudi.
Dlouho jsem se nezdržoval. Vypil jsem obsah skleničky s již rozpuštěným hořčíkem, hodil si přes rameno batoh, do zadní kapsy kraťas si strčil mobil, všude zhasnul a pak jsem si obul tenisky a opustil byt.
Venku me ovanul ještě chladný ranní vzduch, který mě dokonale probudil. Rychlým krokem jsem mířil na zastávku na autobus do stáje.
V osm jsem měl ve škole přednášku a pak odpolední ve fast foodu. Musel jsem do stáje kvůli své službě a tak mu nezbylo nic jiného, než si přivstat.
ČTEŠ
První steeplechase
PertualanganEmma dokončila střední školu a konečně se může naplno věnovat své slibné dostihové kariéře. Trénuje ji její přítel Pitt a Emmě se zdá, že má před sebou úspěšný a krásný život s milovanou klisnou a přítelem. Dostihové prostředí však není vždy jen oko...