"Nemulțumiri"
O liniște apăsătoare se lăsase în mașină de când am plecat. Niciunul dintre noi nu mai scotea nici un sunet. Jessica a vrut să spuna ceva dar excat atunci am oprit mașina. Deja ajunsesem în fața căminului care era aproape un bloc dacă îl privești de afară. Am intrat silențioși în clădire și am pornit spre camerele noastre.
" Pa,Max. " îmi spune Jessica aproape în șoaptă intrănd în cameră iar eu îi urmez exemplul tacut fară să mai zic ceva.
Intru și mă trântesc pe canapea aruncându-mi cheile pe masa din sticlă zgomotos. Pornesc televizor și nu e nimic interesant de văzut așa ca îmi omor timpul schimbând canalele. Prea plictisitor pentru mine. Decid să ies pe balcon și să fumez o țigară. Azi chiar nu am chef să fac nimic pur și simplu. Liniștea mea este intreruptă zgomotul telefonului meu ce sună. Privesc ecranul și văd mare scris TATA . Să răspund? Sigur vrea să știe dacă am vorbit cu Sierra. Dacă nu îi spun de Jessica va fi una dintre enervantele ei prietene așa că mai bine drăcușorul.Și întrun final decid să răspund.
" Da tată? " îi răspund nepăsător privind ploaia. Stai de când privesc eu ploaia? Intru mai bine în casă.
" Bună Max ai vorbit cu Sierra? " mă întreabă curios de la celălalt capăt al firului.
" Da am vorbit cu ea. " spun mergând spre bucătărie. Trebuie să beau ceva.
" Si ce a zis? " mă întreabă el cu aceeași curiozitate enervantă.
" Deja am gasit pe cineva. Colega ei de cameră Jessica. " răspund gândindu-mă la următoare frază pe care o va spune.
" Bine atunci. Mâine veniți la mine la birou la ora nouă. O iei cu tine. " ordonă accentuând ultimele patru cuvinte.
" Eu nu merg cu drăcușorul ăla în aceeași mașină. " spun învârtind un pahar gol în mână. Nici de băut nu mai am chef.
" Ba da o să mergi Max. Ordinul tatei. " afirmă tata calm.
" Bine,bine. O fac și pe asta. Pa tată! " spun și las paharul din mână.
" Ne vedem mâine. Să nu întârziați. " îmi spune și eu închid telefonul.
Oh tatăl meu chiar mă urăște? Mâine e posibil sa ajung la biroul tatălui meu cu ochii scoși. Și astăzi trebuie să mai și vorbesc cu ea ca mâine să mergem în aceeași mașină. Se poate mai rău de atât? Să o sun,nu am numărul ei. Atunci o să merg până la ea.
Intru ușor în micul hol și din camera alăturată se aude un zgomot aproape asurzitor. Cred că are feonul pornit și ăși usucă părul că la cât a udat-o ploaia i-a făcut o mică baie. Ploaia aia i-a mai stins "flăcările" care îi ieșeau pe nas și pe urechi de nervi. Acum e un moment foarte bun să o sperii deoarece spre binele meu nu cred că a auzit ușa de la intrare.
Jessica povestește:
S-a auzit un zgomot din hol ca și cum ar fi intrat cineva în casă dar Sierra mi-a spus că nu vine așa devreme. Oare să fi intrat cineva în casă? Mă îndrept spre hol și văd o siluetă de bărbat care stă cu spatele la mine așa că nu m-a văzut. M-am întors să iau feonul în mână pentru că dacă îmi va face ceva merge și asta să îi dau în cap. Mă apropii ușor ușor de silueta necunoscută fără să mă audă și îl lovesc cu feonul în cap.