"Noua colegă"
Jessica povestește:
" Și Max,ne aștepți de mult timp? " îl întreabă Sierra cu o față de scuipă tot ce vrei de la mine.
" Nu de mult timp, de aproape o oră. " spune concentrat pe telefonul lui. " Nu de mult timp ! " îi mimează Sierra lui Nick foarte mirată de răspunsul lui Max fară ca el să îi vadă încă privirea fiindu-i pe telefonul lui.
" Hai Max zii ce este. Te cunosc de la gradiniță. Te porți prea frumos de când am intrat aici! " îi spune Nick prietenului lui cu un rânjet tâmp pe față.
" Oh,bine! Sierra e prima și ultima dată când te rog ceva. Defapt tata îți spune dar m-a pus pe mine. " afirmă Max renunțând să se poarte frumos. " Tata te roagă să îți întrebi prietenele dacă ar vrea să lucreze ca slavamar la piscina pe care a deschis-o de curând. Spune-le că o să lucrez și eu poate așa le convingi mai repede. "
" Pentru domnul Daniel orice, pentru tine nimic niciodată. " spune Sierra râzând.
" Sentimentu-i reciproc. " îi spune Max arogant.
" Deci ți-a trecut supărarea? " îl întreabă Sierra cu o curiozitate imensă pe față.
" Nu te suport de când ai venit aici dar ești iubita celui mai bun prieten al meu care e un idiot și acum trebuie să trăiesc cu tine. " îi răspunde Max la fel de arogant.
" Vezi că idiotul ăsta te suportă 24 din 24 plus că mi-ai stricat și pizza. " ripostează Nick , iar eu râd amuzată de cei trei.
" 1.Ai vrut să stăm împreuă mă suporți , 2.Ți-am zis că îți iau patru în schimb ce mai vrei? " afirmă Max gesticulând dramatic.
" Încă aștept să știi. " spune Nick în glumă cu o față suparată.
" După cum am mai spus ești un idiot. " îi spune tipul din stânga mea cu o privire arogantă.
" Gata băieți încetați! " îi oprește Sierra enervată. "Sunteți mai rău decât niște copii de grădiniță. " afirmă Sierra iar eu râd în continuare de situație. " Și, spre fericirea ta Max , după cum poate ai observat Jessica este prietena mea așa că..." face o pauză uitându-se la privirea ușor confuză a lui Max. " Jessica , ți-ar plăcea să lucrezi la piscina tatălui lui Max ca salvamar avându-l ca nou coleg de lucru pe Max? " spune Sierra triumfătoare urmărind privirea ucigătoare a lui Max care o mânca din priviri.
" Nu îmi e de ajuns că s-a mutat în camera alăturată acum să mai lucreze și cu mine? " bufnește enervat.
" Nu știu Sierra, adică nici nu am venit bine și deja mi-am găsit un loc de muncă? Stiu eu. " spun cu o ușoară reținere urmărindu-l pe Max care apăsa nervos pe ecranul telefonului.
" Haide Jess, ai făcut înnot de performață 7 ani. Mi-ai spus asta ieri. " spune convingătoare Sierra.
" Oh bine mă mai gândesc. " spun uțor intimidată de privirile insistente ale lui Nick și ale Sierrei.
" Și Jessica, câți ani ai? " mă întreabă Nick încercând să destindă atmosfera tensionată ce se crease.
" 21. " îi răspund privindu-i zâmbetul tâmp de pe față. Ce e așa amuzant?
" O 21, la fel ca știi tu cine. " spune și se uită cu subânțeles la Max apoi la Sierra.
" Să știi că știi tu cine te aude nu e surd. " afirmă Max privindu-și arogant prietenul.