Capitolul 10

91 5 0
                                    

                                                     "Hai acasă!"

    " Hei! Neața...lume...care va înghițit pământul. " spun utându-mă împrejur realizând că vorbesc singură. " Nick unde au plecat cu toții? "

    " Cred că încă dorm. " se uită în unul din corturi "Steven , Rebecca și Stacey sunt aici. " afirmă și se îndreaptă spre celălalt cort "Și aici sunt Chris și Jane. Pornește camera și vino aici. "

    " Awwwwww ce drăguți sunt! " spune Stacey în spatele meu.

    " Tu când te-ai trezit? " o întreb pe bruneta micuță care se chinuia să se ridice pe vâfuri în spatele meu să îi vadă pe cei doi.

    " Veniți la mama porumbei! " se sclifosește Nick și le face o poză. Momente ca astea trebuie imortalizate. Jane doarme în brațele lui Chris.

    " Awwwwwwwwww! Se potrivesc de minune! " spunem eu și Stacey la unison cu niște fețe drăgăstoase.

    " Așteptați! " spun oprindu-i din orice făceau și încep să număr pe degete toate persoanele prietenii mei privindu-mă cu ochii cât cepele. " Max și Jess lipsesc! " țip agitată cât pot de tare trezindu-i și pe ceilalți adormiți.

Jessica povestește:

    Stau într-o poziție foarte incomfortabilă dar nu îmi vine nici măcar să deschid ochii. E atât de bine. Sursa mea de căldură e atât de comodă și miroase atât de bine. Deschid ușor ochii și văd că stau pe Max cu mâinile în jurul gâtului lui și el doarme. Închid ochii la loc și îmi așez capul pe umărul lui. Stai ce? Max!? Dacă nu te trezești odată o să îți dau palme mintale până intrii în comă. Obișnuiesc să mă cert cu propriul creier destul de des.

    " Max! Max! Trezește-te! " strig la el zguduindu-l dar asta nu are nici un efect asupra lui. " Haide trezește-te! "

    " Mai lasă-mă cinci minute! " spune trăgându-mă înapoi în brațele lui. " E atât de moale patul. "

    " Max nu mai fi copil! Și nu ai nici un pat pufos , ești în pădure și stai rezemat de un copac omule! " mă ridic și încerc să trag de el să se trezească. Încerc este cuvantul cheie.

    " Oh bine! " se ridică agale și privește în jurul lui.

    " Ce  căutăm aici? " îl întreb dar el mă ignoră total trecându-și mâna prin păr. E asa draguț. Oh mai taci! Ești mai rău ca atunci când îl visezi pe Jensen Ackles.

    " După ce ai plecat aseară a trbuit să vin după tine . După am începu să vorbim tâmpenii mai ales tu la cât de adormită erai și apoi am plecat dar ne-am rătăcit și a trebuit să te car în brațe că te luase somnul. Și nu mai avea rost să caut drumul și așa că m-am așezat aici. " îl ascult amintindu-mi ce baliverne spuneam aseară.

    " Uită ce spuneam ! Hai să mergem Sierra sigur face spume și balonașe că nu ne-am dus înapoi. " spun pornind în căutarea prietenilor noștrii.

***

    " O Doamne v-ați întors teferi! " spune Sierra sărindu-mi în brațe și sugrumându-mă.

    " Aer!Sierra!Aer! "mă chinui eu să spun încercând să ies din strânsoare.

    " Scuzămă credeam că vi s-a întâmplat ceva groaznic. "

    " Eu i-am zis că a văzut prea multe filme de groază. " rânjește Nick din spatele fetei blonde.

    " Ia ghiciți! Avem un nou cuplu printre noi! " sare Stacey entuziasmată făcând referire la Jane și Chris care s-au înroșit instantaneu.

    " Awwww! Știam eu! Sunteți făcuți unul pentru celălalt. Așa drăguți! " afirm bucuroasă și le sar de gât amândurora.

    " Gata cu atât drăgălășenie oameni buni! Mă faceți să vomit! Acum după toate cele întâmplate noia aveam în plan să mai stăm aici o zi. Deci cum facem? " ne întreabă Max iar noi facem ochii cât cepele.

    " Hai acasă! " spunem toți în cor grăbiți să ajungem acasă parcă alergați de Yeti. Paote Yeti chiar există și se acunde chiar în pădurile astea. Nimeni nu știe.

  După ce ne-am strâns tot ce era pe aici ne-am luat imediat tălpășița de aici. Locul lui Nick era ca straniu. Stacey I-a luat pe cei doi porumbei deoarece vroia sa îi interogheze puțin , iar Steven și Rebecca au mers cu Nick și Sierra. Eu și Max am rămas singuri într-o mașină. Picături mari de ploaie au început să lovească cu putere ferestrele mașinii. Priveam pierdută cum curgea apa pe geamul din dreapta mea. Ce o fi fost în capul meu aseară să îi spun lui Max că sunt ciudată sau ca vorbesc prostii când sunt vulnerabilă. Asta e latura mea pe care nu o știe nimeni. Pur și simplu mi se pare că sunt o ciudată. Până acum nu prea îmi plăceau oamenii adică toți cei pe care îi întâlnisem erau niște idioți. Mama prea ocupată să se certe cu sora mea oricum nu le băgam în seama. Nici măcar nu prea le suport pe niciuna din ele. Bine că a plecat Selena și mama s-a afundat în muncă și m-au lăsat pe mine în singurătatea mea. Nu am avut prieteni până acum . Totul în mine era negru și întunecat dar acum ceva ceva se întâmplă doar că nu am simțit niciodată cum oamenii pot să asculte problemele altora și să nu se vaite de propriea lor viață. Lucrurile încep să se schimbe și nu știu cum s-a întâmplat că de când i-am cunoscut pe toți am început să cred că oamenii nu sunt așa răi precum par , nu mai sunt niște gândaci după cum îmi place mie să le spun celor din jur.

   " Hei! Pământul către Jessica! " mă zguduie Max iar eu mă încrunt la el.

    " Ce vrei? " întreb vizibil iritată pentru că mi-a tulburat gândurile.

    " Părea că mai aveai puțin și ieși prin geamul ăla. " spune atent la drum deoarece era foarte greu de descifrat ce era în față din cauza ploii.

    " Mulțumit că încă sunt în mașină? " fac pe sarcastica dar nu prea îmi iese.

    " Doar nu vrei să faci baie ca data trecută nu-i așa? " râde de mine. " Ești detul de ciudată știai asta? " afirmă și încep să mă panichez. Oare își dă seama de ceea ce fac eu aici?

    " Poate. " spun cu o ușoară reținere.

    " Știu să citesc oamenii și nu prea ești ceea ce pari. " de data aceasta mă privește fix în ochi și simt că explodez.

    " Crezi? "

    " O să îmi dau seama de asta. " pare convingător ceea ce mă înspăimântă.

    " Ce? Nu o să ai ce să îți dai seama. " îl asigur cu o ușoră teamă în glas.

    " Mai vedem. " spune și de data aceasta mă lasă în ceață acestea fiind ultimele cuvinte pe care le-am mai auzit de la el pe tot parcursul drumului.

    Nu știu cât de bine a ieșit tot ce am scris eu aici dar sper să fie ceva de capul lui. M-am cam grăbit să îl pun deoarece sunt sărbători și  nu prea e timp. L-aș fi pus de ieri dar nu scrisesem destul și era cam sec . S-ar putea să fie și acum. Dacă v-am lăsat în ceață o să va dați seama pe parcurs acum tac nu vă mai spun nimic.

       Pentru cei care îl citesc azi îmi pare rău dacă mai găsiți greșeli dar o să îl mai corectez mâine.

       Cu ocazia asta vreau să vă urez „Crăciun fericit!" chiar dacă e a doua zi tot Crăciun e și vă doresc un An Nou Fericit plin de lucruri bune și realizări! Ne vedem la anul! Kisses :* ^_^ ♥

   

    

    

    


Black and WhiteWhere stories live. Discover now