"Escapada I"
Jessica povestește:
" Mai mult de atât ați fi putut să întârziați? " țip enervată dar cei doi băieți din fața mea sunt prea interesați de tavan.
" Nu sunt eu de vina ca freza domnului Steven aici de fata are nevoie de foarte mult timp pentru a sta impecabil ca de obicei. " afirmă dându-și ochii peste cap Chris privindu-l cu subânțeles pe blondul din fața lui.
" E atât de greu să arăți bine în ziua de azi. " spune botos geamănul lui Jane.
" Frățioare freaza ta arăta mai bine și dacă te lingea o vacă pe păr sincer. " îi explică Jane fratelui ei care mai are puțin și îi zmotocește părul acela blond mereu aranjat.
" Freza asta de care te iei tu ține la fete să știi! " își susține ideea Steven iar noi ceilalți râdem cu gurile până la urechi.
" Ok avem lucruri mai importante de discutat decât dramele dintre gemeni și despre părul bine aranjat. " îi atenționează Sierra pe cei doi frați luându-și rolul de organizator.
" Și de ce ne-am adunat toți aici? " întreabă Stacey destul de pierdută .
" Chiar așa dece ne uităm unii la alții de jumătate de oră fără să facem nimic? " pufnește frecându-și tâmplele fata blonda care de dimineață dormea întinsă pe o masă.
" Ne-am adunat aici ca să..." începe Nick dar este întrerupt de Max.
" Asta a sunt ca la o nuntă. " acesta vorbește iar colegul lui de cameră face o criză de râs.
" Ca să vă spunem că weekend-ul ăsta o să plecăm într-o mică „escapadă„. "continuă Nick.
" Așa neanunțat? " întreabă privindu-ne ciudat Steven.
" Acum te-am anunțat deșteptule! " îl ironizează prietenul colegei mele de cameră pe blondul agitat.
" Și unde mergem? " se interesează Stacey.
" Cu cortul! " afirmă ranjind Nick.
" Și nu o să avem curent electric? Cum o să îmi funcționeze mie feonul sau placa de păr? " spune învârtindu-se prin cameră Steven.
"O dar vai dragă frate cum o să îți mai aranjezi tu părul acela fabulos care înnebunește fetele? " își întreabă ironică Jane fratele.
" Nu am cerut o soră geamană să știi? "
" Nici eu un frate obsedat de el . " bufnește fata blondă catre fratele care mai are puțin și o aruncă de la balcon.
" O să îți zmulg fiecare firicel de păr din capul tău furmușel care seamănă exagerat de mult cu al meu. " țipă Steven la Jane. Ok ăștia or să se ia la bătaie dacă nu intervine careva dar e prea amuzant ca să îi oprim.
***
Stacey povestește:
Am ajuns în locul găsit de Nick unde ne vom petrece weekend-ul. E la mama naibii la marginea unei păduri lângă un lac. Cei mai entuziasmați sunt chiar ai noștrii „organizatori" care speră să înoate. Nu m-aș apropia de apa aia nici dacă mi-ai pune un pistol la tâmplă. Max și Jessica abia ce au ajuns și par destul de ok cu locul , iar Jane și Chris se chinuie să dea jos din mașina lui Max corturile. Și mai sunt eu care am fost nevoită să îi iau pe Steven și Rebecca pentru ca nu puteam să lăsăm gemenii în aceeași mașină. Steven cum a ajuns a început să își facă poze deoarece crede că verdele pădurii îi pune în evidență ochii și este în contrast cu părul lui blond-auriu. Da ați auzit bine blond-auriu după cum crede perfecțiunea întruchipată Steven. Iar Rebecca a bonbănit tot drumul încercând să se convingă că nu mai bea în viața ei. Ce pot spune perfect până acum.