"Escapada II"
Max povestește:
Și așa m-am ales eu cu o căutare prin pădure noaptea deoarece cineva e prea încăpățânată și se supără de la un simplu joc. Îi aud pașii cum foșnesc pe frunzele uscate dar o las să meargă așa deoarece vreau să îmi găsesc momentul oportun să o sperii. De data asta sper fără accidente când eu am primit un feon în cap.
Mă opresc din a mai gândii și observ că nu m-ai aud zgomotul pașilor ei. Unde oare s-a dus că pământul sigur nu o înghițea chiar dacă asta era dorința mea cea mai mare. Deja mi-o imaginez pe Jessica fiind înghițită de tot de nisipuri mișcătoare. Concentrează-te Max și găsește-o că altfel mâine tu vei fi felul principal la masa aranjată de Sierra.
" Ce faci tu aici? " mă întreabă fata dispărută care acum se afla în spatele meu.
" Am fost trimis în misiunea mea de super-erou să te duc înapoi teafără și nevătămată. " spun ironizându-i întrebarea care mi se pare puerilă fiind nu într-un cadru tocmai liniștitor. Întuneric peste tot,copacii sunt din ce în ce mai mulți și nu se mai vad și poteca aceea care acum este inexistentă ca in filmele de groaza ce pot spune.
" Și super-eroule ți-ai îndeplinit misiunea? " afirmă ea și îi observ ochii roșii. Oare a plâns? Ce motiv ar fi avut.
" Asta o să o întrebi pe prietena ta Sierra când o să ne întoarcem. " aproape ordon și observ cum își dă ochii peste cap. " Tu ai plâns? "
" Ce nu am voie? Vine sfârșitul lumii , încălzirea globală ce topește ghețarii iar pinguinii or să moară de cald... " explică ca un copil care povestește episodul preferat dintr-un desen animat numărându-și pe degete motivele. E un copil într-un corp de fată de 22 de ani.
" Nu cred că pinguinii și balenele eșuate sunt motivul tău? " întreb zâmbind cu subînțeles.
" Dece nu ai crede asta? Pinguinii sunt așa drăguți , mult mai drăguți ca tine.Or să te ucidă în somn pentru că te-ai luat de ei să știi. " mă atenționează arătând cu degetul spre mine.Tocmai a spus că niște amărâți de pinguini sunt mai drăguți ca mine. Am ajuns să vorbesc noaptea într-o pădure cu o fată despre pinguini ucigași. O Doamne în ce m-am transformat?
" Păi ai putea avea și alte motive cum ar fi faptul că ai dispărut ca o nebună după ce buzele mele și ale tale aici de față au facut poc într-un sărut ce te-a cam dereglat de pe rotițe că ai început să pălăvrăgești depre niște lucruri care și pe copii de 7 ani îi plictisește. "
" Și dece crede mintea aia a ta filosofică în momentul ăsta ca dacă m-ai sărutat m-ar fi și dereglat după cum spui tu? " face pe inteligenta domnișoara știe tot.
" Pentru că nu prea mă placi dar să recunoaștem sunt adorabil... " spun fluturându-mi genele " Și plus că actunci când ai plecat bolboroseai ceva de jucat cu sentimente. "
" O bine domnul psiholog m-ai prins. Sunt omul ăla ciudat care face traume din nimicuri si debitează tâmpenii când e vulnerabil. O Doamne am început să vorbesc numai tâmpenii. Nu am mai dormit de patru zile. Și nu , nu ești adorabil așa cum te crezi." se dă bătută Jessica lipindu-și palma de frunte.
" Ba sunt foarte adorabil doar că ți s-a dus ție vederea. Și eu să înțeleg că din ecuația asta că eu te fac vulnerabilă? " mă interesez și ochii i se măresc instantaneu.
" Văd foarte bine să știi. Stai ce? Nu. " se face ca plouă fata din fața mea.
" Tu tocmai... știi ceva las-o baltă. Ești atât de adormită încât aberezi mai rău decât atunci cand ești mai trează. " Se vede că este foarte obosită nu că eu aș fi mai treaz.A fost destul de obositor drumul și după până ne-am așezat pe aici a durat ceva plus că spune că nu a mai dormit de ceva timp. O iau de șold și o trag spre mine și pornim în căutarea cărării pe care am venit. Se încruntă la gestul meu după care își așează capul pe umărul meu și nu spune nimic. Se pare că nu o să ajungem în seara asta în corturile noastre.
Sierra povestește:
" Nick dece nu au venit Max și Jessica până acum? Nu cred că ea era atât de departe. " îmi întreb îngrijorată iubitul deoarece prietenii noștrii nu mai apar.
" Lasă-i sunt copii mari se descurcă ei. " spune Nick îndreprându-se către cortul său cascând.
" Se descurcă. Și dacă au întâlnit vreun maniac care vrea să le facă felul? " gesticulez dramatic oprindu-l din drumul lui.
" Ai văzut prea multe filme de groază i uite acum vorbești aiureli. Sunt bine. " mă liniștește el dar nu funcționează.
" Sper doar ca ei să fie bine. Dacă li se întâmplă ceva tu ești de vină! " îl avertizez eu îndreptându-mă și eu spre cort. " Dar ceilalți unde sunt? "
" Steven , Rebecca și Stacey sunt în corturile lor și pe Chris și Jane i-am văzut plimbându-se pe langă lac. Poate nu or să se piardă și ei. " afirmă dezinteresat.
" Cred că au avut ceva chestii de discutat adică să fim serioși cine nu a văzut cum se privesc. E clar că se plac. " spun foarte convinsă de cuvintele ce mi-au ieșit pe gură.
" Dacă vrei poți să îi aștepți dar o să mai stai ceva. Eu mă duc la culcare . "
" Vin și eu. Nici măcar nu mai pot ține ochii deschiși. "
Știu și îmi pare rău că am zis că o să mai pun un capitol și am întârziat. Mă bătea o lipsă totală de idei până când boom a venit chiar acum cateva ore și m-am apucat să scriu ceva.
Pentru capitolul următor am ceva idei dar nu fac promisiuni și pentru că e vacanță sper să pun mai multe capitole în aceste două săptămâni. Kisses :* ♥
Întrebare: A-ți vrea să schimb vreunul dintre personaje? (adică vreo vedetă care îi interpretează)