Capitolul 11

107 5 0
                                    

                                                       " Bună colega! "

Jessica povestește:

    Stau aici deja de două ore și pur și simplu fac un mare nimic. Da am ajuns și aici. Eu și Max lucrând împreună ca salvamari culmea la piscina tatălui său. Ce pot spune mai mult decât GENIAL!!! Deja mi-ați prins ironia. Partea bunicică din toată asta...stai dece mint că nu-i bunicică e chiar foarte bună e că îl văd pe Max toată ziua la bustul gol. Știu că e nesuferit dar oameni buni nu l-ați văzut fără tricou. Zici că e un zeu grec care doar când îl vezi îți vine să te rogi. Acum serios vorbesc. Și Jessica se va holba în continuare pâna va pleca acasă și va vorbi în contiunare despre ea la pesoana a treia sau poate vorbește cu propriul creier. Femeie o să își dea seama că te holbezi deoarece salivezi. Gata gata mă abțin.

  Toate fetele de aici îl mănâncă din priviri dar fetelor eu am avantaj aici,lucrez cu el. Nu că nu ar fi flirtat cu ele toată ziua dar cine nu îl cunoaște pe Max. Când va mai avea el ocazia să facă atâtea fete să leșine în același timp? Asta cred că e premieră. Sau nu? Îl cunoști de 3 luni Jessica.

    " Tu o să stai toată ziua acolo? O să te prăjești mai rău ca o friptura. Să știi că nu îmi place friptura arsă! " strigă el din piscină la mine.

    " Haha ce glumă bună am uitat să râd. Parcă se presupune că trebuie să muncim aici nu să flirtăm cu toate persoanele care ne ies în cale. " îi spun cu superiorotate lăsându-mi ochelarii de soare pe nas să îi văd fața de maniac.

    " Nu ar fi bine să intri și tu puțin în apă că ai făcut insolație de la atâta holbat. " râde de mine și îl văd cum iese din piscină și se apropie de scaunul meu înalt de salvamar. O sfinte brioșică cum arată omul ăsta bestial ud. Ce tot zic eu aici nu el e bestial arată bestial. E același lucru Jessica. Procesează!!!

    " Eu? Holbat? Ce tot spui tu aici? Și nu nu am insola... " nici nu apuc să termin ce am de zis că el e aici sus și mă ia pe sus. " Max să nu cumva să faci asta!!! " țip la el dar se pare ca nu mă aude. S-a oprit și cred că acum o să ma arunce în apă. Nu are nicio șansă. Când să își facă mișcarea mi-am încolacit picioarele în jurul bustului lui si mi-am pus mâinile după gâtul lui și acum Max aruncătorul în apă e doar Max cel ud cu o Jessica agațată de el. Ce?! Nu trebuie să mi-o iau doar eu. Și acum iodiotul profită de faptul ca sunt pe el la propriu si mă ține sub apă până o să mor înecată. E foarte sadic omul ăsta.

    " Haha nu-i amuzant să știi!!! " spun și încerc să ies dar mă scufundă din nou.

    " Hei tu! Las-o în pace! O să o îneci! " o voce necunoscută strigă la el și mă ridică la suprafață.

    " Și cine ești tu? " 

    " Eu sunt salvamarul da? " băiatul necunoscut ne privește cu superioritate de parcă ar fi un candidat la președenție.

    " Se pare că tura noastră s-a terminat așa că ieși mai repede și haide că eu am treabă nu stau ca tine degeaba. " ordon dar Max râde de mine.

    " Deci voi sunteți cei noi? Oricum pe tura mea nu permit nereguli că altfel chem paza. " afirmă „colegul„ nostru.

    " O să chemi paza ca să îi salut? Nu mulțumesc am făcut asta când am venit. Apropo tatăl meu va fi bucuros să te concedieze. " i-o trântește Max și mai superior iar pentru un moment fața tipului a picat dar a revenit imediat.

    " O deci tu ești fiul șefului. Cred că ar fi bucuros să discute unele chestii cu cel mai bun angajat al său. " tipul ăla o să și-o ia foarte rău dacă nu tace. Vorbește cu un aer atât de superior de parcă am fi supușii lui . Deja nu îl agreez și nici băiatul de lângă mine nu îl are la suflet.

    " Las-o baltă Max! Hai să mergem. " îl trag de braț dar nici măcar nu se clintește. Până la urmă cedează și plecăm să ne luăm lucrurile pentru a merge acasă. " Și care-i numele tău? " îmi mai întorc odată capul pentru a-i vedea fața așazisului „superior„.

    " Waltman. Dean Waltman. " îmi răspunde facându-mi semn din ochi.

    " Nu mai încerca Dean. Nu ai șanse! " îi spun și îmi văd de drum.

    " Ooo! Deci fiul șefului are? " mă întrabă iar eu și Max ne întoarcem instantaneu cu ochii cât cepele. Și acum realizez că încă îl țineam de braț.

    " Nu am dece să îți dau explicații ție dar atât îți spun, eu și Max=niciodată. Și mai bine ai tăcea pentru că presimt că el deja te vede cu o sfoară de gât.  " îl arăt  cu degetul pe Max care îi aruncă săgeți din priviri.

Și din nou insipirația mă lovește noaptea. Și știu că e cam sec. Știu că e scurt și rapid și la obiect. Și nu am scuze pentru asta poate doar graba mea enervantă să pun ceva în sfârșit anul ăsta și ceva insomnie. Și am o problemă ci "și-ul " momentan.

Pregătesc ceva intreresant în următorul capitol sau în cel de după. Următorul e doar o pregătire intrarea în secană a unui alt personaj din listuța aia din dreapta. Ghiciți?

În acest capitol a apărut Dean a.k.a. Zach Efron care abia a început să își intre în rol și ceilalți vor avea ceva de furcă cu el. La media aveți o poză cu el. Fan Zach Efron don't judge me.

Kisses guys :* ♥

P.S.: La mulți ani! Cu întârziere știu dar mnooo.


P.S.2:Dacă îs greșeli săptămâna asta iau toată povestea la corectat că am impresia că e cam vraiște pe aici.


Black and WhiteWhere stories live. Discover now