"Cunoștință"
Jessica povestește:
Încep să mă obișnuiesc aici. E destul de drăguț și Sierra mi se pare foarte de treabă.Sper ca și ceilalți colegi să fie de treabă.
" Cum te-ai acomodat? " mă întreabă Sierra curioasă.
" Destul de bine.Abia ce am ajuns. " îi răspund zâmbitoare.
" Am o idee. Ce ai zice dacă diseara aș invita aici două prietene de-ale mele. Așa o să ne cunoaștem bine. Ce zici? " mă întreabă noua mea colegă de cameră.
" Foarte bine atunci. Eu o să termin de despachetat aici iar apoi voi merge la cumpărături. După le poți chema aici pe prietenele tale. Deabia aștept să le cunosc. " spun entuziasmată de ideea ei. Sper să fie de treabă nu ca scorpiile de care am avut parte în liceu.
Prietenele Sierrei au ajuns. Sunt foarte curioasă să le cunosc adică nu cred că am mai avut prieteni mai apropiați de prin clasa a noua că după cum am mai spus toate erau scorpii, vipere și viespi. Fostul meu liceu era groaznic.
" Au ajuns. " strigă Sierra din baie.
" Deschid eu. " spun și sar repede să deschid ușa.
" Buna! " îmi spun în cor două fete, una blondă alta brunetă.
" Tu trebuie să fii noua colegă a Sierrei nu-i așa? " mă întreabă cea blondă. " Eu sunt Jane. Îmi pare bine de cunoștință. " îmi spune cu un zâmbet larg pe față.
" Iar eu Stacey. " spune și celaltă.
" Jessica, îmi pare bine. Intrați! " le invit ca mai apoi să ne așezăm pe canapea.
" Hei! " vine și Sierra într-un sfârșit. " Văd că ați făcut cunoștință. "
" Nu, noi nu știm să vorbim Sierra. " îi spune Stacey sarcastică.
" Deci, dacă am trecut peste prezentări ce vreți să facem? " ne întreabă colega mea de cameră trântindu-se pe canapea.
" Eu nu am nici o idee. " spun și merg spre bucatarie să iau ceva de băut.
" Să ne cunoaștem mai bine. Jessica, spune-ne despre tine. " îmi zice Jane cu o sclipire de curiozitate în privire.
" Cu ce să încep. Abia ce m-am mutat aici. Fostul meu liceu era groaznic. Numai fete fițoase. Mă mir cum de am scăpat de acolo teafară. " le povestesc și bufnim în hohote de râs.
" Și băieți? " mă întreabă Stacey.
" Am învățat într-un liceu numai de fete. " spun și râdem din nou. Nu țtiu dece râd deoarece este vorba despre mine.
" Îmi imaginez. " spune Sierra serioasă la începu după bufnește într-un râs isteric.
" Acum spuneți-mi câte ceva despre voi? " le întreb la fel de curioasă.
" Locuiesc tot aici de un an în aceeași cameră cu Jane. " povestește Stacey amuzată. " La etajul trei chiar deasupra voastră. La 304. "
" Clădirea asta are și etajul trei? E foarte mare adică fiecare cameră are baie,bucătăre și o cameră plus holul ăsta mai mare care seamna cu o sufragerie. Camerele astea sunt apartamente. " spun mirată iar fetele încep să râdă.
" Eu nu mai am ce spune că a zis ea tot. " afirmă Jane .
" Eu locuiesc aici de doi ani și am mai avut și alte colege de cameră nu chair atât de cumsecade să spun așa. " povestește Sierra. " Iar ușă în ușă cu noi la 203 stă iubitul meu Nick. Una dintre fostele mele colege de cameră se dădea la el iar cealaltă la colegul lui de cameră. " afirmă ea și râdem. Și poveștile noastre sunt întrerupte de un tip șaten cu ochii verzi care a intrat furtunos în camrea noastră.
" Ce doamne iartă-mă caută ăsta pe canapeau mea? " bufnește enervat tipul din fața noastră ținând un sutien roșu în mână. " Nu le mai lăsa pe la noi! " spune aruncând sutienul și plecând trântind ușa cu putere săraca aproape iese din balamale.
" Și el e Max. Colegul lui Nick. E un nesimțit. Îmi mai uit uneori lucrurile pe acolo ți asta îl enervează foarte tare. Oricum ne-am certat mai devreme. Ceva obișnuit. " ne spune Sierra așezându-se pe canapea după ce și-a luat luat sutienul de pe jos unde îl aruncase Max.
" Ce ziceți să ne uităm la un film? " le propun fetelor care par încântate de idee.
" Ne uităm la „Tres metros sobre el cielo" " sare Sierra entuziasmată.
" L-ai văzut de zece ori! " îi atrag atenția Jane și Stacey.
" Și ce îl mai vedem odată. Poate Jessica nu l-a văzut? " se uită la mine cu o față de cășeluș.
" L-am văzut de cinci ori. Dar îl mai pot vede și a șasea oară dacă e nevoie. " afirm iar Jane și Stacey se uită urât la mine.