Capitolul 3

181 8 0
                                    

                                                              "Întâlnirea"

    Filmul s-a terminat iar Jane și Stacey vor să plece. Le conduc până la ușă și în fața mea apare un tip brunet bine făcut.

    " Bună Jessica, eu sunt Nick. " se prezintă el.

    " Bună,tu ești Nick iubitul Sierrei nu? " îl întreb cu puțină nesiguranță.

    " Da eu sunt. Sierra ce face? " mă întreabă uitându-se în camera mea.

    " Doarme de la jumătatea filmului. Nu cred că ar fi bine să o trezești. Poate aștepta și până mâine. " îi spun și casc.

    " Lasă. Noapte bună Jessica! " îmi spune și intră în camera alăturată.

    " Noapte bună! " spun și închid ușa cât de ușor pot deoarece nu vreu să o trezesc pe Sierra care doarme de ceva timp. Nu cred că are un somn prea bun pe canapea dar nu cred ca vrea să fie trezită tocmai acum.

Nick povestește:

    Intru în cameră pe jumătate adormit și ce să vezi. Cel mai bun prieten al meu doarme buștean pe canapea cu mâna într-o pizza numai bună care acum e distrusă.

    " Hai frate! " spun destul de zgomotos.

    " Mai încet nu sunt la 20 de kilometri depărtare. " mormăie Max foarte somnoros.

    " Aia era cu bacon! Știi că e preferata mea! " adaug cu o voce ca a unui copil de cinci ani.

    " Îți iau maine patru mulțumit? Acum lasă-mă să dorm! " spune și aruncă după mine cu o pernă.

Max povestește:

    

    Telefonul meu sună ca idiotul de cinci minute încontinuu. Cine doamne iartă-mă nu are somn și vrea să îl strice pe al meu? Oh, e doar alarma care sună ca disperata și nu am pus-o eu. E doar ora șapte.

    " Nick! " strig cât de tare pot ca prietenul meu să se trezească.

    " Te-ai tămpit? Vrei să trezești tot etajul? " mă întreabă Nick foarte adormit.

    " Aș înceta să mai strig dacă nu ai mai face glume proaste. Dece ai pus alarma să îmi sune. " spun enervat.

    " Nu l-am pus eu omule! Eu fac glume mult mai amuzante ca asta. Tu ai pus-o singur. " afirmă și se întoarce în patul lui.

    Atunci cine face glume proaste? Sierra poate deoarece ne-am certat și vroia să se răzbune pe mine. Sau am pus-o eu? Ah, trebuie să mă duc la tata  de asta am pus-o. M-a sunat ieri și a zis că vrea să vorbim. 

    Mă urc în mașină și pornesc spre cafeneaua unde mi-a zis tata să ne întâlnim. Sigur o să îmi țină o morală de jumătate de oră despre punctualitate și bla-bla-bla. Am ajuns în față la Green Cafe un dintre cele mai populare cafenele din oraș. Văd mașina tatei parcată afară și sper să nu fie aici de foarte mult timp deoarece este posibil ca acea morală despre care vorbeam să se prelungească.

    Intru pe ușile mari din sticlă și îl văd pe tatăl meu cu ochii lui albaștrii ațintiți spre mine și îmbrăcat la patru ace și sigur nu o să țină mult discuția noastră pentru că sigur are vreo întâlnire de afaceri. Da știu el are ochii albaștrii și eu verzi. La ochi semăn cu mama mea din spusele tatei pentru că nu am cunoscut-o niciodată deoarece după ce m-am născut l-a lăsat pe tata și pe mine și a plecat și am fost crescut doar de tata și de bunica mea Silvia. Bunicul meu a murit înainte ca eu să mă nasc dar din poveștile bunicii mele a fost un om minunat.

    " Salutare fiule! " spune tata cu un zâmbet mare pe față.

    " Bună tată! Și începe. " spun uitându-mă pe pereți.

    " Știu că ai întârziat fiule dar nu încep acum deoarece nu am timp. " adaugă tata cu o față serioasă. " Uite Max de curând am deschis o piscină și aș vrea să lucrezi ca salvamar. "

    " Tată am cursuri. Nu am timp. " afirm cu o față serioasă. Eu niciodată nu sunt serios.

    " Știu că nu ai decât câteva cursuri vinerea Max. Nu ai pe cine păcăli. " îmi spune râzând. " Ai uitat cine te-a înscris la facultate? "

    " Bine,bine. O fac și pe asta. " spun înfrânt.

    " Și te mai rog ceva. Spunei Sierrei dacă vreuna dintre prietenele ei ar vrea să lucreze și ele. Am nevoie de doi salvamari pe tură. " sfirmă tata cu zâmbind.

    " O să încerc să vorbesc cu ea. Ne-am certat ca de obicei. " îi spun  tatei.

    " Lasă că îi trece. " spune tata amuzat.

Sierra povestește:

    Am invitat-o pe Jessica la Green Cafe o cafenea din oraș să îl cunoască pe Nick și poate pe Max dacă i-a trecut supărarea și dacă vrea. Omul ăsta e greu de convins.

    " Nick vine și Max? " îmi întreb iubitul cu o oarecare curiozitate.

    " Da. El e deja acolo. A avut ceva de discutat cu domnul Daniel și s-au întâlnit acolo. " spune Nick.

    " Mă duc după Jessica și mergem. " afirm eu și plec după prietena mea.

    " Hei Jess ești gata? " o întreb intrând în cameră.

    " Vin acum! " îmi spune venind spre mine.

    " Haide-ți fetelor Max deja e acolo și ne așteaptă de ceva timp. " spune Nick pornind mașina.

    " Vine și el? " mă întreabă Jessica .

    " Da. Sper să nu facă din nou vreo scenă. " spun râzând.

    " Știți că așa e el. " afirmă Nick oftând.

    " Haide-ți am ajuns. " spun puțin entuziasmată.

    Intrăm și Max este la o masă ne așteaptă. Nici măcar nu ne-a văzut,e atât de concentrat butonându-și telefonul ăla nenorocit. Nici la duș nu îl lasă. În sfârșit ne vede și ne privește destul de atent.

    " Salut frate! " îl salută Nick și își dau mâna.

    " Hei ! " spun și zâmbesc și el îmi răspunde tot cu un mic zâmbet. Sigur vrea el ceva nu e așa liniștit de obicei.

    " Bună Max! " îl salută Jessica cu o ușoară nesiguranță în glas iar el îi răspunde cu același zâmbet. Ceva e ciudat aici.

   

    

   


Black and WhiteWhere stories live. Discover now