Episode 13

378 42 0
                                    

Hah??!

Dengan rakusnya bibir saya kena cium.. tidak mampu sudah saya menolak..pipi sya..leher.. Trus saya rasa muka basah suma kena air liur.. Oh!! tidakk!!!....sampai saya meronta ronta ingin melepaskan diri...saya tutup erat mata saya..

"Miss.. Miss.."

Saya pelan2 buka mata.. Aik rupanya mimpi ka?

'Budu ko kimmy buli2 mimpi basah..'

Di mana saya ni? Saya tinguk ada perempuan Indon berumur gitu suda la.. Ada tuala basah di tangan dia..

FIRST THING saya ingat c mumy di rumah

'Mati laa mumy cari saya!..'

Saya bangun ja trus.. Nda lagi menjawab sama tu Indon.. Tapi berdiri ja saya trus paning kepala, Saya terduduk balik di katil. Pigang kepala saya.. Aduh! Rasa tu benjol tambah besar tapi kena tutup pakai plaster..

"Kamu rehat dulu.. Nanti tuan Joshua datang.. bibik bagitau dia dulu.." Kelam kabut tu bibik keluar angkat besen air tadi.

Ah?? Saya di rumah c Joshua ka? Saya nampak stokin kasut teda..saya teringat, last tinguk muka dia ada bintang2 ingatkan pasal kiut,  tau2 mau pengsan pula...

Saya pusing2 tinguk sekeliling bilik luas warna peach/oren 10 kali ganda besar dari bilik sewa kami.. Perabot putih.. Wahh cantiknya.. Selalu tinguk di majalah rumah decor.. sekarang di sini rumah mewah.. Katil dia pun empuk lah..

Saya sempat duduk kasih guyang tu katil besar.. Saya sama c mumy buli bergulik2 lagi sini atas.

'Ui kimmy!' Tu suara kasih saya balik..

'Ok2, mari kita pulang...'

Saya bangun pusing2 cari beg sandang saya.. Saya nampak di tepi katil trus saya angkat.. Jalan laju keluar dari tu bilik..

"Woowoo.. Can you walk slowly please?" Dua2 tangan c Joshua mendepa ke depan.

Saya terundur balik.. Nampak kepala dia pun berplaster.. Oh my, takan kami terhantuk lagi di tempat yang sama?? Aduh! masih lagi rasa sakit dia..

"Err.. Macam mana saya di sini?? Oh teapa.. Saya balik dulu.."
Saya mau jalan balik keluar dia tahan tu pintu guna tangan dia..

"..Not even say thanks or sorry ka??" Dia tinguk saya tapi tidak suda berapa serius tu muka baby face dia.

"Hmm..Ok, thank you and sorry!" Saya mau jalan lagi tapi dia tahan..

'Kenapa bha dia ni suka menahan? suda sya cakap, nda lagi puas hati!'

"You better get some rest first...muka ko masih pucat.."

"Its ok.. Mumy saya risau suda ni kalo saya nda balik ni.." Sya pun tidak tau jam brapa suda masa tu.. Yang saya tau saya mau keluar dari sana ja cepat2 balik umah takut mumy saya risau nanti dia ingat ada urang culik sumandak dia.

"You can call her first.. "

Tidak2. Saya mau balik sekarang.. Saya terbayang bayang suda c mumy round2 suma tempat mencari saya. Duii giaa kasiannn.. Risau suda saya.

"I've to go now.. Please joshua.." Trus saya merayu suda.. Biarlah dia marah..

Takan dia masih mau bercakap pasal tu incidents tadi.. Mau tarik balik teda guna juga..

Bukan dia tidak pernah berkissing pun.. Hmm! sudalah kaya pastu hensem kiut lagi...petik jari 10 datang menyerah diri.. senang bha dia dapat girlfriend. Pandai2 ja saya assumed kan.

Beautiful Life [Re-Editing] (COMPLETE)Where stories live. Discover now