Episode 23

340 44 3
                                    

Halu readers, nah jan kmu mayadang baca k..😅❤️

——————

-you can't cheat someone if you're in love with them, you just can't do it..you don't even consider of doing it. If you can cheat on someone you claim to be in love with, you're not in love. You just in love with the idea of being in love.-

"Hi morning my girlfriend!" Saya senyum ja sama c Gerry.. Segak macam besa c Gerry sambut saya di pintu pagar. Besa urang couple ni cakap dear ka, baby ka, love ka.. Ni girlfriend ja dia panggil sya.. Mmmmmm.. Nda tau serious ka nda dia ni teringat lg 2 hari lepas.. Kereta Ford Mustang putih tu..

Mmmmmmm... Well i smell something wrong here... Tapi think positif ja Kimmy! Kami berbual2 kijap..tidak brapa suda saya rasa excited ni.. Senyum2 juga lah, mau tanya pasal hari tu lain pula.. Nanti kena cakap cemburu buta pula.. dia pun lansung teda cakap apa2 pasal Gig.

Pastu saya jalan masuk kelas.. Pagi2 memang kosong ja tu kelas.. Kecuali ada c Nana dalam kelas dia senyum2 sama saya seperti biasa..
Saya balas balik. Kadang2 saya bertegur sapa juga sama dia tapi masih malu2.. kalah saya ni..Ada juga bestfriend dia tapi lain kelas la.

Saya duduk, kasih limpang kepala di meja macam besa.. Muncul c 👻Diana.. Ni hari dia nampak resah sikit..

'Aik napa?' Dia geleng2 angguk kejap trus susun jari2 di depan saya.

'Kenapa ko ni? Ada lagi rogon group 3 ka?' Tapi saya tidak rasa apa2 pun.. dia hilang lagi..

Saya pusing melirik tempat c Nana, macam sibuk pula buat kerja. Saya pun tinguk2 buku saya juga kalo ada kerja rumah yang saya terlepas pandang.

Tidak lama saya turun bawah pigi dewan ready untuk perhimpunan. Tapi masa tu ada satu urang pekerja lelaki tengah buat wiring di tepi stage.. Sibuk dia tarik2 tu wayar.. Saya pigi lah dekat tinguk kunun apa dia buat..

"Morning.." Saya sapa tu pekerja dia masih atas tangga, dia pusing terkejut hampir2 mau terjatuh bha.. Haha.. Siou, kali saya tiba2 muncul trus terkejut dia.. Penjaat c Kimmy!

"Oh sorry2.." Bilang saya saja.. Dia turun la.. tinguk saya sambil garu2 kepala.. bingung sekijap... Tidak apa2 bilang dia.. Ada wayar terbakar dia bilang mau ganti.. Bahaya kalo litar pintas.. Ohhh.. saja sya bilang.. Trus sya buat rodaan macam besa.

Ni kali ada pengawas lain buddy sama saya, nama dia Nurul. Kami sama2 buat rondaan.. Kami pusing sempat dia cakap pasal c Natasha (ingat lagi c Natasha yang c rogon mau hisap semangat dia tu?) c Natasha ok suda. Dorang 2 bestfriend pula.. C Natasha kira mau jumpa saya nanti..

Aik lama suda bha tu kejadian.. Apa hal aar? Mungkin dia mau cakap thanks lagi.. Tidak juga saya kurik apa sebab dari c Nurul saya jawab ok2 ja. Jangan ja dia tanya saya nampak hantu ka tidak.. Matai..

——————

Joshua tidak nampak pula dia di perhimpunan.. Aik ketara lah saya mencari kan.. tidak lag saja ja bha sebab tiba2 terfikir.. Saya bingung fikir pasal hari tu yang dia meluah..

Ish napa bha ni hati saya tidak tenteram bila fikir pasal dia..

'Ui kimmy bagus lagi ko fikir pasal c Gerry!'

Hmm.. Yala c Gerry first boyfriend saya.. Mana saya mau letak kan.. Nda bagus curang2 walaupun sinta munyit ja..

Shoosh! Tu perasaan jahat!

-------

Nampak happy betul c Amanda ni hari ok.. Tertonggek2 dia berjalan kasih pelayang guyangan maut dia ni ari.. Bha baguslah at last dia happy juga.. Tidak stress juga saya tinguk dia.. Even dalam kelas pun senyum memanjang ja dia..

Beautiful Life [Re-Editing] (COMPLETE)Where stories live. Discover now