Episode 39 (FINAL)

664 64 13
                                    

Halu my beautiful readers ❤️ nah final, ending, abis sudaa.. 😆😂😂 thank you for taking a bit of your time reading and waiting for the update.. Siou kalo ada silap & salah atau menyentuh sensitiviti sesetengah pihak dalam penceritaan ni.. cerita ni cuma rekaan sahaja. Tidak kena mengena urang masih hidup atau pun telah meninggal dunia.. Peace✌🏻️😘

#BeautifulLife2017 ©️NellyDingle

——————

'Diana I loves you too... I'll miss you.. I hope we can meet in the next life or in heaven 😆❤️🙏🏻 kalo saya masuk la..amennnnnn'

No wonder selama ni c Diana sengaja ja mau kasih jumpa2 saya sama c Joshua..

Saya teringat masa pigi mendaftar sekolah.. Saya peluk2 cium c mumy sebab mau wish c mumy punya birthday masa tu, trus happy lagi berjaya dapat daftar lagi sana.

~~"Like" when you know what the best side of someone and you like them.
"Love" when you see the worst side that someone could ever have but you still loves that person with all your heart.~~

Saya tidak sedar ada pula Joshua di sana.. itu ka dlm fikiran dia? I never see a guy like him before.. We have 2 im common.. Bitch face😆 kalo lelaki macho la kunun kalo serius kan dan yang satu ego.. Eh! satu lagi ada gigi vampire 😈😈 buli men gigit2 uda..😆

Are we mean to each other? Don't know..but yes, mungkin saya boleh mengaku lah he's my first love walaupun banyak kali saya denied dalam hati.. the way he looks, his gesture, act everything seem perfect for me.. perasaan yang sentiasa berdebar bila jumpa dia.. but I'm too ego to admit.. Sebab saya takut suma ni terlalu awal bagi saya.. lagipun banyak betul perkara berlaku sama saya ni tahun...

Huh.. right now.. Am i ready to open my heart to him? Yes.. no.. Yes.. Kimmy!! C Joshua suda pernah confessed sama ko tapi ko tidak pernah... Saya malu! It's different situation ok kalo perempuan yang confess bha.

'Ele..Ko tidak takut kalo dia lari?'

Saya tidak tau.. Saya tidak terfikir..

'Don't wait too long.. Kepunan c Joshua cinta ko! Hehe..kan selalu dalam drama2 tiba2 ada berlaku kemalangan sebelum sempat ko meluah balik apa yang ko rasa.. Nahh menyesal pun teda guna oo..'

kalo dia jadi 👻hantu masih buli bha sya meluah... Ish! Palis2 kimmy..

Huh...Mula suda berdebar2 jantung sya.. Ingat suma pasal c Joshua..terimbas balik dari pertama kali terlanggar dia.. Trus seterusnya..sehingga my kiss in the rain.💋 lps tu dia jadi guardian sya(STALKER bha actually saja ja kasi cantik tu ayat😂).. guardian yang emo..haha abis selalu emosional ja dia bila cakap sama saya..

'Saya emo2 pun dalam hati ja'. 😒

Arghh!! Ni perasaan pun pandai juga berdolak dalik.

I don't know which words I want to use..
'I like you Joshua'
Or
'I loves you Joshua'

Saya mimang kept my feeling for him..Sampai bila saya boleh bertahan macam gini tanpa meluah perasaan saya.. Ugh! Maybe this just temporary.. huh? Again?.. c kimmy mencari alasan lagi cover malu.

'Ui! Kimmy study la ko duluuu!!' Oh ok!! Trus saya pakai spek buka buku ulang kaji...😆😅

------

Menjual? Masih tatap berjual...c mumy sama saya masih mengekalkan cara hidup mencari rezeki kami..yuran memang kena tanggung c pengetua tapi makan minum sewa blanja harian takan mau ditanggung sekali? No no Kimmy bukan begitu punya urang ambil kesempatan bak kata pepatah

Beautiful Life [Re-Editing] (COMPLETE)Where stories live. Discover now