• Tuğba Yurt - Taş Yürek
Düşlerim vardı görmekten korktuğum, hislerim vardı söylemekten korktuğum, şiirlerim vardı yazmaktan korktuğum, şimdi sen varsın kaybetmekten korktuğum.
Bölüm ithafı; Zelihaakr8
Ölüm Kokan Papatyalar
11. Bölüm
MisafirlikGökyüzünden günah yağarken şemsiyeyi ters tutarak hepsine ev sahipliği yapmak herkesin harcı değildi. İyiliğinin altına gizle insanlara
Pembe renkli dudaklarına bulaşan şarap günahlarının başlangıcı niteliğindeydi. İçmekten bıkmayacağı şaraptan ilk yudumu almıştı bile, kurtuluşu olur muydu ki?
Ne ölmüş annesinden ne de tımarhanedeki babasından farkı olmayan ben, bile isteye yaptığım ilk kötülüğün bedelini kısasa kısas olarak ödedim. Bedenimin basamaklara her vuruşunda karakterime inen bir tokat gibiydi. Beni kendime getirmek için yapılan bir davranış olmuştu.
Anlamsız kıskançlığın başıma açtığı sorunlar yakamı bırakmazken gözlerimin önüne gelen zehir yeşilleri bir yudum almam için ısrar ediyordu, kokusunun burnumda tüterek direğini sızlatması kalbimin utanmazlığından başka bir şey değildi.
Zihnim karanlığın içine dalarken gözlerini karanlığın içinden beni çağıran ıssız ormanlara yönelmesi de bunu kanıtlıyordu. Zehirleri içmekten usanmayan yüreğim tek zararı kendine verdiğini anlayıncaya kadar, yaptığım saçmalıklardan hiç bir yarar sağlayamayacağımı anlamıştım.
Karanlık geceye olan ortaklığını sürdürürken akrep yelkovanla aynı cephede savaşıyor, tek yenilgiyi zamanın değerini bilmeyenler alıyordu. Bahçe ışıklarının çiçeklerin üzerine düşmesiyle dik duruşlarından, saçtığı güzel kokulardan bahçıvanın ilgilendiği belli oluyordu.
Büyük villanın demir kapısı gürültüyle açılırken garaja çekilen lüks arabadan şöförün kapıyı açmasıyla inen yaşlı çift bahçenin taşlı yolunda ağır adımlarla ilerliyordu.
Yaşına rağmen hala dik duran bedeni heybetini koruyan yaşlı adam, yanındaki karısının koluna girmesiyle yılların getirisi olan kırışıklıkları daha da arttıracak bir tebessüm yüzünde oluştu. Ama bunu gölgelemeye çalışan düşünceler beyninin içinde bölünerek çoğalıyor fazla yer kaplıyorlardı.
Çocukları büyüyüp kendi ailelerini kurmaya başladığında yaşınında ilerlemesiyle yönettiği holdingden emekliliğe ayrılmış, yönetimi oğluna bırakmıştı. O zamanlar bile davetlere katılmayı sevmezken ayrılınca hiç katılmadı. Bugün ise gözünde dünyalar kadar kıymetli olan torunun çalıştığı şirketin, en büyük rakibi olduğunu umursamadan, yeni otelinin açılışına gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölüm Kokan Papatyalar
Teen FictionVe sen geldin, atmayı unutmuş kalbim can buldu. Ve sen gittin, ben bittim. Ve ben bitince, seninde sonunu getirdim. Başlangıç tarihi; 18 Nisan 2020