2.BÖLÜM

5.7K 181 23
                                    

EBRARDAN:

sabah erkenden uyandım hazırlanmaya başladım.yüzüme gidip fondoten allık ne arsa sürdüm kızaran yanağıma ama hala belli oluyordu.o yüzden gidip yüzüme sürdüklerimi yıkadım.yüzüme çok hafif belli belirsiz bir makyaj yaptım hemen sessizce aşağıya indim kahvaltı hazırladım.abimler ve babam uyanmadan da evden çıktım.onları görmek istemiyordum.

onları görmek istemiyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(ebrarın kıyafeti)

caddeye çıkınca bir tane taksi durdurdum ve adresi verdim.eve gelince parayı ödeyip arabadan indim.kormalar beni tanıdıkları için kapıyı açtılar.bende geçip kapıyı çaldım.kapıyı çok tatlı bir kadın açtı.en az 65 yaşında bir teyzeydi.kadın konuştu.

-hoşgeldiniz.(biraz düşünüp konuşur) ebrar hanım 

-hoşbuldum.içeri geçtiğimizde elimi uzatıp konuştum.

-ben ebrar gerçi siz adımı biliyorsunuz 

diyip gülümsedim.yaşlı teyze konuştu.

-bende meftune.evin hizmetlisiyim.

o sırada çağıl bey konuştu.

-hizmetlisi mi.meftune sultan yapma şöyle şeyler. 

dedi.meftune teyze gülerek konuştu.

-çağıl beni annesi olarak görür bende onu oğlum olarak görürüm dedi.

o sırada kızlar uyanmış aşağıya geldiler.meftune teyzeyi görünce koştular ve çığlık atarak sarıldılar.

-meftune kraliçe.

-meftune sultan o kızım 

dedi çağıl bey.kayla konuştu.

-baba o sultan değill kraliçe.

meftune teyze konuştu.

-ben kahvaltıyı hazırlıyım.

-bende sana yardım ediyim meftune teyze.

-yok kızım sen otur 

-olsun ben yardım edeyim.

-iyi madem 

beraber mutfağa gittik.kızların kahvaltıda ne yediğini bilmiyordum.dün meftune teyze izinli olduğu için görmemiştim.meftune teyzeye dönüp konuştum.

-meftune teyze kızlar kahvaltıda ne yer

-çikolatalı ekmek yer ikiside.

-sağlıklı değil ki kızlar için.

-evet ama başka bir şey yemiyorlar kahvaltıda.

-ben onlara çok süper bi kahvaltı hazırlıyımda nasıl yemesinler.

deyip çocuklar için eğlenceli kahvaltı tabakları yapmaya başladım bitince meftune teyze hayran hayran tabaklara bakıyordu.

-kızım sen nasıl yaptın onları.

BAKICI ARANIYOR!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin