EBRARDAN:sabah alarmımın sesiyle uyandım.banyoma gidip işlerimi halettikden sonra tekrar odama geçtim ve dolabıma bakınmaya başladım ne giysem acaba bu gün hava biraz serin gibiydi.pantolon giymeye karar verdim.ayakkabılarımdan da en sevdiğim topuklularımı giyip mutfağa indim.
kahvaltımı yapıp mutfağı topladım ve evden çıktım.otobüs durağına yürürken şansıma taksi gördüm.taksiyi hemen durdurup bindim ve ve gideceğim yeri söyledim.okula geldiğimde parayı ödeyip indim.öğretmenler odasına çıktığımda öğretmenler ders araç gereçlerini hazırlıyordu.bende gidip çantamı dolabıma koydum.ve quiz kağıtlarını aldım.bu gün sınıfa quiz yapıcaktım.zil çaldığında quiz kağıtlarını alıp sınıfa gittim.sınıfa girip günaydın dedikten sonra hızlıca yoklamayı aldım ve ayağa kalkıp konuşmaya başladım.
-çocuklar bu gün sizi denemek açamlı quiz yapıcam...
kayla parmak kaldırdı.konuşması için söz verdim.
-evet kayla.
-öğretmenim zor mu quiz.
-hayır değil.hatta çok kolay.şimdi vakit kaybetmeden kağıtları veriyim.başlayın.
bütün sıralara kağıtları dağıttıkdan sonra yerime oturdum ve sınıfı izlemeye başladım.kimsenin kopya çekmiceğini biliyordum ama.telefonuma mesaj gelince elime alıp baktım.mesaj nisan dan di düğün günün almışlardı.çağatayın isteği üzerine en erken tarihi almışlarmış.en erken tarih 1 hafta sonra cumartesiymiş.nisan ve çağatay izinli oldukları için davetiyeleri ve mekanı ayarlıcaklarmış bu gün.nisanın zevkine güvendiğim için bana daha rahat olurdu. onlarla uğraşmazdım.direk gelinlik bakardım.telefonu çantama koyduğumda dersin bitmesine 5 dakika olduğunu gördüm ayağa kalkarak konuştum.
-çocuklar quizleri bitirenler masa getirsin
çocuklar sanki bunu dememi bekliyorlarmış gibi. kağıtlarını masa getirdiler.kağıtların hepsini saydım eksik yoktu çantamı aldım.zil çaldığında çocukalra iyi dersler diyip sınıftan çıktım.ve öğretmenler odasına yürüdüm.öğretmenler odası boştu.ders programıma baktığımda diğer dersimin boş olduğunu görünce sevinmiştim.quizleri okumama fırsat bulmuştum.beş dakika sonra öğretmenler yavaş yavaş gelmişlerdi.tenefüste sibel hocayla sohbet ettik.zil çalınca sibel hoca dışındaki öğretmenler çıktı.sibel hocanında dersi boşmuş.evleniceğimi felan söylemiştim sibel hocaya çok sevinmişti.sibel hocayı çok seviyordum.diğer hocalardan çok farklıydı.davetiyeleri bastırdıklarında hemen vermeliydim.sibel hoca hava almak için bahçeye çıktığında bende quizleri okumaya başladım.telefonum çalınca okumaya ara verdim ve telefona baktım nisan görüntülü arıyordu telefonu açıp konuştum.
-noldu nisoş buldunuz mu güzel mekan
-bulduk bulduk.sana göstermek için aradım.
nisan kamerayı ters çevirip mekanı göstermeye başladı.mekan gerçekten çok güzeldi.
-ay bayıldım çok güzel.davetiyeyi hallettiniz mi?
-evett
diyerek elindeki davetiyeyi gösterdi.gerçekten çok şirin bi davetiyeydi.
-ama bu çok şirin.
-ee ne kadar bastırdınız davetiye.
-çağatay dedi 1000 bastıralım diye bin tane bastırdık.
-bence çok olmuş bin tane
-arda az bile dedi.
-neyse canım benim işlerim var quiz okuyorum.akşam bana gel sohbetederiz.
-tamam canım görüşürüz.
-görüşürüz
diyip telefonu kapattım.quizlerin hepsini okudum.bitirdiğim an zil çaldı.ne kadar iyi zamanlama ama.quizleri dolabıma koydum.hava almak için bahçeye yürüdüm.zil çalana kadar bahçede hava aldım.öğretmenler zili çalmadan öğretmenler odasına gidip eşyalarımı aldım ve bu günkü son dersimin olduğu sınıfa gittim.sınıfa girip selamlaştıktan sonra yoklamayı aldım.dersi anlattım.çocukalr güzelce dersi dinlemişlerdi.zil çalınca çocuklara ödevlerini verip sınıftan çıktım.öğretmenler odasına gidip eşyalarımı bıraktım.sadece çantamı elime alarak.okuldan çıktım.gördüğüm boş taksiye bindim ve evimin adresini verdim.eve gelince taksinin parasını verip taksiden indim.eve girince hemen odama gidip kıyafetlerimden kurtuldum.kısa bir duş alıp ev kıyafetlerimi giyindim.ve mutfağıma indim.size söylemeyi unutmuştum ben evimi değiştirmiştim.iki katlıydı artık evim.bişeyler atıştırıp salona geçtim televizyon izlerken uykum gelince biraz kestirmek için odama gittim.ve uyudum.
kapının sesiyle yatakdan kalktım ve kapıyı açmaya aşağıya indim.nisan gelmişti.iyi uyumuşum bu saate kadar nisanı içeri aldım.nisan salona giderken bende kahveye yapmaya mutfağa gittim.kahve olduğunda bardakları kahveleri koyup ikisini de aldım ve salona geçtim.nisan elindeki gelinlik dergisini gösterdi.beraber gelinliklere bakıp yorum yapıyorduk.gelinliklerin hiç birini beğenmemiştik.bu gün çarşambaydı ve biz yarın izinliydik.gelinlik damatlık falan bakmaya gidicektik.telefonum çaldığında elimde olan telefonumu açtım.arda arıyordu.
-efm aşkım.
cırtlak sesli bir kadın konuştu.
-tatlıııım.ardayla işimiz vaaar sen şimdi kapaa.bida daa aramaa
dedi ve telefonu suratıma kapattı.hayır arda bunu yapmış olamazdı değil mi hayır olamazdı.nisanın bağırmasıyla ona döndüm.
-HAYIRRRR !!!!! ÇAĞATAY BENİ ALDATAMAZZZ.HAYIRRRR !!
2 gün sonra evlenicektik.ama onlar bizi aldattı.nisan sinir krizi gibi bir şey geçiriyordu.gidip sıkıca sarıldım.
-tamam geçti.
nisan beni duymuyordu en son çağre bağırmaya başladım.
-ONLAR KAYBETİ NİŞOŞUMM.SAKIN AĞLAMA SAKIN.
dediğimde dediklerimi düşündü ve ağlamayı bıraktı.nisan bana dönerek konuştu.
-yarın amerikaya gidicez hiç itiraz etmiyorsun.
nisanın durumundan sonra onu kıramazdım.
-tamam be sen ne dersen o.
diyip sıkıca sarıldık birbirimize.nisan çok işlerinin olduğunu söyledi ve evine gitti.doğru ok işimiz vardı.yarın sabah erken saate bilet almıştık.ve saat şuan 10 a geliyordu.hemen odama koşaak tüm valizlerimi çıkardım.2 büyük 2 küçük valizi vardı.ayakkabılarımı küçük iki valize koydum.2 büyük valizede kıyafetlerimi takılarımı falan hepsini doldurdum.ben bunları yapana kadar saat 00.05 olmuştu.çok yorulmuştum.yarın sabah nisan bana gelicekti ve beraber havaalanına ve sonra amerikaa.ben bunları düşünürken uyukuya daldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAKICI ARANIYOR!!
Chick-LitBen ebrar sipahi.annemi 8 sene önce kaybettim.2 abim ve babanla yaşıyorum.onlar beni hiç sevmiyorlardı.sutekli döverlerdi beni.bakicilik o is sayesinde kurtuldum abimlerden.aslında is değil patronum sayesinde..... EBRARIN HİKAYESİNİ MERAK ETMIYOR MU...