7. BÖLÜM

3.6K 136 1
                                    

EBRARDAN:

sabah yanımdaki seslerle uyandım.kızlar beni kaldırmaya çalışıyordu.gözlerimi açınca sarıldılar.

-GÜNAYDINNNN

dedi ikiside.gülümseyerek bende onlara günaydın dedim.

-ebrar amcam aşağıda seni bekliyor.

dedi karya

-tamam siz inin prensesler.bende giyinip geliyim

-tamam

diyip odadan çıktılar.akşam  dan hazırladığım kombinimi giyindim.bu gün biraz süslenmek istiyordum.maşamı fişe taktım.biraz ısınınca saçlarımın uçlarına maşa yaptım.hafif bir makyajla da işimi bitirdim.aşağıya inince baranla göz göze geldik.aslında yakışıklı gibi ama ondan hoşlanmıyorum yakın bir dost gibi.bir kaç lokma bir şeyler yedim ve baran'ın yanına gittim.beraber evden çıkıp baran'ın arabasına bindik.yolda giderken biraz sohbet ettik.oyuncakçıya gelince arabadan indik. oyuncakçıya girdik çok güzel oyuncaklar vardı.ilk önce meftune teyzenin dediği oyuncakları aldım sonra kendime bakmaya devam ettim.baran beyde almıştı kızlara bende çok güzel ve baya çok hediye aldım.çağıl bey önceden baby alive nin arabası yatatağı pusedi falan alıcaktı baran beyde.ben ve meftune teyzede baby alive ın bebeklerinden alıcaktık.ben baby alive nin kıyafetlerinden de aldım.kızlar çok seviyorlarmış baby alive.kızlar çok mutlu olucaklardı...baranla oyuncakcıda işimiz bitince deniz kenarına gittik.biraz oturup sohbet ettik saat akşam 6 ya geliyordu.bizde eve gitmeye karar verdik.eve gidince oyuncakları arabada bıraktık kızlar görmesin diye.baranda bu gün burada kalıcaktı.evde kızlarla biraz oyun oynadım.sonrada akşam yemeğimizi yedik.kızlar çok ısrar edince evlik oynamaya devam ettim kızlarla bayadır evcilik oynuyorduk.çağıl bey evde yoktu demek ki daha işten gelmedi.kızların uykuları gelince onlara masal okudum onlarda güzelce uyudular..saat daha 9 du bende aşağıya indim.baranda aşağıda oturuyordu.bende aşağıda oturdum.baran maç izlemeye başladı bende sıkılınca telefonumu alıp instagramda gezinmeye başladım.saat 11 e gelince çok uykum geldi ve odama uyumaya çıktım.

BAKICI ARANIYOR!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin