4.BÖLÜM

4.2K 161 12
                                    

EBRARDAN:

sabah birden kolumun çekilmesiyle sıçrıyarak kalktım.kolumu çeken kişiye bakınca sinirli bir çağıl bey gördüm.neden sinirlendiğini biliyordum.dün korkunca baranın yanına gelmiştim.ve beraber yatağa sığabileceğimizi söylemişti...çağıl bey kolumdan sıkıca tutup arabaya sürükledi.arabaya fırlatıp arabaya kitledi.eve girdi.10 dikaka sonra elinde benim valizlerimle çıktı.valizleri arabaya koyup kendide bindi ve arabayı sürmeye başladı.konuyu anlatmak için ağzımı açtım.ben konuşamadan çağıl bey konuştu.

-SUS HİÇ BİR ŞEYİ DUYMAK İSTEMİYORUM !!!

ağzımı geri kapattım.sessiz yolculuğumuz sonunda bitmişti.ve girince kızlar koşarak bana sarıldılar.

-ebrarrrr seni çok özlediimm

dedi kayla.karyada kaylayı onaylayan sesler çıkardı.ikisinideöptüm.

-bende sizi çoook özledim...

-prenseslerim ebrar artık bizde kalıcak

-oleyyyyyy

dedi kızların ikiside.çağıl bey bana odamı göstermekiçin yukarı kata çağırdı.ama bakıcı odası dediği oda aşağıdaydı.odaya girince odaya hayran kaldım.aklımdaki soruyu çağıl beye sordum.

-şey...bakıcıların kaldığı oda aşağıdaydı.

-kızlar gece uyanırsa duymazsın diye.senin odan burası.

-peki...şey siz bana sinirli misiniz ?

-HAYIR.

-bakın biz yanlış bir şey yapmadık.gerçekten.ben filmden sonra çok korktum.tek kalamadım.siz ide rahatsız etmemek için baran'ın odasına gittim.koltukta uyabilir miyim dedim.baranda yatağa ikimiz sığarız burada uyu dedi.gerçekten aramızda bir şey yok.

ben olayı anlatınca yumuşadı.

-tamam sen odana yerleş sonra kızlarla ilgilenirsin

-peki çağıl bey

çağıl bey odadan çıkınca.valizimi yerleştirdim.neredeyse tüm kıyafetlerimi almıştım.bunların hepsi eskidi artık alışveriş yapmam gerek.bankada abimlerden sakladığım en 3000 tl param vardı.belki kızlarla bu gün alışverişe gideriz.odama yerleşince kızlar çağıl beyle oturuyordu.galiba çağıl bey bu gün işe gitmicekti.saate baktığımda sabah 10 du daha.

-kızlar kahvaltı yaptınız mı ?

-evet yaptık.

-kızlar öğlen avm ye gitmek ister misiniz ??

-olurrr.

dedi karya heyecanla.

-ebrar ben bu gün işe gitmiyorum sizi ben götürürüm.

-tamam çağıl bey.

biraz meftune teyzenin yanına gittim.yardım ediyim dedim ama ettirmedi.biraz meftune teyzeyle sohbet ettim.kızların yanına gittim.çağıl beyle boyama yapıyorlardı.kayla bana gel diyince gidip bende boyama yaptım.saate baktığımda öğlen 1 olmuştu.biz ne kadardır boyama yapıyoruz.çağıl bey konuştu.

-hadi siz hazırlanın gidelim avm ye

-tamam baba

kızlarla beraber yukarı çıktık onlar kendi odalarına ben kendi odama gittim.odama resmen aşık olmuştum.çok şirin bi odaydı

çok şirin bi odaydı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(ebrarın odası)

dolabımın karşısına geçip ne giyeceğime baktım.artık şort etek elbise giyebilirim abimler yok artık.en sevdiğim şort kombinimi giyindim.

en sevdiğim şort kombinimi giyindim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(ebrarın kıyafeti)

saçlarımıda tarayıp odadan çıktım.aşağıya indiğimde kızlarında hazır olduğunu gördüm.evden çıkıp arabaya yürüdük.ve arabaya bindik.avm ye gelince önce kızlara kıyafet baktık.sonra ben kendime kıyafet bakmaya başladım.kısa şort ve etek bakınca çağıl bey sinirle bana bakıyordu ama pek umursadığım söylenemez.baya bir gezmiştik.kızlar artık çok yorulmuştu ve acıkmıştı.hamburger yiyip eve gitmek için arabaya bindik.eve vardık.kızlar arabada çoktan uyumuştu.kayla ben karya yı da çağıl bey kucağına aldı ve eve girdik.kızların odasına çıkıp kızları yatırdık.çantamı ve aldığım eşyaları odama bırakıp çıktım.kızların odasına gidip uyandırmadan pijamalarını giydirdim.aşağıya indim.meftune teyze hazırlanıyordu.akşam gitme saati gelmişti.çağıl beyde havuzdaydı.canım çok sıkıldığı için kızların yanına gittim.ve onları izlemeye başladım.5 yaşında olmalarına rağmen çok güçlüler.anneleri onları terk etmiş ama onlar hala annelerini çok seviyor.kayla ağlayarak uyandı.hemen sarıldım.

-tamam geçti.ben buradayım.

-ebrar sen misin ?

-evet benim kuzum. noldu 

-kabus gördüm

-anlatmak ister misin kuzum 

-hayır.çok korkunçtu bana masal okur musun ?

-tabi okurum.ne okuyım sana

-sindirella.

kıtaplığa gidip sindirella kitabını alıp kayla ya okumaya başladım kitabın ortasında kayla uyuya kaldı.benim de uykum gelince odama gidip pijamalarımı giyip uyudum...

BAKICI ARANIYOR!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin