6.BÖLÜM

4.1K 142 4
                                    

EBRARDAN:

sabah kalkıp.rutin işlerimi halledip dolabımın karşısına geçtim kıyafet seçince giyindim ve makyaj masasının karşısına oturdum saçlarımı tarayıp at kuyruğu yaptım.abimler ve babam aklıma geldi.düşünüyorum da onları hiç özlemedim.burada mutlumuyum yani evdekine göre daha mutluyum.burada beni her gün döven abilerim yok.benle hiç konuşmayan babam yok.mutluyum.hazırlanın odadan çıktım bu gün çağıl beyle doğum günü süsleri almaya gidicektik.kahvaltı yapıp evden çıkarız demişti çağıl bey.meftune teyze bakıcaktı bu gün kızlara aşağıya indiğimde kızlar çoktan uyanmışlardı.galiba bu gün en geç uyanan ben oldum dün baya gezmiştik ve çok yorulmuştum.meftune teyze kahvaltıyı hazırlamıştı.kahvaltımızı yaptıktan sonra çağıl beyle evden çıkıp süs almak için avm ye gittik.doğum günü süsleri satan bir mağazaya girdik. karakterli doğum günü süsleride vardı.kızlar  hatırladığım kadarıyla my lıttle pony seviyordu.çağıl beyle pony temalı doğum günü süsleri aldık.avm deki en pahalı pastacıy gidip ponyli pasta siparişi verdik.doğum gününde gelicekti pasta.işlerimizin hepsini halletmiştik.ve baya yorulmuştuk.

-ebrar ben çok acıktım yemek yicez yürü

-ben aç değilim siz yiyin bende biraz gezerim şuralarda

-yürü dedim

çağıl beyi pek üzmek istemiyordum bide kızların davası.yemek yemek için masaya oturduk çağıl bey kendine adana kebep söyledi.bende salata.siparişlerimiz gelince yemeyebaşladık.çağıl bey bana dik dik bakıyordu sonunda dayanamayıp konuştum

-bir şey mi oldu çağıl bey

-salata yediğine inanamıyorum 

-neden ki gayet güzel bir yemek.

-salata yemek değildir yemeğin yanına gelen aparatif

yemeklerimizi bitirip kalktık ve arabaya yürüdük.eve gelince süsleri kızlara göstermeden koşup odama sakladım.aşağıya indim kızlar fark etmimişti.kayla sıkılmış bir şekilde konuştu.

-baba siz nereye gittiniz.biz çok sıkıldık.meftuş iş yaptı.bizde çook sıkıldık.

-işimiz vardı prensesim

dedi çağıl bey

-baba havuza girsek 4 ümüz

dedi kayla

-tamam prensesler.koşun mayolarınızı giyinin.

dedi çağıl bey.

kızlar hazırlanmaya odalarına koştular

-çağıl bey ben girmesem.

-olmaz

-ama girmek istemiyorum.çok yoruldum.

-tamam girme.

o sırada telefonum çaldı.telefona baktığımda numara kayıtlı değildi açtım

-ALO

-ebrar ben baran çağılın kardeşi

-bir şey mi oldu baran 

baran diyince çağıl bey sinirlenmişti.

-ebrar biliyosundur kızlar doğum gününe az kaldı hediye bakmadıysan yarın ben bakıcam istersen seni alıp beraber bakabiliriz

-olur baran.yarın kaçta alırsın

-1 de hazır ol alırım.

-tamam baran görüşürüz

-görüşürüz

telefonu kapaınca sinirle çağıl bey bana bakıyordu.bende olayı anlattım.izin verdi.çağıl bey hediye almış bir kaç gün önce ben bu gün bakıcaktım ama unutmuştum.kızlar mayolarıyla indiler aşağıya.çağıl beyde mayosunu giyip kızlarla havuza gittielr bende meftuen ablanın yanına gittim.meftune abla konuştu

- kızım sizin biraz önce konuşmanızı duydum yarın hediye bakamya gidicekmişsin.

-evet meftune teyzecim

-benim işlerim çok yoğunda çıkamıyorumsana gösterdiğim oyuncakalrdan alsan olur mu parasınıda veriyim.

-alırım tabi.paraya gerek yok sen istediğin oyuncakları göster.

-tamam kızım

meftune teyze istediği oyuncakları gösterdi yarın onları da alırım meftune teyze akşam yemeğini hazırlayınca kızlar ve çağıl bey havuzdan çıkıp üstlerini değiştirip mutfağa geldiler yemeklerimizi yedik ve salona geçtik kızlar animasyon izlemek isteyince animasyon açtık.2 saatin sonunda animasyon bitmişti kızlarda koltuk da uyuya kalmıştı çağıl beyinde kızlardan fakı yoktu.kızları tek tek kucağıma alıp odalarına götürüp yatırdım.aşağıya inip çağıl beyi uyandırdım.uyku sersemi yürüyemiyordu.mecbur koltuk altına girip odasına kadar zar zor çıkardım ve yatağına yatırdım.

-getirdiğin için saol ebrar 

dedi uykulu sesiyle.gülümseyip çıktım odadan.kendi odama gittim.yarın baranla buluşup kızlara hediye bakmaya gidicektik.en iyisi şimdiden giyeceğim kıyafetleri ayarlıyım.yarın erken uyanacağımı sanmıyorum.kombinimi ayarlayıp en sevdiğim pijamalarımı giyindim.yatağıma girip uyudum.  

BAKICI ARANIYOR!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin