10. BÖLÜM

3.4K 135 6
                                    

2 AY SONRA

EBRARDAN:

sabah erkenden kalktım.bu gün kızların davası vardı mahkemeye kızlarda gidiceklerdi ve mecburen bende gidicektim.kızlara durumu anlatınca kızlar çok üzülmüşlerdi.kızlar babalarından ayrı kalmak istemiyorlardı.kısa bir duş  aldıktan sonra mahkemeye uygun kıyafet giyindim ve saçlarımı düzleştirdim.

kısa bir duş  aldıktan sonra mahkemeye uygun kıyafet giyindim ve saçlarımı düzleştirdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(ebrarın kıyafeti)

odadan çıktım.kızların odasına gittim.kızlar çok üzgünlerdi.kızlarıda hazırladım.onları neşelendirmeye çalışmadım bu sefer durum çok kötüydü.ya çağla kızları alırsa çağıl beyde hiç iyi değildi.kızlarla aşağıya indik.kahvaltımızı yapıp evden çıktık.arabaya binip mahkemeye gittik.tam yetişmiştik.mahkeme 2 saatin ardından bitmişti hakim kızları annesine vermişti.kayla ve karya ağlıyarak babalarına sarıldılar çağıl beyinde gözünden yaşlar akıyordu.ilk defa çağıl beyi ağlarken görmüştüm.kızlar ağlıyarak bana da sarıldılar bende onlara sıkıca sarıldım.o sıra da çağla gelip kızları kolundan sürükledi.ve çağıl beye dönüp konuştu.

-eğer kızlarımızı istiyorsan evlenmemiz gerek çağıl yoksa kızlarımızı hiç göremezsin.

bu nasıl bir kadın kızlarının yanında ne diyor.çağıl bey sinirli sinirli arabaya yürüdü.bende arkasından gittim.arabayı çok hızlı kullanıyordu.eve gelince çağıl bey meftune teyzeye izin vermişti.meftune teyze evden çıkınca çağıl bey bana bağırmaya başladı

-HEPSİ SENİN YÜZÜNDEN BU EVDE KALMASAYDIN ÇAĞLA KIZLARIMI ALMICAKTI

-ben...ben özür dilerim.

-ÖZÜR DİLEMEN HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR.

çağıl bey sinirlenince gözü hiç bir şeyi görmüyordu.benim kalbimi çok kırmıştı ağlıyarak odama gittim valizimi hazırlayıp aşağıya indim.evin anahtarını çağıl beye verdim ve evden çıktım.hemen en yakın bankamatiğe gittim.kartı yerine soktum.şifremi girip ne kadar param olduğuna bakatım.8000 liram vardı.bu bana 4 sene yetmek zorunda.şimdi kendime bir ev kiralamalıyım.ve üniversite okuyucam.mesleğimi yapıcam.ve para kazanıcam her şey çok güzel olucak..uygun eşyalı bir ev kiraladım.eve gittim.okuluma yürüme mesafesindeydi..evi temizledim.eşyalarımı dolaba yerleştirdim..ev güzeldi.her şeyi tamdı.üstümü değiştirip çantamı aldım.şimdi okula gidip kayıt yaptırıcam.ve artık ben farklı bir ebrar olucam.evden çıkıp yürüyerek okuluma gittim.müdürle konuşup her şeyi hallettim.yarında okula başlıyordum.bu çok güzel bir duyguydu.4 sene sonra ben ingilizce öğretmeni olucaktım.ingilizce öğretmeni ebrar sipahi.kulağa çok hoş geliyordu.eve girmeden önce markete gittim eve yiycek bir şeyler aldım.eve gelince marketten aldıklarımı yerleştirdim...

biraz televizyon izledikten sonra uyudum yarın erken kalkmam gerek.dersler erken başlıyormuş.saat 10 da yatağıma gittim.alarmımı kurup uyumaya çalıştım.yaklaşık 15 dakika sonra uyudum.

BAKICI ARANIYOR!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin