Part 1

6.8K 212 43
                                    

P:"dobar dan razrede,ja sam novi profesor..."podignula sam glavu čim sam čula jako poznat glas.

P:"Harry Stilles i vjerujem da ćemo se lijepo provesti ove školske godine,zar ne Allice."Prostrjelio me pogledom na šta sam se pokočila.

Prvo sam pomislila da sam si sve to umislila u glavi,ali tijekom cijelog sata me promatrao.
Šta je još gore,razrednik nam je i morate ćemo s njim bit cijelo vrijeme.

H:"imam neke zadatke za zadaću i trebate mi ih sutra donijeti."prošao je po razredu i svakom dao po dva papira,a kako je došao do mene,na stol mi je lupio sa cijelim buntom takozvanih zadataka.

A:"š-šta?"zašto su svi dobili dva papira,a ja bunt???

H:"neki problem?"bahato mi se obratio i stao na mjestu.

A:"da."i ja sam se njemu isto tako
obratila jer me užasno nervira.

H:"malena,ako imaš problem,obrati se nekom drugom,ne meni."sjeo je za stol i ostatak sata se dosađivao na mobitelu dok meni iz glave nije izlazio ono 'malena'.

B:"profesore."Brooke,najveća kurva u školi,kreće u akciju i to na ovakav jadan način.

H:"šta?"skinuo je pogled s mobitela i pogledao u njeno PVC lice.

B:"ja ovo ne razumijem."složila je neku ajmo reći slatku facu,ali kod njega očigledno ništa ne pali.

H:"trebala bi."cjeli se razred nasmijao, uključujući i mene.
Ona je ne zadovoljno odpuhnula i strpala stvari u torbu.
Taman je zvonilo i kako su krenuli istrčati van,Harry ih je zaustavio.

H:"sutra,tko mi ne donese ovo,dobit će i jedan i još toliko!"pustio ih je da prođu i svi su se raspršili po školi.
...........
Napokon je zazvonilo posljednje zvono.
Svi su izašli iz škole,a ja sam se sa dosadom uputila kući.

A:"došla sam!"viknula sam na ulazu i produžila u svoju sobu.
Bacam sve stvari na pod i nakon kratkog izležavanja,ustajem se kako bi riješila one zadatke.
Ubit ću se,majke mi!
...............
6 sati,napornog ispunjavanja bilježnice je konačno prošlo,ali kada se sjetim da sam tek na pola,pozli mi.

M:"Srećo,dođi jest."viknula me mama i odma sam potrčala sam sobe u kuhinju.

M:"kako je bilo u školi?"pitala me stavljajući tanjure na stol i prefinu juhu od kopra,sa piletinom.
Nisam ni se obazirala na nju,već sam kao lopov uzela dva batka i pojela ih u minuti.

M:"Allice!kako je bilo?"lupila je žlicom u stol,gledajući u mene kao da sam životinja čiji je pljen pile.

A:"okej."kratko i jasno,a i ovo pile je tako slasno.
O bože,opet su me te rime uhvatile😂
Završila sam jelo i obrisala ruke uputivši se u sobu da riješim ono dokraja.
Zavalila sam se na krevet i uzela taj bunt papira rješavajući ostatak.
...….............
(03;45)
Konačno sam gotova!!!!!bacam te zadatke sa strane i upuštam se u san koji mi je prijetio da ne završim ovo.
...................
(7;00)
Trgnula sam se na zvuk budilice i brzo pokupila stvari u torbu jer ne želim zakasnit.
Taman prvi sat imamo Harrya i jedva mu čekam nabit pred nos ovo sve.
Ulazim u učionicu gdje su svi već na mjestima i provlačim se do svog mjesta.

Z:"jesi ti ono uspjela riješiti?"zabrinuto me pogledala,na šta sam joj se samo osmjehnula.
Klimnula sam glavom'da',a ona je odahnula.
Zazvonilo je za početak sata i u učionicu je ušao Harry.

H:"nadam se da ste svi riješili zadaću."onako zlo se nasmiješio gledajući u mene.
Kako je bezobrazan,meni je dao najviše,ovoliko ne rješimo zadataka tijekom cijele godine,a on to namjerno radi.

H:"Jax,predaj."ispružio je ruku da uzme,ali mu nije dao.

J:"nisam stigao profesore,imao sam trening i vratio sam se kasno doma."
Koje izvlačenje,sad sam nakon ovog ponosna sama na sebe.

H:"jedan i do sutra da si donjeo i ovo."dao mu je još dva papira i on je nezadovoljno okrenuo glavu.
Tako je prozivao učenike,neki su imali neki ne,a oni koji jesu,izašli su tješiti dva zadatka na ploču.
Došao je red i na mene,samo čekam da mu mogu to stavit pred lice.

H:"Allice,predpostavljam da nemaš."ustala sam se i sad ja njemu bacila bunt papira,zajedno s rješenjima na stol.

H:"impresivno,ali...ovaj nisi riješila."prelistao je sve i sad me samo zbog tog,jednog ne riješenog zadatka muči.

A:"taj jedini nisam znala."odvratila sam mu gledajući ga s gađenjem.

H:"nisi rješila svoje,žao mi je,jedan i evo ti još."pružio mi je još jedan isti bunt,ali ga nisam uzela jer mi je prekipilo.

A:"znate šta,svi su dobili dva i još nisu riješili,a ja sam cijelu jebenu noć bila budna i rješavala proklete zadatke koje si mi dao bez ikakvog razloga,i sad mi sereš zbog jednog ne riješenog!!
Jebe mi se,daj mi jedan,ali ja više neću!!!"bacila sam sve na pod i pokupila se na svoje mjesto kupeći stvari da odem.Kako sam hodala,svi su me gledali,ne sa čuđenjem,već divljenjem jer mislim da se niko nikad nije ovako obratio profesoru.

H:"malena,vrati se na mjesto."strogo je rekao,ali sam ga ignorirala i krenula prema vratima.

H:"jesi čula,izvoli na svoje mjesto!!"
Sad se još i dere,idiot.

A:"neću,nisi mi niko i ništa da mi govoriš šta ću radit!!!!"čim sam to rekla, osjetila sam žarenje na obrazu.

H:"sjedi dolje!"zarežao mi je na uho i spustio me u klupu do sebe.
Suze su mi se skupljale u očima od ovoga,a drugi su ga gledali sa strahom i čuđenjem jer ovo profesor nebi smjeo napravit.
Ostala sam tu do kraja sata,a čim je zvonilo ustala sam se da izađem van.
On me zaustavio jakim stiskom na ruci.

H:"poslje škole da si na parkiralištu"

Elooooo piplsi 😂
Evo i prvog djela druge sezone,malo sam promijenila stavljajući ove razmake između rečenica i to,ali nebitno.
Nije nešta posebno,ali čujte,ovo je početak.

Nadam se da će vam se svidjeti.

Vote/com???

Posvojena 2Where stories live. Discover now