H:"ja ne mogu otići na jebena tri dana,a da ne napraviš sranje!"podigao me s poda preko ramena.
Sljedećih pola sata sam ostala totalno opuštena,dok nismo stigli u stan.
Unijeo me u kupaonicu i ponovo stavio kraj wc-a.H:"ona ne izlazi odavdje skroz dok sav alkohol ne izađe iz nje,a na tebi je hoćeš joj pomoći ili ne."slušam ga kako priča,ali ne razumijem apsolutno ništa.
S:"kako bi joj trebao pomoći?"Sad i Stefana čujem.
H:"pokazao sam ti,a sad si ti na redu jer ja moram ići."Harry ga je ubijao pogledom i Stefan je došao do mene.
S:"oprosti,ali moram."uhvatio me za čeljust i opet Ista priča od maloprije.
Nakon par sekundi,još je tekućine izašlo iz mene i nisam više imala šta ispovračati.
Spustila sam se uz pločice i prepustila se snu.
.................
C:"di je ona!!!?"budi me buka iz hodnika i prepoznajem taj glas,to je Chris.
Koliko ga samo dugo nisam vidjela.
Ubrzo,vrata od Wc-a su otvorena i unutra je ušao Chris.C:"mišu."spustio se do mene i uzeo me u ruke.
C:"šta su ti napravili,jel te boli šta?"
Iznosi me iz wc-a i kreće u dnevnu.S:"spusti ju!!"Stefan drži pištolj uperen u Chrisa.
C:"alo momak,mir. Ne želiš probleme,a sad se miči."odgurnuo ga i i spustio me na kauč dajući mi čašu vode.
S:"a ko si sad ti i odakle ti pravo ulaziti tu?!"Izgleda tako zbunjeno.
C:"neko s kim se ne želiš petljat i spusti jebeni pištolj prije nego ti završi u grlu!!"to je i napravio,spustio je pištolj i cjelo vrijeme gledao u mene i njega.
C:"zovi tog idiota i reci mu da joj nije dobro,stavi na spiker."Stefan je samo odpuhnuo i pozvao Harrya.
H:"šta je sad?"
S:"nije joj dobro,mislim da treba u bolnicu."nekako se snašao i uspjeo smisliti ovo.
H:"tu sam za pet."nekako zabrinuto je rekao i prekinuo poziv.
C:"slušaj me,glumit ćeš da ti je loše,okej?"zbunjeno ga gledam,ali se odlučim to napraviti.
C:"dođi."okrenuo me prema sebi i nešta mi stisnuo na vratu.
Kroz par minuta sam se osjećala opušteno,kao da se ništa nije dogodilo.C:"doći ću u bolnicu do tebe,a ti,samo mu probaj reći da sam bio tu!"dao me Stefanu u ruke i izašao iz stana.
Nakon tih 5 minuta,Harry je ušao u stan i došao do nas.H:"šta je bilo?"prišao mi je pipajući mi čelo.
S:"ne znam,nije joj dobro."uzeo me od Stefana i krenuo samnom van zgrade.
Kako me nosio do auta,počela sam gubiti svijest i sve šta sam čula je neko mumljanje.H:"Malena,ostani budna."
.................H:"oprosti,nisam htjeo da te toliko boli,nisam htjeo da te uopće boli,samo...Samo sam htjeo da me slušaš i sve je moglo biti savršeno."sve oko mene je mutno,ali se razčisćava.
Osjećam nečiju ruku na svojoj i osvrnem se okolo sebe i ugledam Harrya kako me promatra.
Nije ništa rekao,samo mi je prišao i zagrlio me.H:"kako si?"mogla bi nabrajati tri dana.
A:"usrano,boli me,mrzim te,pusti me."nekako sam rekla ono šta stvarno osjećam.
H:"znam,znam,ne mrziš me i neću te pustit."uvukao se u deku pored mene stvarajući mi pritisak.
A:"miči se od mene,mrzim te,upropastio si mi život i ako me ne ubiješ ti,sama ću!"izderala sam se koliko sam glasno mogla.
H:"pogledaj me."okrenuo mi je lice prema njemu,ali sam žmirila ,nisam ga htjela vidjeti.
H:"Allice,pogledaj me!"stisnuo moje ruku na šta sam otvorila oči i ugledala njegove.
H:"malena,vo....."
Taman u trenutku kada je krenuo reći nešta,doktor je ušao.D:"molio bih vas da izađete,trebam popričati sa Allice."bez pogovora je to i napravio.
D:"Allice,ovakva je situacija. Našli smo čip u tvom tijelu koji nebi smjelo dirati."sad mi je jasno kako me Harry uopće pronašao svaki put i šta mi je Chris čačkao po vratu.
D:"a drugo,da ne odugovlačim...Allice trudna si."presjeklo me kada je ovo rekao,to je nemoguće.
A:"ne,nisam."Pokušavam se pribrati,ali mi neide.
D:"jesi zlato,ja ću šutjeti i neću nikome reći,ali ćeš sama morati jer bi mogla imati problema pri porodu."
Izašao je iz sobe,a za njim je ušao Harry.H:"šta kaže?"došao je do mene i sjeo na krevet.
A:"ništa."sigurno ću mu reći za ovo,pa nisam luda.
H:"Allice,šta je rekao?!"
A:"stavio si čip u mene!!!Bolestan si,bolestan!!"odahnuo je s nekom lakoćom.
H:"jesam,i to baš zbog ovoga. Jedino tako znam gdje si kada poželim."u meni se stvara tolika mržnja prema njemu, da to nije za opisati.
A:"jebi se,samo me uništavaš!"nije čekao ni sekunde,pokupio se van sobe i ostavio me.
3th POV.
Kako ju je Harry ostavio u toj praznoj sobi,imala je dosta vremena za razmišljanje o svemu i proletio joj je cijeli život kroz glavu.
Ustala se iz kreveta i odlučnim koracima ušetala u kupaonicu sa idejom da konačno završi sve.Elooooo piplsi 😂
Nije nešta nastavak,ali kraj je jako blizu i počinje škola tako da neću imati vremena kao prije pa sam odlučila skratiti ovo.
Počinjem novu knjigu koja će biti o na neki način o mitskim bićima,ali će biti svega i nadam se da ćete htjeti baciti pogled.
Kroz par dana bi ju trebala objaviti,ali to ću vam još javiti.
Ugl knjiga se zove:My Wolf.Uživajte u nastavku jer nam ostaje još samo jedan😘
Vote/com???