H:"prodat ćete mi vašu kćer."zapela mi je knedla u grlu i nisam mogla vjerovati šta govori.
M:"š-šta si ti umišljaš,radije ću umrijet!"ja ne vjerujem,koliko je on đubre. Bez obzira šta je mama tu s njim izašla sam van iz sobe i ušla u WC.
Suze su mi se spuštale niz lice,taman kad pomislim da usprkos svemu može biti normalan,nije.
Ušla sam u jednu od kabina i spustila se uz zid.H:"malena,di si?"zašutila sam kako me nebi čuo,ali svejedno sam ja čula teške korake kako mi se približavaju.
Kabina se otvorila,a on se spustio do mene.H:"zašto plačeš,nemoj."krenuo me uzeti u ruke,ali mu nisam dala.
A:"t-ti sad o tom razmišljaš,ona tamo leži i nije joj dobro,a ti brineš samo o svojoj guzici!?"podigao mi je glavu da ga gledam.
H:"kao prvo ne deri se,a drugo ti si i tako samo moja,a ja svoje stvari ne djelim!"
Strože je rekao i povukao me na njega kao da sam beba.
Tako me iznjeo van i ponovo ušao u mami u sobu.M:"spusti ju!"mama se bjesno izderala na njega,a on joj se samo nasmijao.
H:"gospođo,ako do sad niste shvatili,usprkos svemu ona je moja,a samo želim to potvrditi da se zna."
Ja ne vjerujem o čem on sad priča dok ona leži tu.M:"ne,nije!To je moja kćer i kunem se da ću te ubiti ako ju pipneš!"oni se sad kao dvije budale svađaju tu oko mene,dok sam ja u njegovom zagrljaju.
H:"mislite da već nisam,da samo znate šta sam joj radio,zar ne malena?"nasmijao se,a meni su se sve te stvari vratile u glavu.
M:"idiote,crkni!!"nasmijao se ponovo i okrenuo me da ga gledam u oči.
A:"p-pusti me dolje."tiho sam rekla,ali je napravio nešta neočekivano.
H:"prvo ovo,a onda si slobodna."prislonio je svoje usne na moje i to je dosta dugo trajalo,ali sam uspjela prekinuti.
M:"Allice?"mama je razočarano pogledala u mene,ali sam znala da nisam imala drugog izbora.
H:"i gospođo Victoria,mislim da smo se dogovorili,meni Allice,a vama operacija."mama je odma odmahnula glavom'ne' i nastavila piljiti u mene.
A:"n-nije mi dobro."dotrčala sam do umivaonika i ispovračala i one palačinke šta sam pojela.
M:"mila,jesi dobro?"mama se pokušala ustati,ali je stala kada je vidjela Harry kako je došao do mene i dok mi je držao kosu rukom je prelazio preko leđa.
Ubrzo sam završila i Harry mi je pobrisao usta.M:"odi se doma odmorit pa mi se javi kad ti bude bolje."Klimnula sam glavom'okej'i krenula van,ali me Harry opet uzeo kod sebe.
H:"Max,ideš s nama da ostavimo mamu da se odmori."uzeo je i njega za ruku i poveo ga van.
M:"ono ni ne pomišljaj,radije ću umrijet nego ju dati tebi!"viknula je,ali je taman zatvorio vrata.
H:"idemo u zgradu."Max je onako preko klinca pogledao Harrya,a ja sam samo uspjela reći.
A:"h-hoću doma."prepustila sam se u njegovim rukama i ušli smo u auto.
Taman kako sam pomislila da ćemo otići u zgradu,stao je pred kućom i iznjeo me van.
Max je odma uletio u kuću i potrčao prema svojoj sobi.
Harry me spustio na kauč u dnevnoj i produžio u kuhinju.H:"izvoli."dao mi je čaj koji sam odma počela piti.
A:"nećeš to napravit,jelda?"s nadom sam upitala,jer stvarno ne želim biti s njim.
H:"ti dobro znaš da ja ne volim dijeliti ono šta je moje,a s njenim priznajem,mogu sve."gledam ga s pogledom punim gađenja iako mi je i to trenutno teško koliko mi se vrti.
A:"bolestan si."na ovo mi se samo nasmijao i prišao mi.
H:"medena,tvoja mama je jedina bolesna i samo ju ti možeš spasit."
Ne vjerujem dokle njegova pohlepa može ići.A:"od njih me nećeš odvojit."ne može to napraviti opet.
H:"ako budeš dobra,viđati ćeš ih."sjeo je do mene i upalio Tv.
Približio me sebi tko da mi je glava na njegovim prsima i tako sam utonula u mirisni san.
....................
H:"malena,budi se,mama ti treba na operaciju,a pravi probleme."trgnuo me iz sna Harryev glas i Maxovo skakutanje po kući.A:"ajde,oblačite se i idemo."viknula sam,a tek nakon šta sam protrljala oči shvatila sam da su obučeni.
Otišla sam u svoju sobu i presvukla se.
Čim sam sišla oni su već bili spremni u autu.H:"sviđa mi se suknja,baš me zanima šta je ispod nje?"podsmjehnuo mi se, onda sam čula Maxa kako mu se smije.
H:"šta je malac?"nekako sretno ga je upitao,na šta je Max još zaigranije odgovorio.
M:"pa kako ne znaš šta joj je ispod suknje?"opalio se smijati iz meni nepoznatog razloga,ali oke,djete.
H:"ne brini,brzo ja saznam stvari."nakon ovoga sam se isključila i samo čekala da dođemo.
..........
Konačno. Istrčala sam iz auta i otišla prema njenoj sobi.D:"gospođo,nemamo vremena za ovo."odma na ulazu sam čula kako se prepire s doktorom da ne želi.
M:"srećo,došla si."uletila sam joj u zagrljaj koji je doktor prekinuo.
D:"molim vas,operacija je spremna."
Taman su Harry i Max ušli,a ja sam morala mami koja nikako ne želi svoje dijete dati onom debilu reći ono šta će ju slomit.A:"žao mi je mama."
Elooooo piplsi 😂😂😂
Tadaaaa!!!!
Nadam se da će vam se svidjeti.Vote/com???