part 6

4.1K 171 5
                                    

A:"žao mi je mama."rekla sam dok su nam objema suze navirale na oči.
Doktor joj je dao inekciju za uspavljivanje i otišli su.
Sjela sam na krevet i osjetila dvije velike ruke okolo sebe.

H:"bit će dobro."otisnuo mi je poljubac na rame i ostao sjediti tako.

A:"šta ako joj se nešta desi?"okrenuo me prema sebi i podigao mi glavu da ga gledam u oči.

H:"neće,ne brini."od jada sam se stisnula uz njega i čekali smo da završe s mamom.

M:"Alli,mogu gore u igraonu?"klimnula sam glavom'da' i otišo je. Barem jedna briga manje.

H:"odspavaj, zvat ću te kad ju dovedu."nisam htjela,ali je legao na krevet zajedno samnom i mazio me od čega sam bila užasno umorna.
..................
H:"malena,budi se."Čujem Harrya kako me zove,ali se ne obazirem već ostajem spavati.

H:"bebooo!"produžio je rečenicu iako mu ni to nije pomoglo,samo sam se preokrenula i nastavila.

H:"znači tako ćemo?"čula sam kako se smiješka i ubrzo osjetim njegovu ruku kako se spušta sve niže i niže.
Čim me dotakao skočila sam s njega kao majmun i pogledala okolo sebe.

H:"pa dobro jutro malena,mamina operacija je super prošla i može već sutra doma."jedna dobra vijest u ovih par dana.
A:"prvo:nisi normalan. Drugo:di je ona?!"viknula sam nimalo svjesna šta će slijediti.
Došao je do mene i uhvatio me za čeljust dok je Max prestrašeno promatrao.

H:"prvo:ti meni nećeš nabrajati!!Drugo:još se jednom izderi,polomit ću ti vrat!"Ispustio mi je glavu i konačno smo odahnula.

H:"idi vidi mamu,i idemo."zbunjeno sam pogledala prema njemu.

H:"idemo u zgradu. Max hoćeš s nama ili ćeš ostat s mamom?"sagnuo se do Maxa i nekako umiljato ga upitao.

M:"budem ostao,otići ću doma kad budem gladan."Harry je klimnuo glavom i pokazao mi da se požurim.
Izašla sam do soba na intenzivnoj i potražila mamu.
Nakon par minuta ugledala sam u skromnoj sobi mamu kako leži.

A:"mama?"pokušavam ju probuditi i nakon nekog vremena,otvara oči i promatra okolo sebe.

M:"v-vode."dodala sam joj čašu vode i popila je nešta malo.
Odložila sam čašu na stol i prišla mami.

A:"kako si?"krenula je nešta reći,ali je zastala sa čudnim pogledom na licu.

A:"mama?"okrenula sam glavu prema
Vratima i ugledala Harrya kako čeka i gleda u nas.
On se samo podsmjehnuo i laganim koracima došao do mene.

H:"pa Victoria,nadam se da vam je bolje."mama se uznemirila na njegove riječi i stisnula mi ruku.

H:"bilo mi je zadovoljstvo poslovati."pokazao mi je prstom kreni pa sam se bez pogovora ustala.

M:"A-Allice?"očajno me pogledala dok su nam se objema suze skupljale u očima.

H:"joj dajte,dosta drame,idemo."povukao me zasobom bez ikakvog osjećaja i i ubrzo smo se našli u autu na putu prema zgradi.

A:"gladna sam."bezvoljno smo rekla i gledala kuće vani.

H:"napravit ću ti nešta za jest kad dođemo doma,a onda imamo cjeli dan za nadoknaditi sve."perverzno se nasmijao dok mi je rukom prelazio po nozi.

A:"spava mi se."pokušavam se izvući koliko mogu,ali ne vjerujem da će mi to upaliti.Najednom mu je zazvonio mobitel i javio se.

H:"šta hoćeš?"

H:"dolazim."naglo je preokrenuo auto i ubrzao. Nisam htjela ništa pitati jer je živčan užasno i ne želim to pogoršavati.

H:"veži se."povukla sam pojas na sebe,a onda je ubrzao i kroz moje tjelo je prošao toliki adrenalin da se ne može ni opisati.

A:"uspori!"imam osjećaj kao da ćemo završiti u kanalu,ali on ne staje.

H:"jel možeš šutit malo?!"izderao se na mene i još ubrzao.

A:"ne mogu!!Ja ni ne želim bit ovdje,ali neee,Harry mora bit debil i sve pokvarit!!"sad sam ja ta koja se dernja jer mi je prekipilo.

H:"ne deri se!!"stišće volan i vidim kako mu se čeljust stisče.

A:"hoću,da nisi ono napravio,nebi ja bila ovdje,a ti,ti bi i dalje prodavao one djevojke i imao brdo novaca!!!"
Odjednom je auto zakočio,a vrata s moje strane se otvorila.

H:"izlazi!"to sam i napravila,bolje to nego da budem s njim cijelo vrijeme.

A:"jebi se!"zakupila sam vratima i krenula pješke natrag do kuće.
..............
Već je noć i tek sam na pola puta,a nemam ni više snage.
Odlučim se odmoriti na klupici pored neke kuće,nije nešta,ali okej.
Cijelo vrijeme sam imala osjećaj da me neko promatra,ali kad se god okrenem nikog nema.
Taman kad sam se krenula ustati osjetila sam nečiju ruku na ustima i preko struka.

X:"budi tiho!"

Elooooo piplsi 😂

Znam nije me bilo dugo,ali bila sam zaokupirana gledanjem serija🤣

Nadam se da će vam se svidjeti nastavak i uživajte.

Vote/com???

Posvojena 2Donde viven las historias. Descúbrelo ahora