X:"budi tiho!"nečiji muški glas me tjera na vrištanje,ali ništa od tog.
Izmičem se kao crv,šta uzrokuje da me još jače pritisne.X:"slušaj,maknut ću ruku,ali moraš bit tiho,razumiješ?"potvrdno sam klimnula glavom i nakon par sekundi kad smo se smirila pustio me.
A:"šta hoćeš od mene?"pokušavam si izvući ruku koju je stisnuo.
X:"o ljepotice,ja,ja ne želim ništa od tebe,ali ćeš mi pomoći da dođem do onoga šta je moje."sve me strah o čemu se tu radi.
X:"ulazi u auto."smireno je rekao i pogurao me unutra.
A:"miči ruke s mene."nasmijao mi se na šta sam ga instinktno nogom opalila u prepone i šakom u lice.
Pao je na pod i iskoristila sam tu priliku.
Počela sam bježati šta sam brže mogla u nadi da će Harry doći,ali ga nema.
Mrzim ga,istina,ali sad bi dala sve samo da je tu i da me zagrli onako kako samo on zna.
Istrčala sam skroz niz tu ulicu i uletila u prvo dvorište koje je bilo otvoreno.Xx:"izvini,trebaš nešta?"neki dečko mi je prišao,a ja sam onako uzdihano gledala okolo sebe.
A:"p-pomozi mi,molim te,ubit će me."
Okretala sam se i čim sam ugledala veliku mušku sjenu,počela sam paničariti.Xx:"hej,smiri se,nitko te neće ubit."pokušao me smirit,a onaj lik nam se sve više približavao.
X:"Allice!!!"stao se derati i dotrčao je do dvorišta.
A:"p-pusti me,šta sam ti ja skrivila?!"suze mi se skupljaju u očima dok me ovaj dečko stavlja iza sebe.
X:"ti se miči ko ne želiš probleme,a ti.
Kao prvo sjebala si mi kurac i lice,a sad ako ne kreneš u auto,to ću i ja napravit!!"
Nisam se pomicala,a on je samo odpuhnuo i gurnuo onog dečka hvatajući mene preko ramena.A:"pusti me!!!"dernjam se kao budala dok me trpa u auto i zaključava ga.
X:"začepi!!"sjeo je naprijed i počeo voziti.
..........
Nakon pola sata dernjave da me pusti,stao je s autom kod nekog gradilišta i izvukao me iz auta.X:"hodaj!"pogurao me naprijed i ušli smo u neku kuću.
Dok smo prolazili kroz hodnik,čula sam vriskove djevojaka od čega mi se ledila krv u žilama.X:"malo smo se prepali?"nasmijao se i gurnulo me dalje.
Uvukao me u neku prostoriju i bacio na pod.Xx:"o Bene,koga to tu imamo?"prišao mi je neki ćelavi nabildan lik i podigao mi glavu.
Xx:"Allice. Kako si do nje došao?"pokvareno se nasmijao i to upitao Bena.
B:"zapravo bilo je jednostavno. Ono govno ju je izbacilo nasred autoputa."
Xx:"Harry se nikad neće promjenit."kipim,ovi mi se tu smiju,a okolo mene su preplašene djevojke.
A:"naći će vas i sve pobiti,a kad se to desi,potrudit ću se da ostaneš bez djece trajno."uputila sam pogled pun mržnje Benu,a onaj tip se nasmijao gledajući u Bena.
Xx:"nemoj se previše nadati slatkice,već večeras ćeš završiti kod nekog dedeka koji će te jebat dan i noć,a da to Harry neće znati."uhvatio me pod ruku i odgurao me do ostalih djevojaka.
Njih dvojica su nešta pričali i taman kako se Ben krenuo pokupiti stao je ispred mene.B:"ništa osobno,samo,Harry je prodao moju djevojku i sad će platit."molim??
Mislim znam da je prodavao djevojke,ali o čem ovaj priča.A:"misliš da ja njemu nešta značim,pa radije bi bila s nekim dedom nego s njim,samo mi činiš uslugu!"proderala sam se oko znam da lažem,ali pokušavam se izvući.
B:"značiš ti njemu više nego šta misliš."izašao je van i ostavio me sa onim tipom i uplakanim djevojkama.
Xx:"vidim srećo,tebe nije uopće strah,a pogledaj njih. Jadnice koje će biti ili robovi ili mrtve."ove djevojke su se još više rasplakale,ali sam se trudila da me to nimalo ne pogodi.
A:"crkni!"pljunila smo mu ravno po faci,na šta se samo nasmijao i to obrisao.
Xx:"samo ti daj,ta tvoja sigurnost će proći skoro."izašao je i sad sam ostala s djevojkama koje ne žele komunicirati.
A:"ne vrijedi vam plakati."rekla sam i ustala da se prošećem po prostoriji.
X:"tebe nije strah?"bojažljivo me upitala jedna od djevojaka.
A:"čega,znam da će doći po mene,a i ako ne dođe,jebiga nisam imala sreće."više mi nije ni do čega,samo bi htjela leći u krevet.
X:"ti znaš zašto smo mi ovdje?"to je koliko ja mislim retoričko pitanje,ali da shvaćam i nimalo mi se ne sviđa.
A:"da,ovaj...ja sam Allice."pružila sam joj ruku koju je prihvatila.
X:"Tena."nekako se tužno osmjehnula.
A:"jel ima ovdje išta zanimljivo?"pogledala sam okolo sebe i zastala na velikom stolu kao za urede.
T:"nemoj mu kopati po stvarima,nećeš dobro proći."slegnula sam ramenima i pošla do stola kopajući po ladicama.
One me gledaju kao da nisam normalna,ali šta ću sad kad sam tu.
Nekako sam iznenađeno uzdahnula kad sam našla karte u stolu.A:"znate igrat belu?"prišla sam im sa smiješkom,a one su me samo čudnim pogledom odmjerile.
T:"ti stvarno nemaš nikakvih briga?"tena mi se nasmiješila koliko je mogla i stala da igra belu samnom.
Nakon par minuta su na me pridružile i ostale cure.
...............
Vrijeme nam je brzo prošlo iako nismo znali kako je vani ni koliko je sati,ali smo već bile umorne.
U sobu je ušao tip od maloprije i odmjerio nas sve,a onda posebno mene.Xx:"vidim,tebi se živo jebe za tvoj život?"prišao mi je i uzeo mi karte iz ruku.
A:"šta hoćeš,ja bar imam kakav takav život,a ti,pa pogledaj se...Radiš za druge kao poslušno pas."unjelia sam mu se u facu i nasmijala šta ga je razbjesnilo.
Xx:"nebi rekao,misliš da ne znam kakav je Harry. Vjerojatno te već prvu noć izjebao i mučio."sve mi se ponovo vratilo,ali sam povukla to u sebe.
A:"a jel možda i tebe pa da znaš kako je to?"1:1 bratec. Samo se nasmijao i stao do vrata.
Xx:"krenite!"sve su se ustale s poda i krenule za njim,a ja sam jedina sjela tamo i čekala dok je šizio.
A:"morati ćeš me iznjeti,ako želiš da budem tamo."prekrižila sam rukama,a on je to i napravio.
Xx:"nećeš se samnom zajebavat kurvo pokvarena."zabio mi je nešta u ruku,ne znam šta je,ali boli užasno.
Nakon opiranja cjelini hodnikom ušli smo u neku prostoriju koja je gledala prema nekoj pozornici i brdo ljudi na 'tribini'.Xx:"čim vas se pozove ima da ste izašle na pozornicu."on je izašao van i odma se čulo.
X:"počinjemo!"svi su se stišali i prvi broj je pozvan.
X:"broj 1! Jade Wine,16 godina,prirodna crnka tamnije puti visoka 170 cm i teži 59 kg."Neki tip ju je izveo van dok se otimala,a ubrzo su se čule cijene kako padaju.
Prodana je nekom starijem tipu i izveli su je iza.X:"broj 2! Tena Robins,visoka 168 cm i teži 57 kg."opet isto,cijene padaju,i prodana je nekom zgodnom tipu.
X:"broj 3! Allice Twist,prirodna plavuša,plavih očiju i svjetle puti. Visoka je 163 i teži 42 kg."neki tip me izveo na pozornicu i stavio u sredinu.
Ništa nisam vidjela,sve je bilo zatamnjeno,samo sam ja bila u svjetlom krugu.
Ista stvar cijene su počele padati dok je mene ogromna nervoza hvatala.Xx:"5 000 000$!"viknula su dva glasa iz publike i čekić je lupio.
Haaa,vratila sam se😂😂
Ovaj je čisto tako iz dosade,ali uživajte 😘Usput,znam da su xxx xx x iksići zbunjujući,ali nahhh.
Vote/com???