part 12

3.9K 188 21
                                    

H:"stani malo. Došao sam iz jednog razloga,a to je da ne odem,a da se ljutiš."one se zajebava,nadam se da da,pa mrzim ga.
Prebije me i svaki put poslje toga kao da se ništa nije desilo.

H:"znam da ćeš se i dalje ljutit,ali kad si zločesta djevojčica,onda budeš kažnjena."i dalje me gleda,ali se ja trudim zuriti u pod.

A:"m-možete otvorit?"čekam da otvori,ali nikako.

H:"prvo me pogledaj."podigao mi je glavu da ga gledam u oči i prislonio je svoje usne na moje.
Nisam čekala ni sekunde, okrenula sam glavu i rukavom pobrisala usta,ne želim ništa njegovo na sebi.

H:"toliko sam odvratan?"upitao je sa nekom ne objašnjivom facom.

A:"d-da,vrata???"stisnuo je gumb za odključavanje i izletila sam iz auta u kuću.

3th POV.

Allice je iznenadila svoju malu obitelj koja ja bila presretna što ju napokon vidi.
Koliko god ona htjela ostati,Harry je čekao da ju odveze u propast,ali jedina dobra stvar šta joj se desila je odlazak Harry iz grada.
Konačno se vratila normalnijem načinu života,jedina prepreka joj je bio Stefan.

Allice POV.

Z:"može malo privatnosti?!"Zoe je stala ispred Stefana koji je za nama krenuo i u WC.

S:"požuri."ostao je stajati vani dok smo mi konačno ostale same,barem na tih 10 minuta.

Z:"kako živiš s njim?"stala je ispred umivaonika umivajući se.

A:"okej je,ali prati posvuda."taman kako sam to rekla,u WC su ušle neke ženske iz razreda.
Malo je to ne obično,ali pola razreda ni ne znam.

X:"Allice,Zoe jel dolazite danas na zabavu?"(tulum,žurka,party..kako hoćete😂)
Nisam stigla ni promisliti Zoe je već potvrdila dolazak za obadvije.

X:"vidimo se onda u osam."izašle su iz wc-a,a ja sam Zoe prostrjelila pogledom.

A:"stvarno?!kako bi se ja trebala njega rješit?"

Z:"snađi se,dugo nisi bila vani...Zapravo,uopće ne ideš van."zaključila je i povukla me van wc-a.
Ostatak vremena u školi sam smišljala kako bi se riješila Stefana,jer je zabava za 2 sata.
Čim smo došli u stan,uputila sam se u sobu i počela kopati po ormaru.
Savršeno!Našla sam neku usku,lijepu crnu,kratku haljinu i s njom ušla u WC.
Nabacila sam malo šminke na sebe i konačno završila.
E sad.....
Uzela sam mobitel iz džepa i nazvala Stefana.

S:"zašto me zoveš na mobitel?"eh da...

A:"išla sam po knjige i izapela sam tavanu i ne mogu maknut nogu,a boli."
Lakše mi je čim sam ovo rekla,jedan dio plana je gotov.

S:"stižem."lagano sam izašla iz sobe gledajući kako Stefan trči do tavana.
Čim sam čula kako se tavanska vrata otvaraju,protrčala sam kroz hodnik i uzela jednom od Harryevim ključeva.

S:"Allice!!??"fuckkkk!
Trčim šta brže mogu i ulazim u auto.
Nisam dugo čekala,već sam upalila i nagazila po gasu gledajući Stefana kako trči iz zgrade.
Trznula sam se na zvuk mobitela i javila se.

Z:"di si?"

A:"tamo sam za dvije minute,uspjela sam zbrisat."odahnula je,a ja sam prekinula i nastavila vozit.
.........
Kroz par minuta sam se našla ispred Sarine kuće u kojoj je zabava.
Kako sam izlazila iz auta,zadobila sam puno pogleda,a onda sam se osvrnula na auto.
Nisam ni gledala koji uzimam,a to je u ovom slučaju crni PORSCHE.

Z:"hejjj!!!!"zaderala se i povukla me sa sobom unutra.

Z:"konačno da i ti ideš van."ušle smo u krcatu kuću i sjele do kuhinjskog šanka.

A:"neću dugo,ne želim da me nađe."
Prebacila se s te teme i počela mi je pričat o svemu i svačemu,a moram priznati bilo je zanimljivo.
Kako je večer postajala sve burnija,bile smo sve više pripite.

X:"zdravo dame,jeste za piće."neki lik je došao do nas dvije i ponudio nam votku u čašama.

Z:"daj to."opustile smo se i počele plesati zajedno sa ostalima.

Xx:"3,2,1!!!!!!"ispili smo sav alkohol iz čaša i ponavljali runde.
Nakon nekog vremena,došao je i DJ.
Puštao je glazbu dok smo se mi natjecali tko će više popit.
Taman prije nego ću izliti tekućinu iz čaše niz grlo,muzika prestane i svi se okrenemo prema vratima.
Prizor koji sam ugledala me nasmijao umjesto da me preplaši.
Stefan je bjesno gledao u mene približavajući se.

S:"kreni van i spusti to!!"i evo ga,muzika se vratila.

A:"daj se opusti,dođi!!"viknula sam da me čuje i krenula ispit,ali je čaša završila na podu,a sa druge strane je stajao Harry.
Povukao me za ruku i ubrzo smo se našli u WC-u,ja,on i Stefan.

H:"kako ti je uspjela pobjeći?!"izderao se na Stefana.

S:"zvala me na tavan i pobjegla je s autom."

H:"i opet si se napila kurvo prokleta,a ti ju nisi zaustavio!!"odvalio mi je šamar od kojeg sam se bome otrijeznila.

H:"gledaj i uči,za ovo te plaćam."obratio se Stefanu odvukavši mene do WC školjke.
Stisnuo mi je čeljust toliko da su mi se suze skupljale.
Odjednom sam osjetila njegove prste u mojim ustima kako dosežu sve dublje u grlo.
Smučilo mi se i sva tekućina je počela izlaziti iz mene.
Konačno sam stala i uhvatila malo zraka.

H:"ja ne mogu otići na jebena tri dana,a da ne napraviš sranje!"podigao me s poda preko ramena.

Elooooo piplsi 😂
Evo još jedan danas.

Usput hvala vam na komentarima i votovima,puno mi znače.
Uživajte😘😘😘😘😘

Vote/com???

Posvojena 2Donde viven las historias. Descúbrelo ahora