H:"gore!!!"izderao se na šta sam potrčala u sobu,znam da sam najebala,ali možda malo manje.
Sjela sam na krevet i čekala...
Vrata su se naglo otvorila i u sobu je ušetao Harry s kaišem.A:"n-nemoj, m-molim t-te."očajno govorim ,a on me prebacuje preko koljena skidajući sve s mene.
H:"kao prvo lažeš mi,onda se napiješ i koliko ću ti puta morat ponavljat za obraćanje!!"on se zajebava,nadam se.
Lupio me s kaišem na šta sam zacvilila.
To je ponovio više puta,a ja nisam mogla više.
Molila sam ga da stane,ali nije.A:"n-n-nemogu v-više, m-molim v-vas."jedva govorim no on me kao i inače samo ignorira.
H:"šta me moliš?"ako sad ne umrem ne znam kad ću.
A:"p-prestan-ni-t-te."okrenuo me sebi da ga gledam ravno u oči i nasmijao se.
H:"daj mi jedan dobar razlog zašto bi stao?"najradije bi ga zadavila,ali ne mogu i vjerojatno nikad neću.
Šutila sam kao i u većini slučajeva.H:"nemaš ništa,mogao sam i mislit."odvalio mi je šamar i izašao iz sobe.
Kao i uvijek,čim napravi nešta,prva opcija mu je pobjeći.
Pokušala sam se smiriti i staviti glavu na jastuk,ali je bol bila užasna.
Odjednom se sve okolo mene počelo crniti.
...................
S:"Allice,ustani moraš u školu!"iz dubokog sna me budi kucanje na vratima i koliko god htjela odgovorit,teško je i trenutno najbolje je da šutim.S:"Allice!!"i dalje stoji ispred vrata i dere se.
S:"otvori ili ću sam!"čekam,čekam i još čekam sve dok nisam ugledala odvaljena vrata na podu.
Zbunjeno me pogledao i došao do mene.S:"ustani se i kreni,ne želimo da kasniš,a prvi sat ti je Harry."smučilo mi se čim je spomenuo njegovo ime.
Skinuo je deku s mene kako bi se ustala,ali je začuđeno zastao.A:"t-tablete."jedva sam izgovorila,ali on i dalje ništa ne radi,gleda me sa sažaljenjem.
S:"rekao je da ti ništa ne smijem dati...dođi."uzeo me u ruke i navukao neku dugačku majicu na mene.
A:"m-moram u s-sobu."odnjeo me do sobe i spustio me na krevet.
Ako nitko nije dirao,tablete su ispod kreveta... Jackpot!!S:"šta je to?"gleda me i taman da će mi uzeti, progutam par tableta.
S:"jebemu,znam da te boli,ali nisi smjela uzeti."odpuhnuo je uzimajući me u ruke i tako me unjeo u auto.
...........
Nakon par minuta stigli smo u školu i većina nas je jako čudno gledala.
Unjeo me u učionicu isto kako me unjeo u auto.
Kako me spustio na stolicu tako sam zacvilila dok su mi suze navirale na oči.S:"hoćeš mi u krilo sjesti,bit će ti lakše."klimnula sam glavom 'da',ali u tom trenu kad me krenuo staviti u krilo,Harryev glas ga je prekinuo.
H:"Stefane,spusti ju dolje,zna sama sjedit...Zar ne Allice?"prokleto govno,ubila bi ga.
Imala si prilike,ali si bila glupa.
Javila mi se podsvijest,ali sam ju odlučila ignorirat jer ne želim da još pomisle da sam psihić.
Stefan me spustio na stolicu i sve me počelo boljeti i peći,ali bi trebalo proći.H:"otvorite knjige i imate zadatke...ići ćemo na ploču."svi su otvorili knjige i Harry je prozivao jednog po jednog.
.........
Kako je sat prošao,shvatila sam da me nijednom nije prozvao pred ploču,barem nešta dobro.
Krenula sam van dok me Stefan pratio u stopu.H:"Allice,dođi."zaustavio me taman prije nego sam izašla.
Pokušala sam ga ignorirati,ali me Stefan okrenuo i pogurao prema njemu.A:"p-pusti me!"guram se od Stefana,ali prekasno.
H:"dobio sam poslovne ponude..."prekinula sam ga jer već znam na šta se ovo svodi.
A:"b-briga me,šta ja imam s tim."odbrusila sam mu u facu i za uzvrat dobila šamar. Stoka!
H:"I ostat ćeš sa Stefanom sama na par dana,a poslje škole budi ispred mog auta."čim je završio uputila sam se na drugi sat tj. u dvoranu.
P:"društvo,imamo kros za ocjenu danas."profesor je rekao čim smo se svi okupili.
Kako bi ja trebala trčati ovakva???
Svi su izašli van i priredili se da trče.S:"ti nećeš trčat."Pogledala sam u Stefana,pa u profesora.
P:"svi trče,a to uključuje i tebe."pokazao nam je prema crti,ali Stefan me nije pustio.
S:"neće trčat!"zaderao se na šta je profesor samo odmahnuo rukom i otišao.
.....................
S:"požuri,čeka te kod auta."Stefan je progovorio čim je zvonilo.A:"a zašto m-me ti ne možeš odvest?"draže bi mi to bilo nego da moram sama sa Harryem.
S:"zato šta je on tako rekao,ja sam tu samo kad treba."pokupila sam stvari
i krenula za Stefanom.
Ubrzo smo se našli pred Harryevim autom gdje nas je on i dočekao.H:"uđi,Stefane ti budi u stanu za neka dva sata,imam posla,a poslje moram s tobom popričat."Stefan je klimnuo glavom,a ja sam ušla u auto.
Nekako sam se smjestila iako je ne moguće da me dupe ne boli.
Harry je ušao i pokrenuo auto.H:"boli?"ne znam šta bi mu sad odgovorila,jedino da je šupak.
H:"sama si kriva za to i mislim da to nećeš ponovit."Reci mu,reci sve što mislim,da je najveći gad na svijetu,samo nabrajaj,nećeš fulat!
Opet mi se javlja podsvijest koja je svaki put upravu.
Ali ipak,šutila sam cijelim putem sve dok nije stao ispred moje kuće.
Krenula sam izaći van,ali me zaustavio.H:"stani malo. Došao sam iz jednog razloga......."
Elooooo piplsi 😂
Opet ja.
Pripremam veliko iznenađenje za sljedeći nastavak,uf jedva čekam😂Nadam se da će vam se svidjeti nastavak,but who knows???
Vote/com???