X:"prodano braći Martinez!"šta,kome???Opet me onaj tip odvukao iza pozornice i stao pred neka vrata.
Xx:"vaša je momci."doslovno me gurnuo u prostoriju i sletjela sam u nekoga.
"pa zdravo Allice."obojica su u isto vrijeme rekla na šta sam se začudila
A:"ja...ovaj..."nisam znala ni šta da kažem,jedino šta mogu reći je da sam se usrala od straha.
X:"idemo,nemamo vremena."pogurao me jedan van i ubrzo smo se našli na parkingu sa crnim autima.
A:"nešta vam je ispalo."pokazala sam iza njih i na moju sreću,okrenuli su se zbunjeno,a ja sam uhvatila priliku.
Trčala sam kao nikad do sada,ali sam i dalje na vidiku imala parking.
Zaustavila sam se kad sađ shvatila da uopće ne trče zamnom.
Pogledala sam bolje na parking i iz meni jako poznatog auta je izašao Harry.
Počela sam opet trčati nazad i uletila mu u zagrljaj rušeći ga na pod.H:"oprosti malena,za sve sam ja kriv."
Stisnula sam se uz njega ne puštajuči ga.H:"ne znam šta bi ja bez vas dvojice."zahvalio im se i krenuo natrag u auto.
H:"malena,moraš sjest tamo."klimala sam glavom držeći se za njega.
Ignorirao me je i sjeo za volan zajedno samnom.A:"mrzim te."počela sam plakati one krokodilske suze udarajući ga po leđima.
H:"znam."potapšao me po leđima i nastavio voziti.
Ubrzo smo stigli pred zgradu i unjeo me unutra.H:"malena,jel znaš kako je izgledao taj tip koji te uhvatio?"sjeo je na kauč samnom i počeo me ispitivat.
A:"ammm...Ben."mislim da mu je to i dovoljno.
H:"znači Loren je u pitanju."podsmjehnuo se i počeo mi maziti leđa.
Uzeo je mobitel iz džepa i utipkao broj.H:"pa nadam se da si sretan,uhvatio si ju."priča s njim,čujem ga.
B:"čuj,Loren je još uvijek tamo negdje,a to si ti kriv. I sad je tvoja mala Allice isto tamo negdje."
H:"ubit ću te...zar ne malena?"nasmijao se i stavio telefon između oboje da me čuje.
A:"jel boli faca?"sad se i ja smijem,ne znam zašto,ali me uhvatilo.
B:"kujin sine!"prekinuo je poziv,a Harry me samo najednom poljubio.
Nisam znala šta da radim pa sam jednostavno uzvratila.
Znam da je krivo to šta radim,ali ništa drugo ne mogu.H:"idemo gore."podigao me u ruke i dalje držeći svoje usne na mojima.
Ubrzo sam se našla prikovana za njegov krevet bez ičega na sebi.
Nije čekao ni sekunde,već je bio u meni dok sam stenjala i prolazila rukama kroz njegovu kosu.H:"mmmm malena."režao mi je na uho kao napaljena životinja i stenjao svake sekunde.
A:"ahhh,b-boli,stani!"guram ga jer se previše uživio,ali ne prestaje.
Počeo se sve jače zabijati dok mi je u isto vrijeme pravio ugrize na vratu.A:"Harry!!"grebem mu leđa u nadi da će prestati,ali se samo još više uživio.
H:"tako je malena,vrišti moje ime."bila sam pri kraju i taman prije nego se zakucao iz sve snage u mene,vrisnula sam.
A:"Harry!!!!!"svršili smo oboje,a on se samo bacio pored mene.
H:"ovo je bilo...huhhhh."okrenuo me da ležim na njemu i počeo mi mazit
leđa. Sad mi je još okej,ali sutra ću vjerojatno imat grižnju savjesti zbog svega.H:"spavaj,ujutro je škola."to sam i napravila,prepustila sam se snu na njemu i ubrzo me obuzela tama.
...............
Trzam se na zvuk alarma i prvo šta ugledam je Harryevo lice dok spava.
Tako je...miran,izgleda kao anđel,a onda kad se probudi postane demon.
Krenula sam sići s njega,ali me zaustavio i naglo otvorio te zelene oči.H:"čekaj još malo."obgrlio me i prebacio me ispod njega.
Svoje usne je opet prislonio na moje i tako smo ostali par minuta.A:"zakasnit ćemo."brzo sam se ustala i pokupila svoje stvari kao i on svoje.
Otišli smo u kupaonicu obaviti higijenu. Sekundu prije nego sam ušla u tuš kabinu zaustavio me.H:"ne želiš valjda oprat moj miris sa sebe?"nekako se nasmijao.
A:"zapravo...želim."okrenula sam se da uđem i onda bila pribijena na njega.
H:"hoću da mirišiš po meni,da svi znaju čija si."to je zadnje šta je rekao prije nego je s ključevima izašao van.
........
Silazim iz zgrade i vidim ga kako drži kacigu za mene i pokazuje mi da sjednem šta sam i napravila.
................
Nakon 10 minuta savršene vožnje zaustavili smo se pred školom i krenuli unutra.
Pokušala sam se držati šta dalje od Harrya jer ne želim da me zovu kurvom kako bi većina rekla.
No ni to nije potrajalo,kako sam se penjala,tako me uhvatio za stražnjicu na šta sam poskočila.H:"nismo doručkovali srećo."nekako se nasmiješio dok sam ga ja uspješno ignorirala.
Ušli smo u razred i prvo šta se desilo je Zoe.
Dotrčala je do mene i stala me ispitivat.Z:"pa di si ti,zašto mi se ne javljaš...i šta ti je to po vratu?"navukla sam majicu da se ništa ne vidi pa smo sjele i počela joj pričati.
Naravno,Harrya sam izostavila,ne treba mi još uz sve to problem.H:"imam sjajne novosti,profesor iz tjelesnog danas nije tu tako da si možete birati,hoćete imati još jedan ovakav sat ili ćemo na tjelesni."
Svi su odma bili za tjelesni naravno,pa čak i ja.H:"pošto vas je većina za tjelesni,otvorite knjige i počnite rješavati."svi su se bacili na posao i sat je prolazio.
............
Nakon nekog vremena čulo se i zvono,a svi su se zatrćali prema dvorani.
Ubrzo smo se i ja i Zoe našle tamo sjedeći na klupi i čekajući da počnemo.H:"ovako,profesor je rekao da vam moram upisati ocjene,zato dečki sklekovi sa pljeskovima,a cure spojene zvijezde."dečkima je pasalo,pa i nama.
H:"a poslje možete nogomet ili šta već."zašto on nije profesor tjelesnog???
Mi smo sjele na klupe,a on je s dečkima bio ispred nas.
Čim su počeli on je imao onaj očajan pogled jer nijedan dečko nije napravio kako treba,par je,ali većina ne.H:"jebemu,šta to radite?!ko neke pičke ste!"koji govor😂
U jednom trenu je ostao bez majice dok su sve oči bile upućene na njega.
Počeo je raditi sklekove,a leđa su mu od jučerašnjeg događaja bile izgrebena i od krvi.B:"am profesore,šta vam je s leđima?"Brooke je stala ispitivati dok je on pokazivao njima kako se to radi.
H:"Allice,dođi tu."poslušala sam i dovukla se do njega.
H:"sjedni."bilo mi je čudno,ali ipak sam to napravila.
Počeo je raditi sklekove zajedno samnom na leđima,ali ga je zaustavio Brookin komentar.B:"a sad mi je jasno,kurva je bila u akciji."obratila se meni,a Harry je odjednom stao i spustio me s njega.
Došetao je do nje dok ga je gledala sa strahom.H:"slušaj plastična,još joj se jednom tako obrati imat ćeš problema samnom."
One more...
Ček zaboravila sam ono...Elooooo piplsi 😂😂Mislim da niste ovo očekivali,ali priča se mora provoditi kraju.
Uživajte.
Vote/com???