Nu știam ce se întâmplă. Ce este acea lumina care îmi străpunge ochii. Si chiar nu am putut afla nici în momentul de față. Am leșinat. - 09.05.2016
CAPITOLUL 1
10 . 07. 2018
Mă ridic în capul oaselor și privesc pereții albi din jurul meu. Îmi ciufulesc părul si țin așternutul alb în brațe. Îmi amintesc printre picături petrecerea de aseară. A fost una total nebună. Observ cum ușa se deschide ușor,lângă ea afișându-se silueta unui bărbat bine făcut, cu părul dezordonat, având pe el doar o cămașă desfăcută si o pereche de blugi rupți. Ținea în mână o cana de cafea albă,din care ieșeau aburi. Un zâmbet este afisat pe buzele mele în momentul în care acesta se apropie de pat cu pasi apăsați,dar totuși ușori. Așează cana pe noptiera din stânga mea și se năpustește asupra corpului meu, buzele lui deja fiind lipite de ale mele. Acest bărbat... Acest bărbat poate fi numit "bărbatul viselor mele".
- Bună dimineața,scumpa mea.; vocea lui era fermă, făcându-mă să tresar. Mana i se plimba pe unul dintre picioarele mele fine, corpul meu deja fiind relaxat.
- Bună dimineața,iubitule; ii las încă un sărut pe buzele lui carnoase și imi duc privirea spre ochii lui de un albastru intens, minunat.
- Ti-am făcut o cafea. Observ că încă ești ușor mahmură. Însă, Te rog frumos sa iti revii. Azi avem de pregatit unele dintre detaliie cu privire la nunta. Ok ?
Dau afirmativ din cap și îmi ridic corpul leneș din pat. Simțeam cum ochii lui ma studiază din cap până în picioare. Era plăcut să stiu cum cineva ma priveste in asa fel, deși nu este prima dată când un bărbat îmi admira corpul gol. Dar la el este altfel. Simțeam cum in fața lui as putea sta complet dezbrăcată fara a avea vreun dubiu sau vreo rusine. Doar goală. Eu si el. Era ceva ce nu poate fi numit perfect. Era peste așteptări. Ceva minunat. Mă grăbesc să fac un duș cald, alintându-mi corpul cu toate cremele posibile. Eram fană a produselor de corp, dorind ca intotdeauna pielea mea sa fie fină și plăcută la atingere de către oricine. Mă întorc inapoi in camera, având un simplu prosop in jurul corpului. Il observ pe Eric in fața oglinzii, așezându-și cravata. Fără să observe, mâinile mele îi înconjoară corpul musculos, lăsând un mic sărut pe obrazul lui.
- Sunt nerăbdătoare în legătură cu nunta. Vreau sa fie totul perfect.; un mic oftat îmi părăsește buzele, acesta întorcându-se cu fața la mine. Mâinile lui mari îmi acaparează ambii obraji , simțindu-i sărutul dulce pe fruntea mea.
- Totul va fi perfect. Îți promit.
Într-o oră deja eram gata. Machiată și aranjată. O rochie neagră, mulată imi scotea in evidenta formele accentuate ale corpului iar o pereche de pantofi stiletto îmi făceau picioarele cat mai subtiri si lungi. Imi iau poșeta Valentino din copartimentul găsit în dressing predestinat lor și pășesc pe hol. Eric mă aștepta in fața ușii, ușor încordat și emoționat. Cobor încet scările,usa fiind deschisă de către el , ieșind direct afara. In fata casei ne aștepta mașina,împreună cu șoferul nostru pe care îl aveam de ani buni. Un Mercedes, ultimul model,de lux, urma să ne conducă la cea mai cunoscută casă de modă din New York, de unde trebuia să imi aleg viitoarea rochie pe care o voi purta in ziua nunții. Privind pe geam, vocea groasă a lui Eric îmi întrerupe gândurile amestecate,capul meu fiind întors automat spre el.
- Te voi lua de acolo la ora 14:00. Nu mai devreme,nu mai târziu. O sa ai doi bodyguarzi la ușă. Nimeni nu va avea voie să intre în acea încăpere cat timp tu esti acolo. M-am făcut destul de înțeles?
- Nu trebuie să te alarmezi asa,dragule. Stii doar ca mă descurc. Ne vedem la ora 14:00. Te iubesc.
Ii fur un ultim sărut si cobor din mașină,intrând imediat in clădirea imensa ce se afla in fața mea. Împreună cu cei doi bodyguarzi urc la ultimul etaj. In acea încăpere eram așteptată de însuși Donatella Versace, cea care mi-a proiectat și făcut rochia de mireasă.Ne salutăm prietenește,urmând să fiu condusă spre camera unde mă aștepta minunata rochie. Privesc zecile de rochii ce se aflau în jurul meu, una mai frumoasa decat cealaltă. In mijloc era frumoasa rochie albă,cu o trenă lungă și minunata,având mii de modele drăguțe pe materialul acesteia. Un voal lung era atasat de manechinul din plastic, lângă o pereche de pantofi superbi, cu toc inalt si subțire,perfecți pentru piciorul meu.
11.07.2018.
02:30
Mâinile lui mari și puternice îmi alintau pielea fierbinte,limba lui cat si buzele savurându-mi gâtul și sânii. Il simțeam cum intra cat mai adânc,neavând nici o reținere,corpul meu tremurând din toate încheieturile. Mișcările lui erau repezi,însă atente, creându-mi o plăcere nemaivăzută. Mici muscaturi își aveau locul pe pieptul lui în timp ce unghiile mele îi zgarie spatele bine făcut. Gemete înfundate imi părăseau buzele, simțindu-l tare in mine,de fiecare dată lovindu-și corpul de al meu. Imi lipesc sânii de pieptul lui,degetele mele plimbându-se prin părul lui deranjat.Tremura.Tremura de plăcere.Adoram sa ii simt corpul peste al meu,sa il simt cu totul in mine. Sa stiu ca el va fi de mâine soțul meu.
08:10
Îmi deschid ochii,zărindu-i minunatul chip ,bratele lui strangandu-mă cât mai aproape de el.Stiam ca de maine ma voi trezi asa in fiecare dimineață,însă cu gândul că eu chiar sunt soția lui.Privesc inelul din diamante ce se afla pe degetul meu,urmând să las un mic sărut pe pieptul lui încă fierbinte.Mă ridic,având aceeasi rutina din dimineața precedentă,însă schimbând rochia neagră cu una de un albastru închis.Ii las un mic bilet pe perna de lângă el și plec.
-Am avut puțină treabă disde dimineata. Imi pare rau ca nu te-am anunțat. Ajung acasă cat de repede pot. Te iubesc.
Kristen.-
CITEȘTI
A new beginning
RomantizmKristen trăia într-o lume în care munca și misiunile ei erau pe primul loc. Însă după o nouă misiune urmată de o vizită la spital decide să pună punct acestor lucruri. Doar că ramane cu o treabă nerezolvată, pentru care dorește să îi ceară ajutorul...