@ arjincakir: Yıldızlar yanında sönük
Aşkı kalbi kadar büyük
Bir gün kapımı çalacak biliyorum,
Elinde tektaş bir yüzük💍
2.227 beğeni 1.567 yorum
@ KayacanSefa: Çaldım ve aldım!
@ arjincakir ❤@ dahadahaneler: Mutluluklar!
@ baksensuise: Vay be sizde evleniyorsunuz 😣😣
@ cakirahmet: Can'ım hep mutlu ol!
@ arjincakir: @ cakirahmet Can tanem, sen de hep mutlu ol!
@ sare_2321: Mutlu ol Arjin, çünkü en çok sen hak ediyorsun❤
@ arjincakir: @ sare_2321 teşekkür ederim, siz de çok hak ediyorsunuz
@ cakirahmet ❤@ stalkbebekstalk: ❤
Yorumların bazıları kıskançlık, bazıları saf mutluluk bazıları ise sahte temennilerle doluydu. Normalde söylenenleri dert eder, insanları çözmeye çabalardım. Yersiz bir eylemdi.
Maskelerin altında yatan gerçeklere zaman zaman rastlardım ve inanmak istemezdim. Sonra dan fark ettim ki, en çok kendimi üzüyordum.
İsteme törenim de son ana kadar babamın geleceğine dair umudum yoktu. Onu bir defasında aramış, aşkı buluduğumu kendisini anladığımı söylediğimde, 'inşallah kaybetmezsin' demişti. Ben de gelmeyeceğine inandırdım kendimi Sefa ne kadar gelecek dediyse de inanmadım. Ama nereden bilebilirdim ki Sefa'nın babamla görüşüp, evlenmeye karar verdiğimizi ve isteme töreninin olacağını söylediğini.
Ama değişen şeyler de oldu. Misal ağabeyimin Sare ile evlenmesi... evlilik teklifi aldığım gün, ağabeyimin de evleneceğini öğrenmek içimdeki o küçük Arjin'in kıskanmasına sebep olmuştu.
Bazı geceler onun güvenli kollarına sığınamayacak olmam beni içten içe üzdüğün de ağabeyim her şeyin farkında benimle konuşmuş, neyim olduğunu sorduğunda ona,
"Sare ile seni paylaşmam, tamam seni seviyor ama en çok ben seviyorum. Bunu anlasın." dediğimde tebessüm edip,
"Sare benim sevgilim, sen ise yaşı ne kadar büyürse büyüsün hâlâ küçük kız kardeşimsin. Yerini kimse dolduramaz." demişti.
O gece onunla yatmış, Sare ile konuşurken bir dakika olsun tepesinden inmemiştim. Kolunu belime sarıp,
"Sefa ile konuşurken sana bunları mı yaptım?" diye sorduğunda yüzüne bakakalmıştım. Sefa ile konuştuğum da asla rahatsız etmez, sadece kapının arkasından 'acıktım' diyerek yanına çağırırdı. Kafamı olumsuz anlamda sağa sola çevirdiğimde,
"Sare'ye niye böyle yapıyorsun? Seninle anlaşabilmek için neler yaptı, hâlâ olumsuzun." dediğinde başımı eğip,
"Kıskanıyorum." Adeta kedi mırıltısı gibi çıkan sesime inanamayıp, çenemden tutup yüzlerimizi eşitlediğinde alnıma bir öpücük bırakıp.
"Niye?"
"Beni bırakacaksın. Onunla yaşayacaksın."
"Seni bırakmayacağım, o da bizimle burada yaşayacak. Zaten ne kadar inkar etsem, kabullenmesem de sen de evleneceksin. Tekrar söylüyorum yerini kimse dolduramaz. Sen benim küçük kardeşimsin, büyüdüğümü seninle fark ettim. Babalık duygusunu bile seninle tattım ben. Evleneceğim, evleneceksin... ama hayatlarımızdan çıkmayacağız." diye beni avutmuş kollarında uyumuştum.
Velhasıl istemeden üç ay sonra da bugün sevdiğim adamla nişanlandık. Her evlenecek çiftin başından geçenleri yaşadık. Heyecanla kıyafet bakmalar, utanmalarla geçen çeyiz alışverişi ve niceleri...
Şimdi ise nişandan sonra yemek yemeye gelmiştik. Karşımda ağabeyim ve güzel eşi Sare yanımda ise elimi bir an bile bırakmayan Sefa'ya bakıyorum. Ağabeyimle hararetli bir konuşma içerisinde, durmadan kayınço hitabını kullanıp yüzümüzdeki gülümsemeyi kahkahaya çeviriyordu.
Ben mutluluğu bulacağımı hiç düşünmezdim. Ama yanımdaki adam ile beraber mutluluğu yakalamıştım. Bazı kelimeler vardır, sonu belli eder. Ben size diyorum ki mutluluk sonsuz, mutluluk bitmez...
🍁🍁🍁
Ve Final... hiçbiriniz böyle bir son düşünmediniz değil mi?
İşte bu yüzden böyle bir son istedim, daha akılda kalıcı ve klişelerden uzak olmasını istedim.
Hayat Ateşi bir anda aklıma gelen ve bir anda yazmaya başladığım bir kurguydu. Bilen bilir asla planlı bir kurgu yapmam.
Bu yüzden zaman zaman tıkandım, zaman zaman kısa hatta sadece fotoğraf paylaşımı yaptım.
Mutlu Sonsuz...
***
Ve sizleri diğer kurgularıma bekliyorum.*Sen de gitme|| Texting
*Biz Aslında || Texting
*Di aslında || Texting
*Elif || Texting
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayat Ateşi || Texting ✔
Short Story•TAMAMLANDI• Arjin: Niye sana inanmak isterken o anları hatırlıyorum? Sefa: Çünkü sende bana karşı boş değilsin. Sefa: İnkarı bırak, kabullen, kabullenmekten başka çaren yok. Arjin: Ne de zor oluyor aradıklarını bulmak zar zor, zar zor. Arjin: Pekt...