"Ağabey, konuşalım mı?" Bir cesaretle ağabeyime olan biteni anlatacaktım.
"Konuşalım. Gel bakalım." Açtığı kollarına girip, cesaret topluyordum.
"Bak, sonuna kadar dinleyeceksin. Kızmak yok."
"Tamam, ama kızmama konusunda emin değilim." Derin bir nefes aldım ve söyleyeceklerimi aklımda toparladım. Kollarından yavaşça ayrılıp yüzüne baktım.
"Ağabey benim bir erkek arkadaşım var. Oh be söyledim gitti." Önce yüzüme dikkatle baktı daha sonra tek kaşı kavisle havalandı.
"Güzel şaka, evet gerçekten söyleyeceğin şey neydi?"
"Ne şakası be. Erkek arkadaşım var, hatta sen de tanıyorsun. Sefa." Söylediklerimi idrak edince hızla ayaklandı.
"Ben o çocuğa demedim mi lan senden uzak duracak diye!" Odanın içinde bir ileri bir geri gidip gelirken mırıldanıyordu.
"Ağabey. Dinle beni. Bu zamana kadar seninle buna benzer konularda hiç konuşmadım. Çünkü ilk defa hissettiğim ve ilk defa yaşadığım bu şeyi seninle paylaşmak istedim."
"Dertleşeceğim bir kız arkadaşım yok, derdimi anlatacağım bir annem de yok. Bir tek sen varsın. Bağırıp çağıracağına yanımda olsan?"
Her insanın acısı vardı. Benim de acım annemdi. On yaşımdayken bir hastalık sonucu kaybettim annemi. Annemle beraber babamı da. On yıldır hem annesiz hem babasızdık. Annemin ölümünden sonra babam bizi bıraktı, annemin hatıralarından ve bizden uzaklaştı. Okul masraflarımızı ve gelir gideri karşılıyordu. Varlığı da bir, yokluğuda.
"Güzelim, yapma böyle. Ağlama hadi." Ağladığımdan bir haber düşündüklerimi bir halının altına süpürdüm.
"Tamam, ağlamıyorum. Yanımda olacaksın değil mi? Bak seni sevgilinden bile kıskanmıyorum." diyerek yüzüne baktım.
"Of... tamam demiyorum bir şey. Olur da seni üzerse si..."
"Hop dedik! O lafa devam etme." Bu işte tamamdı. Geriye geçmişimi Sefa ile paylaşmak kalmıştı.
🍁🍁🍁
Nasıl dı ama?
Taslaktaki kurgumu paylaşmayı düşünüyorum.
Sizce ne yapayım?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayat Ateşi || Texting ✔
Historia Corta•TAMAMLANDI• Arjin: Niye sana inanmak isterken o anları hatırlıyorum? Sefa: Çünkü sende bana karşı boş değilsin. Sefa: İnkarı bırak, kabullen, kabullenmekten başka çaren yok. Arjin: Ne de zor oluyor aradıklarını bulmak zar zor, zar zor. Arjin: Pekt...