8.Bölüm

4.1K 230 63
                                    

Sefa: Yazma demiştin diye hatırlıyorum.

Arjin: Doğru hatırlıyorsun.

Sefa: Şimdi sen yazıyorsun?

Arjin: Evet, ben yazıyorum.

Sefa: Alıştın bana değil mi?

***
Bildirim panelinden okuduğum mesajla kendime bir kez daha lanet ettim. Hayır yani ne diye elime sahip çıkamamıştım da mesaj atmıştım ki? Şimdi böyle ona karşı eline bir koz vermiştim.

Telefonu odada bırakıp, mutfağa gidip kiler dolabından çikolataların olduğu kutudan Albenimi aldım. Bu ne muazzam bir çikolatadır. Bisküvinin arasındaki karamel üzerindeki çikolata...

Çikolatayla aramda geçen duygusal bağı telefonumdan gelen ses bölmüştü. Ambalajını açtığım çikolataya üzgün bir bakış atıp, kimin aradığına bakmadan telefonu açtım.

"Çikolatamla arama girecek kadar önemli bir şey yoksa hemen kapat. Zira çikolatamla arama girdiğin için seni şu an pataklayabilirim."

Kısa bir an nefes sesinden sonra kahkaha atan sesi duyduğum gibi ekrana baktım.

Sefa...

"İlahi güzelim, burada çikolata kadar tatlı bir ben varken, ne diye kalori içerikli yiyeceğe bakıyorsun?" dedi, sesi duyunca şaşkınlıktan cevap veremedim.

"Arjin'im orada mısın?" İsminin sonuna gelen sahiplik ekiyle kalbime sıcak hava basıncı uygulanmıştı.

"Niye aradın Sefa?" Kalbimdeki sıcak hava basıncını bilmesine gerek yoktu.

"İnsanda akıl mı bırakıyorsun ki? Attığım mesajlara ne bir görüldü ne de bir cevap verdin. Meğer sen beni çikolatayla aldatıyormuşsun."

"Seni aldatmam için önce seninle aramızda bir ilişki olması lazım. Yani seni aldatmıyorum."

"Bana inanıyor musun yani, bunu mu anlamalıyım? Beni aldatmıyorsan, beni kabul mu ediyorsun?"

Konuştukça sıvıyor, sıvadıkça batırıyordum. Bu duruma bir son vermeliyim.

"Sana inansam ne değişecek?" Ona inansam duyduklarımı zihnimden silebilecek miydim?

"Sen bana bir inan hiçbir şey eskisi gibi olmayacak." Olmayacak mıydı gerçekten; kızlarla samimiyetin dozunu kaçıran, herkesle dalga geçen Sefa olmayacak mıydı?

"Kapatmam lazım. Hoşça kal." diyerek bir şey demesine müsaade etmeden telefonu kapattım. Diyecek bir şey yoktu, yaşayıp göreceğiz.

🍁🍁🍁
Ara vermeden yeni bölüm geldi.

Kurgu nasıl gidiyor? Beğeniyor musunuz?

Açıkçası yorumların azlığı beni demoralize ediyor. Bundan dolayı da kurgudan uzaklaşıyorum.

Beğeniyor musunuz?

Beğenmiyor musunuz?

Pasajlara cevapları verin ki ben de gidişatı belirleyim.

Sizi seviyorum...

Hayat Ateşi || Texting ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin