ΗΡΘΑΝ ΟΙ ΜΠΑΤΣΟΙ ΣΟΥ ΛΕΩ

25 2 2
                                    

Γφγξστγργξχγξ.
Αυτό που διαβάσατε μόλις είναι γραμμένο από τον φίλο της @therealayac αγγελο. Άγγελε πες γεια.
Γεια βλάκες
....
Aya:Ναι βλέπει πολύ 2ξ. Κανονικά τώρα έκανα νηστεία από το ίντερνετ και θα έμενα μακριά για άλλες δεκατρείς μέρες μας επειδή ο κολλητός μου έχει τάμπλετ και είμαι σε έναν παιδότοπο με νιανιαρα χωρίς βιβλίο μαζί μου γιατί να μην το εκμεταλλευτώ.
Angel:Δεν μου δίνουν σημασία για αυτό θ πέσω από τον γκρεμό θα πεθάνω θα πάω να πνιγώ και δεν θα με ξαναδεί ποτέ κανείς εδώ.
Aya:Ο επόμενος Καβάφης. Nerendemia_ πες του κάτι lol αυτό με την κερκόπορτα.
Άγγελος: Ο Τζος είναι ένας καρχαρίας που έφαγε την κρίση και μετά ο μπλα μπλα πήγε στο τέτοιο...στο....τέτοιο...στο... Σκαφος του quint with mad hooper.
Aya:(ένα κοράκι της πατάει το πληκτρολόγιο και την ρωτάει αν το α βάλουμε να δει πεπα γουρουνάκι και μας πριζει αν έχουμε ίντερνετ.) Πριν λίγο έκανα ένα βίντεο και επειδή το το είναι ηλίθιο δεν γίνετε να το ζνεβασω Βαριεμε και δεν ξέρω τι να γράψω. Θα κάνω στην κόλαση.
Άγγελος: Θα γίνω γουτουμοερ και θα έχω και τροχό της τύχης και θα δειχνει σε κάθε βίντεο πιο παιχνίδι θα κάνω την επόμενη φορά.
Aya:Ναι και εγώ στο Scarlet Legend θα έχω τροχό της Αικατερίνης. Ακολουθεί γράψιμο του Άγγελου
Θα γίνω γιουτιουμπερ. Ξέρεις απέξω που είναι τα γράμματα στο ταμπλετ? Εγώ με το τσουρέκι τα βγάζω. Θα θα θα θα θα θα θα έχει τον Μπάτμαν. Και θα έχει και τον δεν ξέρω ποιος είναι! Και τον δεν ξέρω πόσο τον λένε.
Ayano:Βασικά θα είχε πλάκα να κάναμε ένα βιβλίο μαζί όπου έχει βίντεο μέσα αλλά δύστυχος το wattpad ηλίθιο και παρόλο που αφήνει γυμνές φωτό να κάνουνε αυτό το τόσο λογοτεχνικό σάιτ δεν αφήνει βίντεο οπότε ΑΙ ΣΤΗΝ ΑΚΑΤΟΝΟΜΑΣΤΗ
ΑΓΓΕΛΟς:Ξερεις τον αστατορα; Που μοιάζει η λέξη με το εστιατόριο. Και δεν ξέρω πως πήγαμε σε αυτό το θέμα..
Ayano:Εγώ θα κάνω στην κόλαση σας το έχω πει; Πρόσφατα συνηδητοποιησα πως να μεγάλο ποσοστό των χαρακτήρων των βιβλίων μου είναι ςμονσμενιι από αγίους θρησκευτικές φιγούρες μεσσίες και θεούς ειδικά μαζί με όλη την σειρa heathens. Άγγελος πες αυτό με τον παισιοΧτες είδα μια φωτό του σε ένα παζάρι με φιλοσοφικά και αναρωτήθηκαν αν αρέσει στον κόσμο να πουλάνε της φωτογραφίες ;τους για προσκύνημα μαζί με κορνίζες αν;τιμές και βιβλία φαντασίας ο τύπος ψιφιζε δεξιά ή αριστερά;
Αγγελις: τα star wars είναι η αγαπημένη μου τριλογία ταινιών και...και τα λατρεύω τα star wars. Και ο αγαπημένος μου χαρακτήρας είναι ο  dark vader.
Ayano: Nerendemia_ μην τον ακούς εσύ Μέιν στον τζιζας από  την nazareth. Πιο πονάνε ταματια μου ρε φίλε έχει πακιοσκοτασο εδώ μέσα και θα είναι το πολλυ έντεκα το βράδυ και εγώ πρέπει να αποφασίσω αν μπορούσε η νηστεία ή όχι.... Κατά να δω άλλη μια αν κλέβει βίντεο άλιος βγάζω φωτό.

Αριαδνα: Μαζί συγκυρία φωτό. Κατερίνα βγάλω και μια τα νιανιαρα που ουρλιάζουν.

Τώρα έμαθα πος ο άγγελος φεύγει την Κυριακή τέλεια... Βασικά το πήρα απόφαση επειδή Βαριεμε θα κάνω φωτό ντοκουμέντοτο καΦε αυτο

Να ο άγγελος που δεμονιζετε και παυενι επιλιψα ΕΣΕΕ χορεύει ήθελα να πω.

Να και ο παλιόπαιδο τόπος και τώρα θα σας δείξω τη. Φυλακή της Λίλιθ από το burnt τότε που έπεσα με κάτι μόνος.

Άγγελε με χτυπάς την πόρτα θα δεμονιστεις και μετά θα πρέπει να πείσουμε την Τζες από το oh my goddess να κάνει θαυμα ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΕ ΚΟΣΜΟ ΜΑΜΑΚΑ ΜΟΥ ΠΟΤΕ ΘΑ ΜΕ ΣΤΑΥΡΟΣΟΥΝ; και τω α περιμένουμε ξαναβγούμε η πακιοφωτο για να ανέβει επιτέλους το μεγαλείο που. Λοιπόν.... Ώρα να μιλήσουμε.  Ο άγγελος εντυπωσιάστηκε από τις 589 λέξεις ενώ εγώ παλιοαστοσσπρομσυρο δράμα έγραφα 90000 και έκανα την ψοροπεριφανη που είχα πλοκή.
Άγγελος:  ο 2ξ δεν βάζει στα βίντεο ένα κουτάκι με τα μούτρα του και από δίπλα δεν είναι το παιχνίδι πως το κάνει αυτο
Εγώ:Εφαρμογή
Άγγελος: Θα μου την κατεβάσεις; ένας οδοντίατρος εδώ στα καμμένα Βούρλα ξέρεις πος χερεταει; Σαν γελιος.
Αριάδνη: ΜΚΚ ΜΟΛΙΣ ΣΥΝΗΔΗΤΟΠΟΙΗΣΑ ΠΟς ΤΟΣΕΣ ΦΟΕΣ ΜΟΕΡΔΕΨΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΥ ΧΡΗΣΤΟΥ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΜΑΝΙΑΚΟΥ ΜΕ ΤΟΝ 2Ξ ΜΕ ΑΓΓΕΛΟΣ......
ΧΡΗΣΤΟ: ΘΑ ΔΕΙΞΩ ΔΤΟΝ ΘΕΙΟ ΜΟΥ Τ wattpad
Ayano:  Ο πλουσιότερος είναι πραξικοπηματίας αλλά Εξάρχεια του παραδείσου
(Ο θείος του Χρήστο π γελάει και πιάνουμε μια συζήτηση για βιβλία μέχρι να του δείξω το κείμενο με σκατα λόγο)
Αγγελο; πόσα κιλά είσαι; Γιατί όταν γνωρίζω κάποιον καλά με ρωτάει πόσα κιλά είναι εγγεγραμμένοι δεν είμαι πολλά κιλά παντός. Έχω γράψει ένα ποίημα άλλο να το πω; Νινακι μου καλό έλα εδώ σε παρακαλώ για να σου δώσω παγωτό ομοςνοοο το κουτί σένα τονφας όλο εσύ γιατί θα σε πιάσει τζίροι και θα τρέχεις σαν τρελή στην τουαλέτα το πρωί. Που θείος είπε ως είναι πολύ πετυχημένο.
Η αδερφή μου είναι το νινακι
Αδερφή του: Μεγάλωσα είμαι τέσσερα δεν είμαι νινακι.
Εγώ: ποιος θέλει να πει κάτι και να το γράψω;
Θείος: ήξερα μια Αριάδνη παλιά που η ήταν πολύ κλασσική καινοτόμου σοβαρή μεΧρι που γνώρισα μια άλλη που είναι αυθόρμητη πολύ και γράφει σαν τρελή κάθε μέρα το πρωί. Ο Χρήστος  ο ανιψιός είναι και αυτός άγγελος θεϊκό;.

Aynoooooo: τώρα φεύγω Nerendemia_ έχω δουλειά αν θες μπορείς να φέρεις και όποιον άλλο φρικιό σου γρ Βαριεμε καινούργια άγγελος δεν έχει ακολουθους Βασικά θα σου πρότεινα την roselander. Bye



Το βιβλίο της βλακείαςHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin