5.fejezet

1.3K 41 1
                                    

Egy hétig még nyaralok, ezért ha szeretnétek a nyaralásom alatt is fejezeteket, akkor csillagozzátok be ezt a részt! Puszi~
✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿

Többször is váltogatott a melleim között, de ez így pont tökéletes volt. Egyszerre voltam ellazulva, de mégis megfeszülve. Egyszerre voltam nyugodt, egyben elveszettem az eszemet és nagy örömmel engedtem Konradnak, hogy hozzám érjen. Igaz, a nadrág még mindig rajtam volt, de a pólómat az ágy szélére helyeztem. Már nem volt visszaút, terpeszbe nyitottam a lábaimat.
      Konrad egy lépést sem hátrálva rám mászott, én pedig dereka köré fontam lábaimat, ezzel még közelebb húzva őt magamhoz. Kemény dudora forrón égett nadrágjában, még a nyálam is csorogni kezdettx ahogy belegondoltam: Mi lenne ha megntennénk?
       Végülis már mind a ketten elmúltunk 18 évesek, ezért felnőttként nem "illegálisan" tettük volna meg és Konradot sem lehetett volna pedofilnak nevezni, amiért egy kiskorúval van.
       - Alexa.
       - Igen? - Mosolyogva lenéztem rá, de elfelejtettem, hogy milyen pozícióban is vagyunk, ezért az, hogy a mellbimbómat szívogatta, megint váratlanul ért.
       - Annyira finom vagy. Minden, hogy hol puszillak. - Halvány puszit nyomott a melleimre. - Mondjuk itt.
       - Vagy mondjuk itt. - Megcsókolta a nyakamat, majd feljebb megtámaszkodott.
       - De egyenlőre a legfinomabb itt vagy. - Eldöntötte a fejét, aztán ajkait enyémre tapasztotta.

       Arcát kezeim közé fogtam és még jobban rövidítettem a közöttünk levő távolságon, mert szerettem volna keményebben is megcsókolni. Ahogy közelebb húzódott hozzám, az erekciója már tökéletesen érezhető volt, így magamat nem visszafogni elkezdtem ütemesen mozogni fel és le.
      Éreztem, ahogy mosolyra húzta a száját felettem, hiszen vele együtt az én szám is elkezdett felfelé görbülni. Konrad gyorsabbra vette a tempót és amellett, hogy ez történt még az ereje is megnövekedett. Lökései egyre jobban felerősödtek, mint aki nem volt képes visszafogni magát. Igazából ez is történt.
       Miután kiélveztük egymás társaságát, Konrad kimerülten huppant le mellém az ágyba. Mellkasunk gyorsan mozgott, még hozzákellett szoknom ehhez a függőleges mozgáshoz. Hiszen eddig még nem tapasztaltam ilyet. Konrad előtt csak egy komoly kapcsolatom volt, ami annyiban végződött, hogy az első csókomat ellopta, de minden más még új volt a számomra.

      - Annyira perverz vagy. - Suttogtam, még akkor is, ha csak egy kis röpke idő alatt történt valami. Kettőnk között.
      Ahhoz képest, hogy ez volt még csak a masodik napunk, elégge sokat fejlődtünk és szerintem gyorsan megnyiltunk egymás előtt. A reptéren a kezét sem mertem megfogni, most pedig már én húzom magamra, hogy csináljunk valami kis "mókát".
       - Pont annyira, mint te? - Erre felnevettünk.
      Tudnotok kell, hogy ez volt a mi kis közös dolgunk, amit mindig eljátszottunk. Ez az egész onnan jött, hogy egyszerűen nem tudtuk eldönteni - ameddig egymással csak chateltünk  és nem találkoztunk -, hogy mégis melyikünknek mocskosabb a fantáziája. Mind a ketten egymásra mutattunk és így végül megállapodtunk a döntetlenbe, ami szerintem nem igaz, mert én voltam a perverzebb.
        Konrad az oldalára feküdt, ezért én is ezt tettem, de persze úgy, hogy pont vele szembe feküdjek. Előrébb kúsztam és megpusziltam az orrát, aztán ezt ő is viszonozta. A hajamba is beletúrta a kezét, hogy összesimulhassunk. Megsimogattam frissen borotvált szakálla helyén található borostáját. Soha nem gondoltam volna, hogy arcszőrzettel rendelkező pasit is megszeretek, de valahogy Konrad tényleg más volt.
      Amikor megismertem, akkor még bajusza is volt neki, de amint összejöttünk, azt rögtön leborotváltattam vele, mert azt a pár szőrszálat sehogy sem voltam képes elfogadni, főleg mert arra gondoltam, hogy találkozáskor tuti megcsókoljuk egymást, és nem akartam elundorodni a szerelmi percek közepette.

- Szeretlek. - Ezt már többször is hallottam Konrad szájából, de csak interneten keresztül.
Ez hallatán az én szivem hevesebben kezdett verni, meg is értem, hiszen Konrad minden szempontból tökéletes volt. Romantikus, vicces, de egyben perverz és okos. Kinek kell ennél több?
- Én is téged. - Mosolyogtam.
- Ma nem maradsz itt velem aludni? - Konrad annyira aranyos volt.
Szívesen maradtam volna vele, de a szüleim kinyiffantottak volna, ha pontban időben 10 órára nem értem volna haza. Átfordultam az oldalamra és közelebb nyomtam magamat az ölébe, szóval kiskifli nagykilfi pózba helyezkedtünk és átvetettem Konrad karját a sajátomon, hogy átölelve feküdjünk a nagy francia ágyon.
- Tudod, hogy nem maradhatok. - Szomorú kutyafejet vágtam, de ezt nem láthatta.
- Igen tudom. De azért reménykedni szabad, igaz? - Bólogattam.
- Nincsen semmi baj, örülj annak, hogy a szüleid ennyire törődnek veled és aggódnak miattad.
- Persze persze tudom, de azért jó lenne csak egy éjszakát együtt tölteni. Csak így feküdni és nem csinálni semmit. Élvezni az éjszakai hüvös szellőt és azt, hogy kettesben lehetünk. - Kifújtam a számból a levegőt.

- Shhh.. nyugi. Majd lesz elég időnk együtt, miután együtt fogunk élni.

Remélem tetszett ez a rész ❤Bajusz vagy szakáll a rosszabb?

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Remélem tetszett ez a rész ❤
Bajusz vagy szakáll a rosszabb?

Köszi a folytonos támogatást, hálás vagyok ❤

Snapchat: alexalap2000

🅟🅤🅢🅩🅘🅚🅐

Az LDR PasimWhere stories live. Discover now