3.fejezet

1.5K 44 6
                                    

    - Mégis milyen dolgokra gondolsz? Én nem gondoltam semmire.
    Mosolyogva keresztbe fontam a karjaimat a mellkasom előtt és hosszasan kifújtam a bennem felgyülemlett levegőt. Nem szerettem volna elsietni a dolgokat, főleg, hogy azt sem tudtam mi a fenét kell csinálni. Annyit tudtam magamról, hogy ÉN perverz voltam, de nem akartam szőröstül-bőröstül belecsobbanni a nagy világba és úgy tenni, mintha már ezerszer csináltam volna mindent. Az igazság az, hogy egyszer sem tettem ilyet senkivel sem. Hogy mégis mit? Hát a szeretkezést.
     Minden interneten levő cikk annyira bökdöste szegény kis lelkemet, hogy "igen, megkell tenned vele az első közös éjszakán", "ha nem fekszel le vele akkor elfog hagyni", blah blah blah. Értitek miről beszélek. Nagy nyomást éreztem magamon, de mivel tudtam, hogy neki is én lennék az első, még óvatosabb akartam lenni. Csak egy apró hiba, és akár az egész életedet elronthatod azzal, hogy például rossz embernek adod a szűzességedet, vagy esetleg nem védekeztek eléggé jól és teherbe ejt a fiúd.
     Mi van? Azt hittétek, hogy nem olvastam elég sok ehhez hasonló sztorit az internetet? Akkor tévedtek, mert ez borítja be az egész hálót.

     Ásítottam egy nagyot, közben hatalmas víziló termetű számat eltakartam az egyik kezemmel. Majdnem egy éve voltunk együtt Konraddal, na de azért ezt mégsem akartam, hogy lássa. Kezeimet lecsúsztattam magam mellé az ágyra és csak bámultam a fehér plafont. Nem voltam képes elhinni azt, hogy Konrad tényleg ott volt mellettem. Régebben jártam más fiúkkal is akikkel távkapcsolatom volt, de mondhatni egyik sem volt annyira "elhivatott", hogy meglátogasson engem vagy az országomat. De ez más volt.

Konrad volt más.

Gondolataimból a telefon csörgése riasztott fel. Gyorsan lekaptam a telefonomat az éjjeli szekrényről és elfogadtam a bejövő hívást.

Anya: Szia, hol vagytok?
Én: Ööö. Konrad hotelszobájában.

Nagyot nyeltem és reméltem, hogy anya nem küldte el a fenébe már most szegény barátomat, ahogy ezt meghallotta.

Anya: Jó, rendben. Majd érj haza fél 10 órára.

Szemeim felragyogtak és úgy néztem Konradra, mintha valami karácsonyi ajándékot kaptam volna az előbb. Soha nem engedték a szüleim, hogy sok ideig kint kóricáljak, vagy hogy egy fiúval több időt eltöltsek.
Na de nem kell semmi rosszra gondolni. Szépen elkényelmesedtünk az ágyon ketten - még mindig tartva egy bizonyos távolságot egymástól - és vicces videókat néztünk, na meg egymásnak mutogattuk a jobbnál jobb mobil alkalmazásokat.
Amikor kint már nagyon besötétedett, akkor elindultam hazafelé, ami szerencsére csak 6-7 utcányira volt, mert Konradnak sikerült a házamhoz közeli hotelben megszállnia. De mondhatni még így is aggódtam, hogy valaki elkap az utcán és elvisz. Ezért lépteim először gyors gyaloglásba, majd kocogásba, végül futásba váltottak át.
Az édesapám nem volt otthon amikor hazaértem, így szerencsére nem kellett neki beszámolnom. Na de anya minden apró kis részletet hallani akart, ami számomra fura volt, de mindent elmondtam neki. Hiszen nem történt semmi, még csak kezet sem fogtunk. Ez pedig tökre égő volt.

....

      Erre a napra igazából semmi érdekeset nem terveztem, mondjuk egyetlen egy napunkat sem tudtam megszervezni, mert nem volt rá időm az érettségi előtt. Előző este arra gondoltam, hogy nézhetnénk egy filmet a moziban, de a legtöbb helyen magyarul vetítették le.
      Sok szenvedés, izzadság és keresés után végül találtam egy mozit Budán, ahol volt angol nyelvű film magyar felirattal. Tudom, mire gondoltok. "Nem volt teljesen angol nyelvű film felirat nélkül?" A válaszol az, hogy NEM. Higyjétek el, hogy tényleg sokáig kerestem, de ezt volt az egyetlen, amit találtam. És be kell, hogy valljam: nem is találtam rossz filmet. A Bosszúállók: Végtelen Harc című filmet néztük meg és egyszerűen imádtam. Főleg Thort, de a többiek is nagyon jók voltak. Imádom a hős filmeket.
     Amikor sorba álltunk, akkor mindig minden annyira kínos volt. Most nem rossz értelemben és tényleg jól éreztem magamat Konraddal, de a pénztárosoknak folyton szóltam, hogy külön fizetünk - mert nem akartam Konradot a szállás költségei mellett még ezzel is terhelni -, és ilyenkor mindig furán néztek ránk. Szerencsére ez gyorsan elmúlt, miután meghallották, hogy angolul kommunikálunk.
      Megvettük a jegyeket, aztán vettünk popcorn, végül pedig elindultunk a terem felé. Amikor bementünk, az ég világon SENKI nem volt bent és ezért megkértem Konradot, hogy ellenőrizze a terem számát a folyosó falán. Ameddig vártam rá, egy 30as éveiben levő férfi toppant be és megkönnyebbültem.
      - Te is a Bosszúállók filmet nézed meg? - Mosolyogtam barátságosan.
      - What? Yeah. Yeah. Végtelen háború.
      Ahogy meghallottam, hogy angolul beszél, a szemeim nagyra kerekedtek és egy nagy levegővétel után csak úgy köptem az angol szavakat.
      - OMG SAJNÁLOM! El is felejtettem, hogy angol filmre vettem a jegyet, de jó tudni, hogy akkor jó terembe jöttem. - Elindultam vele fel a lépcsőkön az ülésekheh, mert Konrad is visszatért.
      - Nincsen semmi baj.
      A férfi szerencsére nem tartott hülyének, hogy egy angol filmre érkezőt magyarul kérdeztem meg, mondjuk én is magyar voltam, mégis angol filmre jöttem, szóval lehetett volna esélye annak, hogy hozzám hasonlóval találkozom. Nem igaz?

      A film elkezdődött és eszméletlen jó volt. Nem mondok semmi spoilert azoknak, akik még nem nézték meg. De egy másik okból is örültem, hogy elmentünk megnézni a filmet. Sokáig gondolkodtam, miközben egymás mellett ültünk a sötét teremben. Most akkor megfogjam a kezét vagy sem?
      Végül nem is tudom már, hogy hogyan, de megböktem a tenyerét, ő pedig széttárta az ujjait, így én összetudtam kulcsolni vele az enyémet. Ahogy tenyereink összeértek, a testem felforrósodott és szivemet a nyakamban éreztem dobogni.

     Igen.

     Ennyire izgultam.
     Mondjuk attól is féltem, hogy leizzadom a tenyeremet és ehhez mit szólna, de valamilyen csodánál fogva a tenyerem száraz maradt a film végéig.
     Viszont nem tudom, hogy jó jel vagy rossz, de amikor a filmnek tényleg vége lett, elengedtük egymás kezét és így hagytuk el a mozit. Most gondolom azt fogjátok mondani, hogy rossz jel.

     - Ömm. Hát jó. Akkor menjünk vissza a hotelbe. - Ajánlottam mindenféle hátsó szándék nélkül.

Ti láttátok a Bosszúállók: Végtelen háború filmet?? Annyira imádtam 😍Aki ismeri, az szereti Thor karakterét? ❤

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Ti láttátok a Bosszúállók: Végtelen háború filmet?? Annyira imádtam 😍
Aki ismeri, az szereti Thor karakterét? ❤

Ti láttátok a Bosszúállók: Végtelen háború filmet?? Annyira imádtam 😍Aki ismeri, az szereti Thor karakterét? ❤

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Van kínos sztoritok? Röviden írjátok le kommentben :)
Egy csillagnak mindin nagyon örülök ❤

🅟🅤🅢🅩🅘🅚🅐

Az LDR PasimOnde histórias criam vida. Descubra agora