❤️ Útmutató a könyvhöz ❤️
Angol párbeszéd: dőlt
Gondolat: 'idézetes dőlt'
Fejezet utolsó mondata: félkövér———————————————————-
2017. Június 7. 10:32
Letöltöttem egy alkalmazást, amin a kedvenc sorozataidat rakhattad sorrendbe, szavazhattál és véleményt írhattál arról, amit éppen néztél. Ennek a neve Aozora volt. Egyszer ez az alkalmazás már le volt töltve az Iphonomra, de azóta annyi új dolgot töltöttem le, hogy a régieket mind letöröltem. Most viszont megint elkezdtem animéket nézni, ezért kellett valami, ami segített abban, éppen hanyadik résznél járok, stb stb.Végigböngésztem az app-on, aztán belebotlottam egy profilba. A felhasználó név ismerősen csengett. Kirito. Ő volt az egyik kedvenc sorozatom főszereplője. A következő amit pedig megláttam az az, hogy egy Admin volt, vagyis lényegében ő irányította az alkalmazást (vagy lehet annak csak egy részét).
Egyetlen bajom volt Aozorával... Nem. Lehetett. Sehogy. Sem. Üzenetet írni. Nagyon kiakadtam, de valamiért úgy éreztem a mellkasomban, hogy bármi áron, de MEG KELL ismernem azt a személyt. Bekövettem és írtam a profiljának oldalára, de csak annyit, hogy "Szia".Mégis mit kellett volna tennem? Talán azt kellett volna mondanom neki, hogy "Jaj, bocsi de nagyon megakarlak ismerni mert tetszik a felhasználó neved"? Ez egyáltalán nem hangzott jól, de normálisan sem.
2017. Június 8. 01:35
Kirito visszajelölt az alkalmazáson.2017. Június 8. 16:50
Valami megoldást akartam találni a beszélgetésre, mire megtaláltam azt, amit eddig kerestem. Ha valakinek írni akartam, egy másik alkalmazás segítségével lehetett csak megtenni. Gyorsan letöltöttem és ráírtam Kirito-ra.M.Ayaka: Szia, szeretnélek jobban megismerni, tudnál esetleg mondani pár szót magadról?
Nagy szomorúságomra viszont semmilyen válasz nem jött..
2017. Június 9.
Másnap reggel, ahogy felkeltem, láttam, hogy mégis jött egy üzenet az éjjel. Visszaválaszoltam.Kirito: Szia, bocsi, hogy nem tudtam korábban írni. Elfoglalt voltam.
M.Ayaka: Nincsen semmi baj. Köszi azért így is. Na akkor.. megengeded hogy megismerjelek közelebbről?
Kirito: Igen, de én már ismerlek téged... Alexalap.Azt hiszem a szívem kihagyott pár ritmust, pánikba estem. Reménykedtem, hogy nem pont az ex-barátomat fogtam ki vagy azokat az embereket, akikkel már rég nem tartom a kapcsolatot, akkor is, ha ők ezt nem így szerették volna.
Nem válaszoltam.. Tudta az igazi felhasználó nevemet és ez nekem nagyon nem tetszett......
Pár héttel később:
Azóta elkezdtünk chatelni és kiderült, hogy egy másik alkalmazásról ismert Kirito. Még 3 évvel ezelőttről. Akkoriban ő kedvelt meg engem, de nem volt elég bátorsága ahhoz, hogy rám írjon. Most viszont fordult a kocka. Én voltam az, aki beszélgetni akart vele. Nem tudom leírni ezt az érzést, de mintha valamilyen módon össze lettünk volna kötve, és mind a kettőnknek szüksége lett volna egymásra......
2017. Július 8.
Csodák csodájára: járni kezdtünk. Már ha a távkapcsolatban lehet ilyet mondani.
Az igazi neve Konrad, 20 éves. Dolgozik és mellette suliba jár, következő évtől pedig egyetemistaként éli tovább az életét. Hollandiában lakott. Túl messze..
Nagyon megkedveltem, imádtam az a tényt, hogy mind a ketten OLTÁRIRA perverzek voltunk......
2018. Március 13.
Konrad: Megakarlak látogatni. MEGFOGLAK látogatni. Most nyáron. Mikortól érsz rá? Mikor kezdődik a szünet?
Alexa: Hát június 20-ig tart az iskola, de utána augusztusig teljesen szabad vagyok.
Konrad: Rendben, már lefoglaltam a hotelt és a helyemet is a repülőre. Ott leszek június 21-től egy hétig. Szeretlek ❤ és kívánlak.——————-
Na olvasók INNEN lesz érdekes a menet, alig várom, hogy megmutathassam 😍Ha ezidáig érdekesnek találtátok, vagy tudjátok mi az a távkapcsolat, akkor csillagozzatok, konmenteljetek és kövessetek be. ❤
Ha pedig nem tudjátok mi az, akkor ez a könyv pont nektek való 😉❤
Mi a fiútok neve? 😍 ❤ nagyon érdekel~
ESTÁS LEYENDO
Az LDR Pasim
RomanceL.D.R. = Long Distance Relationship, vagyis Távkapcsolat Csak egy érintés. Csak egy csók. Csak egy pillanat elég lenne, de olyan messze vagy. Mindig is szerettem volna egy pasit, aki szeret és mellettem van 0-24 órában. Na de mi van akkor, ha ez a "...