Fellángolás [részlet]

2.7K 50 0
                                    

    - De ugye tuti nem fogsz leskelődni? - Kérdeztem Konrad-ot.
    - Tuti. Azt sem tudom, hogy mit akarsz csinálni. - Mondta, miközben kezeit szemeire tapasztotta.
     Ameddig eltávolítottam a melltartómat minden hang nélkül, Konrad fészkelődni kezdett a helyén. A melltartómat elhelyeztem magam mellé az ágy sarkára. Mellbimbóimba csippentettem a pólóm anyagán keresztül. Szerettem volna, ha eléggé megkeményednek ahhoz, hogy Konrad első ránézésre csorgassa a nyálát.
Visszafeküdtem mellé az ágyra, és kiskifli-nagykifli pózba fordultunk. Nem tudta, hogy mi történt, mivel a póló még mindig rajtam volt. Azt hitte, hogy semmit nem csináltam. És én pont ezt akartam.
Hátradugtam a kezemet és kutakodni kezdtem az övé után. Megfogtam a kézfejét és áthúztam magam felett a mellemre, amit még mindig elfedett a póló.
- Úristen! - Kiáltotta el magát, aztán vöröslően ugrottunk szét egymástól mindketten egy picit.
- Azt hiszem, hogy még mindig melegem van. - Mondtam, aztán megint felültem az ágyban és nagy bátorságot véve magamon, levettem a pólómat.
Nem látott mondhatni semmit, csak a hátamat. A csupasz hátamat, mivel neki háttal csináltam eddig mindezt. Nagyot nyeltem, aztán visszavetettem magamat az ágyra. Ahogy a hátamra fordultam, Konrad észrevette a nőiességem két, kerek testrészét, és megint elfordult.
Felsőtestével tényleg elfordult, de az alsó fele ott maradt mellettem. Ez a kicsavart póz tökéletesen megmutatta nekem, hogy mennyire is képes egy férfi megkeményedni. Csábító volt, túlságosan is.
Megint erőt vettem magamon és a bal kezét a bal oldalon levő, csupasz mellemre helyeztem. Apró, kicsi kis mellbimbóm megkeményedett meleg markolata alatt. Élveztem. IMÁDTAM. Csak úgy, mint vele lenni.
      Nem kellett sok idő, de Konrad neki is állt az engem való kényeztetésnek. Bal mellemet fogva tartotta és az ujjai között levő levő puha husomat megszorította, majd elernyesztette izmait.
      'Kérlek, csináld még. '

—————————
Juhé, olvasók. Mindenkinek köszönöm aki ide tévedt és kedve támadt beleolvasni a könyvembe.

Ha tetszett ez a részlet, ugye kapok csillagot és kommentet? *-*

Eldöntöttem, a 18+ részeket biztos hogy belerakom. Aki nem szereti, az ne olvassa. Na de miért ne tetszene? 😏😉❤️❤️❤️

Aki pedig új olvasóm, annak ajánlom a többi futó könyvemet:
- Édes Hármasban (18+)
- A Szex Partnerem (18+)
- Szex.Net (18+)

Nyugalom, mindenkinek jut egy izom csávó 😉

Az LDR PasimOnde histórias criam vida. Descubra agora