6.fejezet

1.2K 33 3
                                    

Az Édes Hármasban könyvem elérte a 100k olvasatot! Köszönöm mindenkinek aki támogatott
♥︎♥︎♥︎♥︎♥︎♥︎♥︎♥︎♥︎♥︎

    Édes puszit nyomtam az arcára ahogy hátrafordultam, mire Konrad feltámaszkodott a könyökével és elgondolkodva nézett rám.
- Tudod... Tegnap este én is gondolkodtam azon, hogy kevés időnk van együtt. És én is arra a következtetésre jutottam, mint te.
Lábaimat széttárta, a hátamra fordított, majd bemászott a combjaim közé és előrenyomta magát. Egyenesen nekem nyomódott, éreztem még farmeron keresztül is.
- Na és mégis mi lenne az?
- Hát teljesen ugyanaz mint a tiéd, csak az én verziómban. - Lehajolt és megpuszilta az arcomat. - Na mit gondolsz?
Annyira vörös lettem, hogy elkellett takarnom az arcomat is. Persze gondoltam arra, hogy valamikor egyszer majd úgy is eljutunk idáig, de nem hittem volna, hogy ezen a napon megtesszük.
Nem. Nem arra gondoltunk Konraddal, hanem az enyhébb, "ismerkedősebb" verzióra. Nagyot nyeltem, utána bólogattam enyhén.
- Rendben, akkor most. - Erre meglepődött.
- Hogy mi? Komolyan?
- Igen. Ki tudja mikor találkozunk megint.
- Tuti akarod?
- Igen. Csak csináld már, még mielőtt elvész a bátorságom.
Konrad még egy ideig fürkészte az arcomat, majd feltérdelt az ágyon és kigombolta a nadrágját. Leszállt az ágyról és letolta, majd visszafeküdt a puha matracra, a plafont bámulta zavarban. Lassan felemeltem a kezemet és elkezdtem az ágyéka felé venni az irányt. Konrad is megfogta a boxer másik oldalát és egyszerre húztuk le az alsóneműjét.
Hatalmasnak tűnő férfiassága kicsit beleakadt a boxerbe, ezért ahogy eltávolítottuk a felesleges ruhadarabot, a hímvesszője célegyenesen felállt és még össze-vissza himbálózott.
Nem akartam elhinni, hogy ennyi idős koromba végre sikerüt egy ilyen dolgot élőben megtapasztalnom. Gyengéden megböktem a makkját, ami érintésem hatására ficánkolni kezdett, majd a mutató- és hüvelykujjaimmal picit belecsippentettem a sötét, rózsaszínes húsba.
- Olyan szép. - Dícséret akart lenni, de ehelyett furán és olyan psychophatásan hangzott.
Semmit nem segített Konrad, szerette volna, ha én egyedül oldom meg ezt a feladatot. Így is tettem. A könyökömre támaszkodva közelebb feküdtem Konrad alsó feléhez, aztán hajamat eldobtam a másik oldalra, hogy ne hajszálakat egyek. Kínzó lassúsággal közelebb mentem a férfiassághoz, és közben mindenféle kérdés megfordult a fejemben.
'Vajon milyen lehet az íze? Befér egyáltalan a számba? Mi van, ha nem fogja szeretni azt, ahogy csinálom neki?'

Végre elértem ahhoz a részhez, hogy az ajkaim lágyan súrolták a makkot. Meleg levegőt fújtam a csupasz bőrre, amin az erek már nagy erővel duzzadtak. Gyengéden körbefogtam az ujjaimmal a vastag húst, és közben próbáltam nem észrevehetően nyáladzani.
- Nem kell ennyire gyengédnek lenned. Meg sem érzem akkor.
Tenyerét az enyémre helyezte, és a helyes útra térített. Erősebb markolatra fogta a kezemet és így azt éreztem, hogy a férfiasság majd szétrobban. Felnéztem Konradra, aztán lehajoltam és a számba vettem egy pici részt. Körbenyaldostam, megszivogattam. Ismerkedtem az új, idegen testrésszel. Láthatóan tetszett Konradnak, de én is tudtam, hogy amit produkáltam, az még semmire nem volt elég.
A szorításomon erősítettem, és a kezemet elkezdtem fel-le mozgatni. Sajnos mivel pedig nem volt semmi, amivel csúszószan tudtuk volna tartani a férfiasságát... muszáj volt az én váladékomat felhasználni. Tudom, undorítónak hangzik, de ha nem tettem volna semmit annak érdekében, hogy síkosabb legyen a bőre, akkor sem neki, sem pedig nekem nem esett volna jól az, hogy kényeztetni próbáltam.
Ahogy egyre gyorsabban használtam a kezemet, a szám is fel-le mozgott ultra fénysebességgel. Viszont ezelőtt senki nem mondta el nekem, hogy az orálnál - másnéven behatolás nélküli kényeztetés vagy hívjátok aminek szeretnétek -, nincs a lányoknak sem könnyű dolguk.
A fiúnak egyrészt tartania kellett magát és nem engedhette ki magából a felgyűlemlett spermát csak úgy. Aztán ha már az előbb a nőkről beszéltem, akkor elárulnám: Nem. Jó.
Addig persze minden rendben van, ameddig a férfi elmondja, hogy mennyire élvezi az egészet, de ha viszont egy árva mukkot sem szól, akkor azért az ember azt feltételezi, hogy nem csinál valamit jól vagy esetleg változtatni kell a módszeren.
És így én is ezt tettem. Gyorsabb tempóra kapcsoltam, de megpróbáltam mindezt óvatosan tenni, mert nem szerettem volna, ha a fogaim beleakadtak volna a húsba, amit kényeztetni kellett, nem megenni.
- Alexa. Ez nagyon jó. - Csak alig hallhatóan suttogott.
Egyszer felnéztem rá és azt láttam, hogy csukott szemmel lihegett, amit én jó jelnek vettem. Még pár pillanatig folytattam a férfiasság ízlelgetését, mire Konrad megfogta a fejemet és megsimogatta a hajamat.

- Megmutatom én neked, hogyan kell ezt csinálni rendesen. - Azzal megfogta a fejemet, és tudtam, hogy mire fog készülni.

Na milyen lett ez a rész? Ne féljetek kommentelni, érdekel a véleményetek

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Na milyen lett ez a rész? Ne féljetek kommentelni, érdekel a véleményetek.

Most éppen hol vagy, amikor ezt a részt olvasod?

Olvassátok el a többi könyveimet is, garantálom, hogy tetszeni fog nektek ❤

Snapchat: alexalap2000

🅟🅤🅢🅩🅘🅚🅐

Az LDR PasimOnde histórias criam vida. Descubra agora