Nyt, kun on aikalailla vuosi kulunut viime päivityksestä: tarinatatti palaa sorvin ääreen.
Tauot on nyt lusittu, ja aika viimeistellä se, minkä aloitinkin.
Haluan vaan mainita vielä sen, että Se On Vain Klisee 2, on tribuutti Jahseh Onfroylle, jonka kirjoitin tarinaan sisälle viime vuonna.
X:n kuoleman jälkeen ajattelin, että vaihtaisin koko hahmon pois kirjasta, mutta tulin toisiin aatoksiin (kuten varmaan huomaatte). Ihminen on kuolematon niin kauan, kun siitä puhutaan ja kirjoitetaan.Suosittelen lukemaan tämän jatko-osan alusta, koska epäilen vahvasti, että kukaan ei muista tarkkaan, mitä aiemmissa luvuissa on tapahtunut.
Mutta koska tarinatatti ymmärtää ihmisen kiireisen elämän, kannan vihdoin korteni kekoon ja kirjoitan tähän alas pikkuisen tiivistelmän viime luvuista sekä hahmoista:
Nathan: Päähenkilö
Allison: Päähenkilö
Ronald "Ron": Nathanin paras ystävä
Ben: Nathanin hyväksikäyttävä ystävä, josta poika ei oikeastaan pidä
Daniel: Nathanin veli
X: Red Lanternin yksi parhaista räppäreistä
Lynx, Shadrick, Dez ja Mike: Danielin ystäviä Red Lanternista
Bianca: Allisonin paras ystävä
Matthew: Biancan poikaystävä ja Allisonin hyvä ystävä
Henry: Allisonin hyvä ystävä1. Nathan saa tietää Allisonin menoista, kun hän oli poissa, eikä pidä kuulemastaan. Nathan ja Allison riitelevät ylemmästä asiasta, mutta sopivat kärhämän heti kättelyssä.
2. Allison mainitsee, kuinka hän on jättänyt ystäviään huomiotta uuden parisuhteensa takia, ja sopii Biancan kanssa, että nelikko tapaa laavulla pitkästä aikaa. Allisonin ystävät eivät pidä tuntemattomien ihmisten seurasta ja lähtevät, mutta sopivat Allisonin kanssa tapaavansa seuraavana päivänä.
3. Nathan ajoi kevytmoottoripyörällään poliiseja karkuun ja pienet hiekkatiet johtivat hänen vanhempiensa kodilleen. Vaikka herra ei tosiaankaan tahtonut Allisonin tapaavan vanhempiaan: hänellä ei ollut muuta vaihtoehtoa poliisien pörrätessä maantiellä.
Allison tapaa Marthan, mutta Nathan katkaisee tilanteen ja tuttavuus jää lyhyeen.
Allison ei ymmärrä, kuinka joku voi kohdella vanhempiaan noin tylysti ja Nathan taas kiroaa mielessään Allisonin sinisilmäisyyttä. Herraa ärsytti, kuinka tyttöystävänsä ei ymmärtänyt, että jokainen perhe ei ole suoraan Disney-elokuvasta, jossa vanhemmat käyttäytyvät täydellisesti ja saavat samaa kohtelua lapsiltaan takaisin.4. Nathan tapaa veljensä Danielin pitkästä aikaa, eikä ole yllättynyt nähdessään isoveljen varastamassa äitinsä koruja.
Daniel sanoo hakevansa veljensä paikkaan, josta hän kuulemma pitäisi.5. Nathan ja Allison riitelevät pienesti, kun Allison sanoo lähtevänsä ystäviensä kanssa viettämään iltaa.
Myöhemmin Matthew kertoo Nathanin olevan vain mustasukkainen, kun Allisonin kaveripiirissä sattuu olemaan kaksi poikaa.6. Nathan menee veljensä mukana Red Lanterniin ja tapaa Danielin ystävät: Lynxin, Miken, Shadrickin, Dezin ja X:n. Koko iltana hän ei vastaa Allisonin viesteihin tai puheluihin, koska herra oli kerrankin paikassa, joka herätti mielenkiintoa.
Kun Nathan saa tietää, että X on yksi paikan kovimmista räppäreistä, hän kiinnostuu ehkä ensi kertaa elämässään toisen ihmisen ajattelumaailmasta. Nathan halusi tietää, miten tuo rastapäinen poika oli saman ikäinen kuin hän, mutta silti niin kovatasoinen.
Daniel päätyy lupaamaan, että Nathan osallistuu vuoden Rap Battleen.7. Nathan ja Allison riitelevät tapansa mukaisesti. He sopivat riitansa muutamaksi minuutiksi, kunnes uusi syttyy jo palamaan. Nathan ei suostu kertomaan, missä oli viime yön ja juuri, kun Allison päättää rynnätä ovesta ulos - Nathan kuvailee eilistä olinpaikkaansa sanomalla:
"Mä olin mun veljen kanssa paikassa, jossa oli kymmeniä mun veljen kaltaisia. Katsoin mun veljen perään, että sille ei käy mitään."
Tilanne päätyy siihen, että Nathan lähtee ovesta ulos ja Allison kyykistyy lattialle miettimään äskeistä.8. Lue niin tiedät. 😏
YOU ARE READING
Se On Vain Klisee 2
RomanceToinen osa Se On Vain Klisee trilogiasta, jossa syvennytään Nathanin unelmiin, menneisyyteen ja luonteeseen.