Taehyung feszülten, ám izgatottan várakozott az ajtó előtt,hiszen bármelyik pillanatban itt lehetnek.
Hogy kik?
A jelöltek a takarítói/bejárói posztra.
Összesen öt embert hívott, három lányt ,két fiút.
Fel-alá lépkedett,kissé fájó érzés kerítette hatalmába.
A majdani felvett lénnyel nem tehet semmit,hiszen akkor újra vehetne fel egy újat.
Meg akarja tartani,nincs ereje folyamatosan meghallgatásokat tartani.
Kell egy ember aki semmit sem sejt és kiszolgálja őt.Igen,a kiszolgálás is benne van a hirdetésben.
Lényegében ki fogja nyalni a seggét, mert ha nem....nos hamar a játszószobában találja magát.
Jelenleg üresen teng a szoba, azonban ez nem sokáig marad így.
Taehyung jómódúan öltözött fel,tekintélyt parancsolóan.
Fekete feszes szmokingja megbabonázva hatott a józan észre.
A zakója csuklójánál lévő gombbal szórakozott mikor megszólalt a vihogóan jelző csengő.
Garbóját megigazítva nyitotta ki a nehéznek tűnő fa lapot.
Komor arccal invitálta be az öt jövevényt,szerette ha az emeberekre kicsit félelmetes hatással volt.
Leülve megszeppenve várták Taehyung utasítását.
"Egyesével fogok beszélni mindenkivel ,a végén elmondom ki a szerencsés."
Magabiztos lépésekkel indult meg dolgozószobája felé,intve egyet a fiatal lány felé.
Taehyungot nem fogta meg,túl cserfes volt és tenyérbemászó. Az alagsorban viszont szívesen elnézte volna a lány végső idegrángásait.
Ezután egy középkorú nő foglalt helyet a szemben lévő székben. Nem kellett sok idő ,a nő tálcán kínálva magát tette szét lábait az őket elválasztó stabil üvegasztalon. Taehyung kissé undorodva lökte félrea nőt, majd idegesen tessékelte ki. Ha most ketten lettek volna, a nőben már kedvenc fűrésze fürdene.
Egy idősebb hölgy helyezte le testsúlyát a kényelmes ülőkére. Kedves volt és gondoskodó, azonban Taehyungot a nagymamájára emlékeztette. A nagymamára aki már nincs köztünk. Míg másnak ilyenkor összeszorul a szíve, Taehyungnak nem. Hiszen ő végzett vele. Sok pénzzel pedig bármit el tudsz tussolni.
Egy harmincas években járó férfi váltotta fel a hölgyet. Izzadtságcseppek csilogtak fedetlen homlokán amitől Taehyung sötét oldala erőt vett magán. Szívesen játszana egyet vele is,homloka és haja talalkozását óvatosan vágná fel, majd a még életben lévő férfi arcát egy rántással húzná le. Belül ördögi kacajjal díjazta tettét, míg kívülről egy rezdülés sem látszott arcán.
Az utolsó álláskereső fáradt be egy fiatal fiú személyében.
Taehyung érdeklődését sose látott módon keltette fel a fiú, amint belépett az ajtón. Sötét gesztenye barna haja csillogóan fénylett feje búbján.
Világosbarna szemei hamar megtaláltak Taehyung sötét íriszeit.
Kisebb mosolyt eresztett a fiatal felé, majd a legmélyebb hangján karcosan mutatkozott be,jobbját nyújtva.
A fiú zavartan viszonozta ,halkan elmormolva a nevet melyet Taehyung ezek után ha akarná se tudná elfelejteni.
"Jeon Jeongguk"
Tiszta,ápolt és kegyetlen módon helyes fiú.Taehyung a bőrük találkozásának pillanatában érdekes érzést vélt felfedezni magában. Tetszett neki a fiú ,jobban a kelletténél. Azonban mint mindig, kívülről közömbösséget sugárzott irányába. Gyorsan eldöntötte magában ,ő a befutó.
Kifelé vette az irányt az újonc fiatallal a nyomában.
Ridegen,ellentmondást nem tűrően jelentette ki a többi jelentkező távozását.
Jeon maradt egyedül végül,felé magadsodva suttogta közéjük a holnapi kezdés időpontját.
A fiatal bőszen bólogatva ,remegve hagyta el a házat.
Taehyung messziről érezte a félelmet és a fiú határozottan félt tőle.
Szívét melegséggel töltötte el.
Azonban elméjét más lepte el, Jeongguk feszes feneke a törékeny,nyurga teste töltötte meg.
Senki mással nem akart még így játszani,szívesen vágná fel alkarjait.
Jobb kezével megfogná a fiú csuklóját, míg baljával a fiú egyik idegszálát venné kezébe. Nevetve húzogatná a szálat ,csillogó szemekkel nézve a szenvedő fiú hosszú ujjainak játékát.
Az ajtón lecsúszva próbálta elterelni gondolatait, azonban a fiú teljesen megszállta józan eszét.
Itt már tisztában volt a fiú iránt terveivel, azonban itt még nem tudta,hogy érzései közbe szólnak.Sziasztok kedves áldozatok!
Igyekeztem elfogadható részt írni,remélem azért tetszett.
Elnézést a fellelhető hibákért!
Rosszul érzem magam nagyon ,de ha akarnék se tudnék jobbat írni mostanság.😪
Köszönöm az olvasást, a csillagokat és a kommenteket!
Remélem azért most is lesz aki megszán, eggyel.
Sajnálom!
Legyetek jók!❤️💬⭐️
2018.08.04.
YOU ARE READING
Kadupul-Taekook [BEFEJEZETT]
Fanfiction🔞! Főszereplők: Kim Taehyung , Jeon Jeongguk Figyelmeztetések: +18,trágár szóhasználat,elvont tartalom,vér,gyilkosság,részletes leírás,későbbiekben lehetséges főszereplô(k) halála IGEN,A VESSZŐKKEL HADILÁBON ÁLLOK , DE DOLGOZOM RAJTA! Kérlek ne...