Hetedik késhúzás

800 70 3
                                    

Az első opció nyert ezáltal:
/nézzétek el nekem,még nem nagyon írtam ilyet/
🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞

Könnyei megállíthatatlanul folytak hibátlan arcán,félve állt meg az ággyal szemben. Várta az ura utasítását azonban csend honolt. Taehyung csoszogó lépteit hallotta egyre közelebbről. Remegni kezdett minden testrésze,félt túlságosan is. Ugye nem akarja megölni? Nem kellett volna késnie! Hiszen az ura szólt ! Megmondta előre ,hogy mi lesz ,de ő nem volt képes felfogni mondandóját! Fene egyen meg Jeongguk! - gondolkozott el pár pillanatra. Azonban minden gondolata elillant ,mikor Taehyung hideg kezeit érezte meg felsője alatt. Megugrott a hirtelen érintésre mire az idősebb oldalába mart. Sziszegve próbálta egyenesen ,mozdulatlanul tartani testét,néhol több - néhol kevesebb sikerrel. Új volt neki Taehyung érintése ,valahol talán kicsit tetszett is neki. De nem , ő Wohinhoz vonzódik! Teste mégis vágyott Taehyung határozott mozdulataira.
Az idősebb gyorsan hámozta le a textileket róla ,anyaszült meztelenül állt háttal neki.
Farpofái között kezdte el simogatni mire Jeongguk élesen szívta be az oxigént. Már nem csak a félelem miatt remegett fájóan ismerte be ,akarta Taehyungot. De ezt soha nem fogja mutatni!
Tarkójánál érezte az úr lélegzetét amire éppenhogy hallhatóan felnyögött. Kellemes érzése volt tőle. Bizsergés futott végig a hátán, amitől a libabőr is végig szánkázott testén.
Halk sóhajt hallatott, ahogyan Taehyung csiga lassúsággal húzta végig nyelvét gerince mentén. Teste megrogyott túl jó érzés volt számára ,akaratlanul is behódolt.
Taehyung jobb kezével előre nyúlt ,marokra fogva Jeongguk hímvesszőjét,aminek hatására a tulajdonosnak hátra bicsaklott a feje.
Apró mosolyt engedett meg Jeongguk farpofái előtt majd nyelvével behatolt közéjük.
Jeonggukból óriási hörgés szakadt fel,betöltve ezzel a szoba falait. A levegő forrósodni kezdett ,mire Taehyung erősen lökte előre a fiatalt aki ezáltal az ágyra borult.
Ijedten fordult meg így szemből látta ahogyan Taehyung oroszlánként közelíti meg.
Orrukat kicsit összenyomta ,a levegőt gyorsan szedte,szemei elködösültek. Jeongguknak itt esett le,hogy ezt mégsem fogja élvezni.
Szabadulni akart ,kapálózni kezdett ,hangosan kiabálva segítségért. De semmi és senki nek reagált rá. Ketten voltak a hatalmas rezidencián,Taehyung bármit megtehetett vele, meg ki tudja mit fog.
Jeongguk kezeit egyesével kifeszített pózban kötözte az ágy széléhez. A fiú riadtan kapkodta fejét,egy hang se jött ki már a torkán. Túlságosan félt ,hogy ha tesz valamit Taehyung durvább lesz. Rettegett a fájdalomtól.
Ruhák susogása hallatszott a fekhely végéből majd egy szintén ruhátlan Taehyung ereszkedett lábai közé. Jeongguk összeszedve megmaradt erejét próbálta vissza zárni lábait kitaszítva Taehyungot. Azonban a férfi erősen feszítette szét térdeit,összenyomva kincseiket.
Mind a két személytől kisebb nyikkanás hallatszott. Taehyung a sarkaira ereszkedett,tenyerét szájához emelte majd Jeonggukot figyelve köpött bele.
A fiú szemei esedezve kérték ,hogy hagyja abba és engedje el őt,de a könnyei miatt Taehyungból eljött a játszós énje.
Keményen nyomta fel egyből két ujját a szűk ánuszú fiúnak, akiből fájdalmas ordítás szakadt fel. Nem bírta ,túlságosan fájt ,égetett azt hitte szét szakad. Hirtelen húzta ki a szenvedő fiúból ujjait majd a szemkontaktust tartva, lassan tolta be ajkai közé. Nyelvével incselkedve nyalta le az ízt. Ez Jeongguk íze ,mámoros kedvvel játszott tovább. Még jobban akarta a fiú szenvedését.
Jeongguk reszketve,torz arccal várta a következő tettet. Mintha látta volna ahogy Taehyung szemén egy fénycsóva utazik át az ízlelése közben. Rettegett ,kegyetlenül.

" Uram! Ne ,kérlek !"-nyöszörgött ,szemeit összeszorítva az égő érzése miatt.

"Fogd be ,Jeon! Élvezd kicsi!"-szólt karcos hangján Taehyung ,Jeongguk farkára hajolva.

Míg a fiú tehetetlenül feküdt ,nagyokat nyögve ,Taehyung bő nyállal szopta kíméletlenül. Ujjait gyorsan szájába tolta újra ,kissé megszakítva a folyamatot. Majd gyorsan visszaborult az ékességre. Hosszú ,kecses ujjait a fiatalabb fenekébe dugta ,akinek most nem fájt annyira.
Taehyung ámulattal nézte ahogyan az alatta lévő önkívületi állapotban dobálja magát.
Miután megunta az előkészületet,könnyed lökéssel hatolt be Jeonggukba.
Öblös nyögéssel díjazta az előbb említett eme cselekményt ,arcán tisztán látszott a fájdalom.
Taehyungnak tetszett ,túlságosan is tetszett.
Máskor is látni akarta ezt. Örökké belevésődött agyába ez a pillanat.
Nem törődve a másik fájdalmával,gyors tempóban kezdte döngetni a szenvedő fiút.
Hangos zokogás ,öblös nyögések és néha fájdalmas sikítás járta körbe a ház beli folyosókat.
Taehyung homlokára tapadtak izzadt tincsei ,Jeongguknak szintén.
Jeongguk keserves sírásra mostanra hörgésekké alakult ,Taehyung tudatára adva ,hogy élvezi.
Azonban az idősebb nem ezt akarta ,azt akarta ,hogy Jeongguk tudja ,hol a helye.
Hogy ne merjen többet késni,tisztelje őt!
Jobb kezével az ágy helyett a fiú nyakán kezdett  támaszkodni,nehézzé téve ezzel levegővételeit.
Jeongguk kis idő eltetével fuldokolni kezdett ,szemei fent akadtak,feje lila színt öltött magára. Taehyung széles mosolyt villantott ,a sötét énje kezdte átvenni felette az irányítást.
Azt akarta,hogy a fiú tisztelje és féljen tőle!
Nem késhet ,itt ez nincs megengedve! Új szabályokat kell létrehoznia!
Azonban normális oldala erősebbnek bizonyult ,kihúzódott a fiúból ,kioldozta kezeit majd a nadrágját magára aggtva lenézően köpte a fiú felé:

" Takaríts fel szolga! Máskor pedig ne késs,mert ennél fájdalmasabb lesz!"-csapta be maga után az ajtót ,magára hagyva a fájdalomtól kínlodó fiatalt.

Sziasztok csendesen szenvedő áldozatok!Remélem tetszett a rész, habár eléggé elcsépelt lett szerintem! Próbálkoztam ,de annyira felbaszott ez a rohadt wattpad!Tökre örültem ,hogy kész vagyok erre lefagyott és mikor vissza léptem láttam,hogy kitörö...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Sziasztok csendesen szenvedő áldozatok!
Remélem tetszett a rész, habár eléggé elcsépelt lett szerintem! Próbálkoztam ,de annyira felbaszott ez a rohadt wattpad!
Tökre örültem ,hogy kész vagyok erre lefagyott és mikor vissza léptem láttam,hogy kitörölte a sztori majdnem felét!
Szitkozódva álltam neki,kissé idegből is írtam!
Sajnálom,ha nem lett annyira jó,de mindenképp szerettem volna részt hozni!
Se csillagokat ,se kommenteket nem érdemlek ,tudom!
Elnézést a hibákért !
Jövő hétvégén új rész,ha minden igaz!
Legyetek jók!
Köszönöm szépen az ezer megtekintést !🖤
2018.09.09.

Kadupul-Taekook [BEFEJEZETT]Where stories live. Discover now