Sziasztok áldozatok !
Fájjó szívvel ,ámbár valahol örömmel fejeztem be eme könyvem!
Nagyon - nagyon szerettem írni.
Igaz,több részesre terveztem ,de valahogy így alakult.
Szerettem volna ennél betegebbre írni ,de hogy őszinte legyek féltem .
Pedig voltak nagyon-nagyon-nagyon durva ötleteim ,mégis a süllyesztőbe tettem őket.
Remélem azért tetszett mindenkinek annak külön örülök ,ha valaki esetleg szerette is.Nos,akkor elsősorban egy-két érdekesség :
1, Az Amerikai Horror Sztori című sorozat ,nagy hatással volt rám az írásában.
2,Szerettem volna egy olyan könyvet írni amelyben ilyen az alapkoncepció. ( Szerintem egész egyedi lett,de szóljatok ,ha nincs így.)
3, A Kadupul egy virág ! Nagyon tetszett a neve ezért lett ez a cím. Szerintem illett is a könyvhöz.
4, Általában este írtam ,sok -sok horror gifet nézve .
5, Jól esett kiírni pár beteges gondolatom.Remélem azért nem tartotok elmebetegnek.
6, Taehyung hűvösségét saját magamból merítettem.
7, Jeongguk kíváncsiságát és gondolkozását szintén.
8, A történetnek talán annyi a mondanivalója ,hogy senki sem az aminek látszik. Mindig figyeljünk oda a legapróbb részletekre is!
Illik ide a közmondás : - „Ne a borító alapján ítéld meg a könyvet...!"Másodsorban :
Szeretném megköszönni nektek ,hogy itt voltatok velem! A sok-sok támogatást !
Nagyon sokat jelent,sokszor segített át egy-egy komment néhai nehéz időközömbe.
Csodálatosak vagytok ,remélem nem okoztam csalódást !
Szeretlek titeket !😊🖤🖤Harmadsorban :
Nagyon gondolkodtam a folytatáson,de fogalmam sincs,hogy legyen-e....
Nagyon azt sem tudnám,hogy mi történne benne...
DE!
Szeretnék újra segítséget kérni !
Ha lenne valakinek ötlete vagy bármi ami a folytatáshoz kapcsolódik ..nos nagyon várom lent! Meg persze ,ha lenne érdeklődő azt is szívesen venném,ha megírnátok!
Persze ,senkire nem szeretnék ráerőltetni semmit sem!
Igyis többet adtatok nekem ,mint amennyit érdemlek!!!Köszönök mindent tényleg !
Ha lesz esetleges érdeklődő vagy ötlet ,akkor nemsokára jövök az információkkal !Negyedikként pedig :
Mint említettem szerintem nagyon sokat kaptam tőletek és ezt szeretném nektek valahogyan meghálálni.
Szóval ,ha valaki szeretné szívesen írok egy ismerj meg részt .
Amiben értelemszerűen leírok magamról pár dolgot. De tehettek fel kérdést is nyugodtan,igyekszem mindenre válaszolni ,ha úgy van.
És az alá ,bárki írhat magáról,nagyon szeretek olvasni másokról tényeket .🙂A másik dolog ,ha valakit érdekel ,hogy milyen is az ocsmány fejem ,akkor akár az is lehetséges ,hogy pár napra felvallalom a fejemet.😅( Igaz,ez szerintem senkit sem érdekel.) De,nem vállalok felelősséget a szemkárosodásért,ha úgy lenne!!!
Ha egyéb kérés vagy óhaj-sóhaj van ,szintén írjatok meg nekem !
Soha nem lehetek elég hálás nektek,köszönöm szépen ,hogy mellettem vagytok!🖤🖤
Várom a kommenteket! Legyünk aktívak !
Köszönöm,ha valaki megteszi ,sokat jelentene!A Kadupult mondhatni "lezárom" ideiglenesen!
Nagy ölelés 🖤🤗
- Tria2018.09.17.
YOU ARE READING
Kadupul-Taekook [BEFEJEZETT]
Fanfiction🔞! Főszereplők: Kim Taehyung , Jeon Jeongguk Figyelmeztetések: +18,trágár szóhasználat,elvont tartalom,vér,gyilkosság,részletes leírás,későbbiekben lehetséges főszereplô(k) halála IGEN,A VESSZŐKKEL HADILÁBON ÁLLOK , DE DOLGOZOM RAJTA! Kérlek ne...