🔞
Még időben megtudta támasztani az ajtót,így Jeon feje nem fért be rajta.
"Mit akarsz?"sziszegte Taehyung idegesen,erősen tolva az ajtót.
Jeongguk ijedten lépett hátra,leszegezett fejjel.
"Elnézést uram,csak furcsa hangokat hallottam,gondoltam baj van."motyogta alig hallhatóan.
"Megmondtam ,hogy ne gyere le! Ha jót akarsz Jeon, elmész ! Most!"kiabálta Taehyung ,vérben forgó szemekkel.
"Viszlát uram!"köszönt el a fiatalabb ,hüppögve.
Taehyung befeszített állkapocssal nézett utána ,szíve mélyén talán sajnálta egy nagyon minimális szinten.Egy korai harmincas éveiben járó nő volt Taehyung új játékszere. Jeongguk még nem ért ide ,megint késik. A gazdag férfi fejében a fiatalabbnak járó büntetések hada telepedett le.
Meg kell nevelnie. Egyik munkahelyen sem nézik el az időből való kicsúszást. Taehyung eleve megkövetelte,hiszen az álláshirdetésben is dőlt betűkkel alulra volt írva.
Vajon elolvasta az a félnótás ?
Már egye hete,hogy munkába fogta a helyes arcút. Mindennap késett, és ha Taehyung jól számolta pontosan napi harmincöt percet.
Órájára nézve konstalálta,hogy még van negyed órája játszani.
A nő haját már a kezdetekben hátra fogta.
Kissé telt teste középen lógott , kezei feje fölé voltak kötözve ,míg lábai két oldalra láncolva.
Fordított y-alakban himbálodzott előtte ,festői szépséget nyújtva Taehyung retináinak. Fejét amennyire tudta jobbra -balra dobálta ,szemeivel kérve ,hogy ne bántsa.
Taehyung sajnálóan nézett rá ,muszáj kiélnie magát, vagy rossz vége lesz. Lassan lépett az idősebb nő felé,arcára simított.
" Nyugodj meg drága ,csak kicsit fog fájni!"
A nő könnycsatornái eltörtek ,végig áztatva a széles ragasztót. A férfit már itt kezdte csapdosni az extázis szele. A kis asztaláról lassan emelte el a pálcát, melynek a vége elektronizálva volt. Kisebb sercegéssel jelezte ,hogy ő készen áll. Nagy mosollyal az arcán közelítette meg a nőt.
"Ez lehet kicsit fájni fog!"nevette el magát,komótosan emelve a sokkolót.
Azonban az óra kattogása iparkodásra bírta,tíz perc és Jeongguk belép a fenti ajtón.
Leguggolva mérte végig a csupasz nőt, szeméremajkai duzzadtak voltak.
Sírt mégis vágyott Taehyungra,nem volt meglepő. A férfivel nem egyszer fordult elő ,hiszen valljuk be először elcsábítja ,majd haza hozza áldozatait. Kissé közelebb hajolt,a nő ékessége csillogott nedvétől a kis hamis.
Combján lassan folyt végig az első csepp ,amit követett még három. Pedig Taehyung nem csinált semmit,pusztán az arcát tíz centiméteres távolságba tette a féltett kincstől.
A pálcát a csiklóhoz érintette ,a legkisebb fokozatra állítva. A nő hangos nyögését még a ragasztószalag sem tudta teljesen elnyelni.
Ribanc... gondolta magában Taehyung ,ahogy csavart egyet a gombon ,közepesre állítva az erősséget. Feljebb emelkedett, a nő kebléhez érintette a kis sercegőt,fájdalmas kiáltás szűrödött ki a tapaszon. Taehyung lejjebb vezette egy pillanatra tekintetét , a nő nedve kisebb tócsát képzett lábai alatt.
Undorító,egyre jobban taszítónak találja a női nemet.
Hirtelen eszébe ötlött,hogy mit tehetne ebben a négy percben még.
"Nyisd ki a szemed! Nézz felfelé!"utasította ridegen,tekintélyt parancsolóan. A nő nem habozott ,egyből követte a neki szánt utasításokat.
A fehér része látszott csak szinte szemének ,Taehyung pont ezt akarta.
Maxra tekerte a gombot,lássuk mit tud a kicsike. Hirtelen nyomta a nő szemgolyójának a rúd végét amitől eszeveszett remegésbe kezdett teste. Hangos röhögések és sikító hablatyok zengték be a szoba csendjét.
Két perc maradt,Taehyung sietősen dobta le a földre a pálcát.
Az injekciót gyorsan vette elő a szekrényéből ,ami folyékony ciánt tartalmazott.
Lassú ,kegyes halál ,sajnos most nincs ideje tovább játszani. Az idősebb jobb vállába szúrta,lassan tolva bele a folyékony nedűt.
Egy lavort tett a test alá,kisebb vágásokat ejtve rajta. Kell a vére.
Miután kész lett,gyorsan végig nézett magán ,nehogy bármi maradjon a ruháján.
Fejvesztve rohant a bejárat felé,ami éppen nyílni készült.
Hajába túrt ,Jeongguk ijedten nézett rá ,megállva a küszöbön átlépése után.
Karcos,mély ,öblös hangon szólalt meg:
"Késtél megint Jeon!"
A fiatal ,remegve ,ujjait tördelve pásztázta a padlót : " Sajnálom uram,ígérem mostantól nem lesz több ilyen!"
Taehyung ciccegve közelítette meg a fiatalt:
"Ezért már büntetés jár Jeon!" húzta féloldalas mosolyra ajkait,csigaként közelítve meg alkalmazottját.Sziasztok csodásan vérző áldozatok!
Remélem tetszett a rész,én annyira nem érzem jónak. Talán a fáradtság miatt,talán azért mert tényleg nem lett jó. Nem tudom....
Kérlek,hagyjatok jelet,kellene egy kis biztatás!💬⭐️
Köszönöm annak akit segít nekem!🖤
Csodásak vagytok!😊🖤
Elnézést az esetleges elírásokért!
Nagy ölelés !🤗#teletubbies
2018.08.17.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Kadupul-Taekook [BEFEJEZETT]
Fanfic🔞! Főszereplők: Kim Taehyung , Jeon Jeongguk Figyelmeztetések: +18,trágár szóhasználat,elvont tartalom,vér,gyilkosság,részletes leírás,későbbiekben lehetséges főszereplô(k) halála IGEN,A VESSZŐKKEL HADILÁBON ÁLLOK , DE DOLGOZOM RAJTA! Kérlek ne...